۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان رضوی در فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنجشنبه‌ها تاثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در برخی مناطق مشهد تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‎‌خودرو در بازار امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله تا امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی شرایط خرید لاستیک دولتی در اردیبهشت‌ماه اعلام شد خبر‌های جریان‌ساز برای معامله‌گران بازار ارز چیست؟ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماکارونی گران شد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا مردم کاهش تورم را احساس نمی‌کنند؟ وزیر نیرو: توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب‌ و برق در دستورکار دولت قرار دارد | اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پدیده همچنان در انتظار

  • کد خبر: ۷۲۹۱
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
پدیده همچنان در انتظار
سهام‌داران پدیده با مراجعه به استانداری خواستار رسیدگی فوری به درخواست‌های خود شدند
۲ ماه از زمان صدور حکم پرونده صدوبیست‌جلدی پدیده می‌گذرد. در این مدت، سرپرست جدید این شرکت از سوی ستاد تدبیر استان منصوب شده است. بر اساس آخرین مصاحبه‌های مسئولان این شرکت، فرایند انتقال سهام از حساب محکومان پرونده پدیده به طلبکاران و همین‌طور مردم در حال انجام است. در این مدت، اگرچه تجمعات و اعتراضات سهام‌داران پدیده کاهش یافته، به طور کامل متوقف نشده است. در آخرین روز از هفته گذشته، بار دیگر تعدادی از سهام‌داران شرکت پدیده شاندیز برای پیگیری مطالبات خود به استانداری خراسان رضوی مراجعه و خواسته‌های خود را در قالب نامه‌ای به استاندار اعلام کردند. در این نامه، سهام‌داران از استاندار خواسته‌اند ترتیبی اتخاذ شود که مجمع عمومی شرکت پدیده در آبان‌ماه برگزار گردد. همچنین خواستار آن شده‌اند که سال ۹۸ سال ورود به بورس اعلام شود. در بخش دیگری از این نامه، سهام‌داران خواستار ثبت سهام جبرانی برای سهام‌داران پدیده ظرف روز‌های آینده شدند.
در واقع، عمده مطالبات سهام‌داران مردمی ناظر به اقداماتی است که هم‌اکنون در شرکت پدیده در حال انجام است، اما مردمی که حدود ۵ سال دارایی‌هایشان در این شرکت راکد بوده است، اکنون خواستار تسریع در فرایند رسیدگی هستند. این موضوع ۱۳ مهرماه در اولین مصاحبه شهرآرا با سرپرست جدید گروه شرکت‌های پدیده شاندیز مطرح شد و علی کریمی قدوسی پاسخ به این سؤال و موضوعات دیگر را به نشست خبری خود موکول کرد. او گفت: هر اظهار نظر در خصوص شرکت پدیده از منظر اقتصادی روی عملکرد شرکت تأثیرگذار است. پس باید در نشست خبری با اصحاب رسانه گفتگو کنیم. با گذشت ۲ هفته از زمان این مصاحبه، هنوز نشست خبری مدیرعامل جدید شرکت پدیده برگزار نشده است. تلاش شهرآرا برای تماس با کریمی قدوسی در روز گذشته نیز بی‌نتیجه ماند. به نظر می‌رسد خلأ اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های این شرکت موجب کاهش آرامش ذهنی سهام‌داران خواهد شد و پاسخ به رسانه‌ها می‌تواند جایگزین پاسخ به سهام‌داران شرکت پیش از برگزاری مجمع عمومی پدیده باشد. این موضوع را با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در میان گذاشتیم. علی رسولیان که عضو ستاد تدبیر است گفت: مسائل مربوط به شرکت پدیده را از طریق آقای صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، پیگیری کنید. وی در ادامه افزود: فرایند انتقال سهام در حال انجام است. جدول زمان‌بندی تهیه شده است و روی اجرای آن وفاق وجود دارد. میزان طلب طلبکاران به صورت دقیق تعیین شده است و باید مشخص شود سهام کدام شرکت به جای مطالبات باید داده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->