«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

عذرخواهی مشقی!

  • کد خبر: ۷۳۷۵
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹
عذرخواهی مشقی!
مجری هتاک به دایی از رفتارش عذرخواهی و به‌طور هم‌زمان به چند سلبریتی‌ دیگر توهین کرد

ایمان فروزان‌نیا - همه‌چیز از خودبامزه‌پنداری و نمک‌ریختن‌های حسین کلهر، مجری برنامه «سلام صبح‌به‌خیر»، شروع شد؛ جایی که آقای مجری بعد از نقل خبر نزدیک شدن گل‌های ملی کریس رونالدو به علی دایی، پیشنهاد داد برای علی‌ دایی شناسنامه جدید بگیرند و او را به تیم ملی بفرستند تا باز با مالدیو، بازی و گل‌های ملی‌اش را بیشتر کند. این شوخی زشت، خیلی زود واکنش کاربران مجازی، سلبریتی‌ها و خود علی دایی را به‌دنبال داشت. سلبریتی‌هایی مثل پیمان معادی، پوریا پورسرخ، محمدرضا گلزار و... در اینستاگرامشان عکس علی دایی را با کلماتی مثل «اسطوره» منتشر کردند. علی دایی هم از این گلایه کرد که تلویزیون گاه‌وبی‌گاه دست به تخریب او می‌زند و آنتن این شبکه، جای مجریان کارنابلد شده است. در ادامه نیز کاربران فضای مجازی در توئیتر از خجالت حسین کلهر درآمدند. همه این‌ واکنش‌ها به این منجر شد که مجری هتاک در برنامه دیروز صبح، مجبور به عذر‌خواهی از علی دایی شود.


مجری سابقه‌دار
شاید علت اصلی ناراحتی بینندگان تلویزیون از شوخی مجری سلام صبح‌‌به‌خیر، سابقه‌دار بودن او در شوخی‌های بیجا و ناراحت‌کننده باشد. آقای مجری چند ماه قبل با لوگوی باشگاه استقلال شوخی کرد و سوراخ‌های روی آن را دلیلی بر بازنده بودن تیم استقلال دانست. آن موقع هم بعد از هجمه سنگین، مجبور به عذرخواهی شد ولی انگار از آن ماجرا درس نگرفته است و شاید هم دوست دارد با همین حاشیه‌ها بیشتر و بیشتر از قبل دیده شود. کاربران زیادی در توئیتر به همین موضوع اشاره کرده بودند: «حسین کلهر هرچندوقت یه بار یه شوخی زشت می‌کنه، بعدم عذرخواهی می‌کنه. خب، دوست عزیز! مجبوری مگه؟»، کاربر دیگری نوشته بود: «‏کسی می‌دونه هویت برنامه ‎سلام صبح‌به‌خیر چیه؟ برنامه نوده؟ حالاخورشیده؟ صبح‌به‌خیر ایرانه یا هفت؟ بعد از اینکه ‎علی دایی رو تمسخر کردن هفته پیش، امروز صبح این دو تا مجری افتادن به عرض ارادت به دایی و توهم توطئه که دیگران خواستن با بزرگ کردن این شوخی، جلب توجه کنن!» کاربری به اسم محمد هم نوشت: «‏روزی که با لوگوی باشگاه ‎استقلال شوخی سخیف و بی‌مایه رو کرد، با یک عذرخواهی ماجرا رو ماست‌مالی کرد. بعد نوبت به تمسخر علی دایی رسید. حالا هم با قیافه حق‌به‌جانب مدعی است که شوخی کردم. پسرجان! هر غلط اضافی‌ای، معنی‌اش شوخی نیست.»


توهین جدید، وسط عذرخواهی
‌‎همان‌طور که در توئیت‌های کاربران فضای مجازی هم مشخص بود، عذرخواهی دیروز مجریان برنامه سلام صبح‌به‌خیر، از صدتا بدوبیراه بدتر بود. با قیافه حق‌به‌جانب که یعنی «چطور متوجه نشدید ما داریم شوخی می‌کنیم» و بعد از یک عذرخواهی خشک‌وخالی شروع کردند به تخریب سلبریتی‌هایی که از علی‌ دایی حمایت کرده بودند. از یک طرف به محمدرضا گلزار تاختند و گفتند فلان خواننده که فقط 130بلیت کنسرتش فروش رفته، آتش‌بیار معرکه شده است، از طرف دیگر «رامین‌راستاد» را مسخره کردند و گفتند بازیگری که فقط در فیلم‌ها فخ‌فخ می‌کرده و درحال فراموش شدن است، خواسته با تخریب تلویزیون و قایم شدن پشت علی دایی، برای خودش اعتبار دوباره کسب کند.
این نشان می‌دهد که توهین و خودبزرگ‌بینی در تلویزیون، یک اشتباه ازسوی یک مجری خاص نیست، بلکه یک مرام و منش است که به برنامه‌های تلویزیون راه پیدا کرده است. به گذشته نگاه کنید، برای تلویزیون مهم نبوده است که محبوب‌ترین مجری‌اش را بیرون بیندازد، بازیگران و مجریانش به شبکه‌های خارجی مهاجرت کنند، حتی در برنامه‌هایش به آقای گل دنیا توهین شود. تلویزیون خودش را بالاتر از همه و محبوب‌تر از دیگران می‌داند. هر کس هم بخواهد علیهش حرفی بزند، متهم می‌شود به دشمنی با هدف دیده شدن. یک کاربر توئیتر چه خوب نوشته بود: «پیچ تلویزیون رو که باز می‌کنی، نه خلاقیتی می‌بینی، نه احترامی به نظر بیننده، نه حرفه‌ای‌گری، فقط ادعاست. حیف که دیگه نمی‌شه از تلویزیون‌های جدید به‌عنوان میز دکوری استفاده کرد!»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->