ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعاده حیثیت غیرعلنی!

  • کد خبر: ۷۳۰۳
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
اعاده حیثیت غیرعلنی!
پرسپولیس بعد از ۳ باخت پیاپی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی، به‌دنبال جبران مافات است
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز با برگزار ۳ مسابقه آغاز خواهد شد. در اولین مسابقه این هفته، شاگردان خطیبی در تبریز، از جواد نکونام و تیم فولاد میزبانی می‌کنند. در جم، بازی حساس جنوبی‌ها بین دو تیم پارس و صنعت نفت برگزار خواهد شد و در آخرین بازی امروز هم پرسپولیس در ورزشگاه خالی آزادی، میزبان پیکان خواهد بود. ادامه مسابقات این هفته، فردا برگزار خواهد شد.

جدال حذف‌شدگان حذفی
تیم دوم تبریز که در رده دهم جدول است، میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود. شاگردان جواد نکونام، به‌دنبال یک برد بیرون از خانه در این مسابقه هستند تا خود را از رده ششم جدول بالاتر بکشند. فولاد خوزستان در جام حذفی مقابل فجر سپاسی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد و ماشین‌سازی هم با شکست مقابل پرسپولیس در این جام حضور ندارد به همین دلیل، دو تیم به اندازه کافی استراحت داشته‌اند و هر دو تیم هم برای برد بازی خواهند کرد، اما احتمال دارد این مسابقه هم مساوی شود و دو تیم امتیاز‌ها را تقسیم کنند!

دربی جنوبی‌ها
صنعت نفت آبادان از جمله تیم‌هایی است که فراتر از انتظار ظاهر شده و در پایان هفته ششم، با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است. طلایی‌پوشان آبادان در صورت پیروزی در این دیدار، بهترین عملکرد تاریخ این تیم در لیگ برتر را در پایان هفته هفتم به ثبت خواهند رساند. این تیم به دیدار دیگر تیم نفتی یعنی پارس جنوبی جم می‌رود. دراگان اسکوچیچ و فراز کمال‌وند ۳ بار با یکدیگر دیدار داشتند که اسکوچیچ هیچ وقت به پیروزی نرسیده است. فراز کمالوند که قبلاً سرمربی صنعت نفت بوده، رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی برابر این تیم دارد و در هر ۴ مصاف مقابل این تیم به پیروزی رسیده است. حفظ این روند می‌تواند پارس جنوبی را از رتبه دوازدهم بالاتر ببرد.

آزادی این‌بار خالی خالی است
تیم‌های پرسپولیس و پیکان در آخرین و حساس‌ترین دیدار روز نخست، در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. سرخ‌پوشان پایتخت تا پایان هفته ششم، ۳ پیروزی و ۳ شکست را تجربه کرده‌اند و با ۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند. پرسپولیس در صورت پیروزی برابر پیکان می‌تواند بار دیگر در جمع مدعیان قرار بگیرد. البته مدافع عنوان قهرمانی در صورت شکست مقابل شاگردان فرکی ممکن است به رده یازدهم جدول سقوط کنند. شاگردان کالدرون مشکلاتی در گل‌زنی دارند و در ۶ هفته تنها ۴ گل توانسته‌اند وارد دروازه رقبا کنند. شرایط تیم فوتبال پیکان با پرسپولیس کمی متفاوت است. شاگردان فرکی تا پایان هفته ششم لیگ، یک پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست را تجربه کرده‌اند و با ۵ امتیاز، در رتبه سیزدهم جدول قرار دارند. پیکانی‌ها با ۱۲ گل زده، یکی از بهترین خط حمله‌ها را در اختیار دارند، اما خط دفاع این تیم عملکرد مناسبی نداشته و ۱۲ گل خورده باعث شده تفاضل گل پیکان صفر شود. خودروسازان با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌توانند ۸امتیازی شده و به رده هشتم صعود کنند. البته در صورت شکست پیکان مقابل شاگردان کالدرون، وضعیت این تیم کمی متفاوت می‌شود و ممکن است به رده پانزدهم جدول شانزده‌تیمی لیگ سقوط کند. این مسابقه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و پرسپولیس از داشتن تماشاگر محروم است. این وضعیت به سود پیکان است و آن‌ها در سکوت ورزشگاه آزادی که برای اهالی فوتبال آزاردهنده است، بازی خواهند کرد هرچند حسین فرکی سرمربی پیکان، خودش گفته که از بازی در ورزشگاه خالی راضی نیست. پرسپولیس در این بازی، شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده را به‌دلیل محرومیت انضباطی و سیامک نعمتی را به خاطر ۴کارته‌بودن در اختیار ندارد. بشار هافبک عراقی پرسپولیس نیز نتوانسته خود را به‌موقع از اردوی تیم ملی این کشور به تمرینات پرسپولیس ملحق کند و مهدی ترابی نیز به دلیل مصدومیت، وضعیت مشخصی ندارد. خبر خوب برای سرخ‌پوشان، بازگشت کاپیتان سیدجلال حسینی پس از مدت‌ها مصدومیت است.


کالدرون: دلیل محرومیت تماشاگرانمان را نمی‌دانم
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس، با گلایه از حضورنداشتن هواداران تیمش در بازی مقابل پیکان، از این دیدار به عنوان فینالی یاد کرد که باید برنده شوند. گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: هر بازی برای ما یک فینال است و ما باید حتما این بازی را ببریم. ما با تیمی بازی می‌کنیم که گل‌های زیادی زده و خورده است. همه می‌دانند تماشاگران پرسپولیس، جزو طرفداران سه تیم برتر دنیا هستند. این تصمیم کمیته انضباطی است و ما محروم هستیم و دلیلش را متوجه نشدم که چرا بی‌تماشاگر بازی می‌کنیم، زیرا در این شرایط، انگار ما با یک بازیکن کمتر مقابل حریف هستیم، تماشاگران برای ما خیلی مهم هستند. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به انتقادی درباره آمار گل‌زنی این تیم در فصل جاری گفت: بله، برای تیم بزرگ، این آمار زیاد جالب نیست. البته در دو بازی آخر خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی‌های پیش، موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم. با توجه به دو بازی آخرمان که انجام دادیم، من خوشبین هستم، زیرا ۹ ضربه به سمت دروازه زدیم و موقعیت‌های واضح گل‌زنی ایجاد کردیم که در گذشته آن‌ها را نداشتیم. کالدرون درباره وضعیت ملی‌پوشان این تیم در بازگشت به تمرینات گفت: بیشتر نگران کسانی هستم که بازی نکردند، زیرا آن‌ها دو هفته با ما نبودند و این مسئله باعث می‌شود تا ریتم آن‌ها به‌هم‌بخورد. نوراللهی در یک بازی کامل و در یک بازی هم ۳۰ دقیقه بازی کرد و بیرانوند و کنعانی‌زادگان هم در ۲ بازی ثابت بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->