تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی
سرخط خبرها

تکذیب سهمیه‌بندی کارت‌ سوخت شخصی / هیچ محدودیتی برای سوخت‌گیری وجود ندارد

  • کد خبر: ۷۱۶۱
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تکذیب سهمیه‌بندی کارت‌ سوخت شخصی / هیچ محدودیتی برای سوخت‌گیری وجود ندارد
در حالی که برخی از افراد که با کارت شخصی سوخت برای دریافت بنزین اقدام می‌کنند از قطع نازل بعد از دریافت ۳۰ لیتر بنزین شکایت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، پاره‌ای از مواقع اخباری از سطح شهر به گوش می‌رسد که حکایت از توقف روند سوخت‌گیری بعد از دریافت ۳۰ لیتر بنزین توسط کارت سوخت شخصی دارد.
مسئولان حاضر در جایگاه توزیع سوخت در برخورد با این موارد اعلام می‌کنند که سهمیه شما تمام شده و برای ادامه دریافت سوخت می‌توانید از کارت سوخت جایگاه استفاده کنید.

الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد آغاز شده، اما همچنان ۱۵ درصد از مردم از کارت شخصی خود استفاده می‌کنند و این در حالی است که کارت سوخت جایگاه‌داران با محدودیت‌هایی روبرو شده و در هر بار سوخت‌گیری می‌توان ۲۰ لیتر بنزین دریافت کرد.

سقفی برای دریافت بنزین وجود ندارد


شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‍های نفتی در واکنش به این شکایت تاکید کرده است که سقفی برای دریافت بنزین با کارت‍های سوخت وجود ندارد و سهمیه‌بندی این کارت‌ها تکذیب می‌شود.
علاوه براین همواره اعلام شده که کارت‌های سوخت شخصی هیچ محدودیتی ندارند و تا هر میزان که نیاز باشد می‌توان با این کارت‌ها بنزین دریافت کرد و این موضوع نیز مورد تاکید است که بنزین سهمیه‌بندی نشده است.
هیچ محدودیتی در کارت‌های سوخت شخصی وجود ندارد. هر کارت در طول ماه می‌تواند تا ۲۰۰ لیتر بنزین دریافت کند و چنانچه بخواهد بیش از این مقدار بنزین مصرف کند، لازم است تا از کارت جایگاهداران استفاده نماید.
همچنین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده که ممکن است کارت‌های سوخت شخصی این افراد با مشکل روبرو شده باشد، بنابراین لازم است تا ضمن تماس با شماره ۰۹۶۲۷، از سلامت کارت خود مطمئن شوند..

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->