ترمینال مشهد فعال است / نیمی از اتوبوس ها برای کمک به مرزها اعزام شده اند

  • کد خبر: ۷۲۳۱
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
ترمینال مشهد فعال است / نیمی از اتوبوس ها برای کمک به مرزها اعزام شده اند
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری خراسان رضوی از تعطیل نبودن ترمینال مشهد خبر داد

به گزارش شهرآرانیوز، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری خراسان رضوی با تکذیب خبر تعطیلی ترمینال مشهد، گفت: با توجه به اعزام۹۰۰دستگاه اتوبوس از استان به مرزها، ترمینال مشهد تعطیل نیست و در حال فعالیت است.

جواد وحدتی‌فرد اظهار کرد: با توجه به اینکه سفر زائران کربلای معلی از روز یکشنبه ۲۸ مهرماه سبک‌تر و رو به اتمام خواهد بود لذا تصمیمی در سطح کشور گرفته شده تا تمام ناوگان برای برگشت زائران کربلای معلی به مرزها بروند و به زائران کمک‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری‌ خود در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ مهرماه خودداری کنند، تصریح کرد: موج برگشت زائران از فردا پنج‌شنبه ۲۵ مهرماه شروع می‌شود و سیل عظیم جمعیت قصد برگشت از عراق به کشورمان را دارند.

وحدتی‌فر با تأکید بر اینکه تقاضای سفر در روزهای پنج‌شنبه ، جمعه، شنبه و یکشنبه از مرزها به داخل کشور افزایش خواهد داشت، ابراز کرد: اگر کشور همت نکند، این زائران نمی‌توانند بازگردند؛ چون در مرزها آنقدر ناوگان وجود ندارد که به زائران کمک‌رسانی کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ دستگاه اتوبوس از خراسان رضوی به مرزها برای کمک به برگشت زائران اعزام شده است، افزود: تقریبا نیمی از اتوبوس‌های فعال برای کمک به مرزها اعزام شده است ولی ترمینال مشهد تعطیل نیست و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود تا یکشنبه ۲۸ مهرماه موج برگشت زائران شکسته شود، گفت: از دوشنبه وضعیت بهتر می‌شود لذا از مردم می‌خواهیم اگر سفر ضروری دارند لزوما از سایر روش‌های حمل و نقل استفاده کنند. امیدوارم که مردم از این قضیه استقبال کنند و اجازه دهند ناوگان حمل و نقل در خدمت زائران امام حسین(ع) باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->