نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رکاب‌زنی در جام مهرگان

  • کد خبر: ۷۱۴۴
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
رکاب‌زنی در جام مهرگان
مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کشوری در مشهد برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری کشوری با عنوان «جام مهرگان شاندیز» روز جمعه به میزبانی مشترک مشهد و شاندیز برگزار خواهد شد. تورنمنتی که حالا در چهارمین سال برگزاری میزبان رکابزنانی از سراسر کشور خواهد بود. در نشست خبری این مسابقات که ظهر روز گذشته با حضور فخارزاده، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی، نکاحی، شهردار شاندیز، سعیدی، رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه‌وشاندیز، کارگزار و بنا، مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان، سرهنگ ایزدی، رییس پلیس طرقبه و شاندیز، نصیری، مدیریت قصر مهرگان و اسپانسر مسابقات و ... برگزار شد، فخارزاده به تشریح برنامه پرداخت و گفت: مسابقه جایزه بزرگ، از ساعت ۸ صبح روز جمعه، از میدان بسیج آغاز خواهد شد. این مسابقه در دو مرحله برگزار خواهد شد و در بخش نخست، متقاضیان شرکت در مسابقه، از ساعت ۸ صبح پس از ثبت نام و ورود به مسابقه، باید ساعت ۹ دوراهی طرقبه‌شاندیز، واقع در انتهای بلوار وکیل‌آباد مشهد باشند تا مسابقه از فرم کنترلی خارج شده و به شکل ماراتون‌گونه استارت زده‌ شود. فخارزاده تصریح کرد: پایان مسیر، روبه‌روی قصر مهرگان شاندیز است. در کل، دوچرخه‌سواران باید مسافتی حدودا ۳۰ تا ۳۵ کیلومتر را رکاب بزنند. این مسابقات در دو بخش کورسی و کوهستان و در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری، درباره پیش‌بینی تعداد شرکت‌کنندگان گفت: تا صبح مسابقه نمی‌توان به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد. البته نباید فراموش کرد که اردوهای تیم ملی در حال برگزاری‌ ست و دانشور و محمدآبادی، دوچرخه‌سواران خراسانی و ملی‌پوش نیز در اردو حضور دارند و طبیعتا در مسابقات غایب خواهند بود. وی درباره محل اسکان دوچرخه‌سواران غیربومی در مسابقات گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، با توجه به نزدیکی محل آغاز مسابقه با مجموعه تختی، خوابگاه این‌ مجموعه ورزشی برای دوچرخه‌سواران مهمان در نظر گرفته‌ شده‌ است. همچنین یک وعده غذایی نیز به دوچرخه‌سواران ساکن در خوابگاه اختصاص خواهد یافت.

جایزه ۱۶ میلیونی برای جایزه بزرگ
تورنمنت جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری جام مهرگان شاندیز، اگرچه در تقویم مسابقات فدراسیون نیست و امتیاز رنکینگ ندارد اما به‌واسطه جایزه نقدی، انگیزه‌ای برای شرکت‌کنندگان است. بنا بر اعلام مسئولان دوچرخه‌سواری استان، اسپانسر این مسابقات مبلغ 16 میلیون تومان را به‌عنوان جایزه این دوره از مسابقات در نظر گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->