قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

تکمیل پروژه پل عابر پیاده انتهای بولوار میثاق تسریع شود

  • کد خبر: ۷۳۸۰
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
تکمیل پروژه پل عابر پیاده انتهای بولوار میثاق تسریع شود
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۳۱۹...۰۹۳۳ لطفا به حال پیاده رو‌های بولوار گلدیس، گلدیس ۵/۱۶ فکری کنید که خاکی و نامناسب هستند.
۲۵۷...۰۹۱۵ ما اهالی طوس ۷۷، نبش دوست آبادی ۱۸ به دلیل زباله‌هایی که سر کوچه می‌گذارند، هر روز با هم جنگ و دعوا داریم. معتادان هم پلاستیک‌های زباله را باز می‌کنند. لطفا یک سطل زباله در زمین خالی مقابل خانه هایمان بگذارید.
۷۹۳...۰۹۱۵ انتهای بولوار کشاورز به کالی متصل است که به شهرک حجت و صابری می‌رسد. در این مسیر لازم است پلی احداث تا ترافیک آن سبک شود. در ضمن سمت چپ کال آسفالت شده، اما سمت راست آن بدون آسفالت مانده است. لطفا رسیدگی شود.
۳۲۱...۰۹۳۲ از شهرداری محترم خواهشمندم ۲ درخت تنومند و قدیمی محله دلاوران (به آدرس آرمان ٦، مقابل پلاک ٨٦) را هرس کنند. با فرا رسیدن فصل زمستان و باد و باران، شاخه‌های خشک و قدیمی آن می‌شکنند و به اموال مردم آسیب می‌رسانند.
۴۰۵...۰۹۱۵ باسلام، ادب و احترام به تمام زحمت کشان در مجموعه شهرداری مشهد، این جانب از تمام بزرگواران و زحمت کشان که در این روز‌ها -چه در کشور عراق و چه در کشور عزیزمان ایران- به زائران حضرت سیدالشهدا خدمات رسانی می‌کنند یک دنیا تشکر می‌کنیم. این خدمات در قیامت دستگیرتان می‌شود.
شهروند- پارک ایمان واقع در فلاحی۸ شرایط مناسبی ندارد، شب‌ها تاریک است، زمین خاکی بزرگی کنار زمین فوتبال قرار دارد و فضای سبز آن نامناسب است. بوستان ایمان با وجود جمعیت بالا، تنها فضای سبز این بولوار بزرگ است. از شهرداری منطقه ۱۰ تقاضا می‌کنیم سر و سامانی به این بوستان بدهد. می‌شود یک زمین چمن مصنوعی، فضای ورزشی و تفریحی و آب نما‌های زیبا در آن ایجاد کرد.
۷۵۶...۰۹۰۲ آن قدر که روزنامه تان داغ است سرم گرم شد و به اشتباه در ایستگاه دیگری پیاده شدم.

سازمان ترافیک
۶۷۲...۹۹۲ لطفا پروژه پل عابر پیاده انتهای بولوار میثاق، اول جاده آسیایی را تمام کنید. این وضعیت مشکل ساز شده است.

محیط زیست
۱۵۸...۰۹۳۶ وقتی که با خودرو تک سرنشین دود را به هوا می‌فرستیم و عامل وارونگی هوا می‌شویم، درحقیقت باعث خفگی و مرگ پرندگانی که در ارتفاع حرکت می‌کنند شده ایم. پس بیایید با خودرو شخصی و تک سرنشینمان هوای شهر را آلوده نکنیم و سهمی در وارونگی هوا و کشتن تدریجی حیوانات بی آزار شهری نداشته باشیم.

بانک ملت
شهروند- در یکی از شعبه‌های بانک ملت در محدوده خواجه ربیع، یک ساعت طول کشید تا کار ۲ نفر راه افتاد. رفتارشان هم با ارباب رجوع مناسب نیست. درصورتی که کارکنان شعب بانک ملت درنقاط بالای شهر، بسیار مؤدبانه و محترمانه رفتار می‌کنند. آیا مردم حاشیه شهر با آن مناطق فرق می‌کنند؟

راهنمایی و رانندگی
۲۴۸...۰۹۱۵ چرا این فرهنگ باب شده است که وقتی پلیس ماشین‌ها را برای تخلف متوقف می‌کند، راننده اتومبیل باید پیاده شود، به سمت پلیس که در ماشین نشسته است برود و مدارک خود را ارائه دهد. در تمام دنیا رسم این است که پلیس پیاده می‌شود و نزد راننده می‌رود. لطفا در این زمینه فرهنگ سازی کنید.

قطارشهری
۱۲۸...۰۹۳۶ صدای بلندگوی داخل قطار شهری خط ۲ بسیار بلند و گوش خراش است. از طریق دکمه صحبت با راننده که داخل قطار کنار در قرار دارد، تذکر دادم، ولی بی اثر بود.

شهرستان
۶۰۵...۰۹۱۵ چرا شهرداری و پلیس ساختمان روستایی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند؟ ساختمان‌های ویلایی در روستای منزل آباد تبدیل به آپارتمان می‌شود، آن هم با پنجره‌هایی به فاصله ۶۰ یا ۷۰ سانتی متر بدون شیشه مشجر! چرا هنوز که اول کار است و آپارتمان‌ها زیاد نشده اند فکری نمی‌کنید تا این موضوع تبدیل به معضل نشود؟ چطور است که پلیس ساختمان ۲ بار واحد همسایه طبقه بالای ما را پلمب کرده است، اما به این نوع ساخت و ساز‌ها توجهی ندارد؟
۸۲۷...۰۹۳۶ نبود برنامه ریزی درست برای حرکت و تعداد اتوبوس‌ها و افزایش قیمت کرایه اتوبوس‌های گلبهار-مشهد ناشی از درک نادرست مدیران پایانه گلبهار است یا بی تفاوتی آن ها؟

اتوبوس رانی
۶۱۳...۰۹۱۵ از سازمان اتوبوس رانی تقاضا می‌کنم یکی از ۲ خط ۲۸.۱ و ۲۹ که هر ۲ از مسیر مشترک می‌گذرند به هدایت غربی، بولوار موسوی قوچانی و بولوار حر تغییر مسیر دهد.

تأمین اجتماعی
شهروند- تعدادی دختر هستیم که در یک دندان پزشکی، واقع در چهارراه فرامرز عباسی، هر روز از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب مشغول به کاریم. این درحالی است که ما را بیمه نمی‌کنند. از بازرسی تأمین اجتماعی تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->