سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان و در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود
سرخط خبرها

«#تا_ثبت_جهانی_توس» به‌دنبال اولین پیروزی در لیگ

  • کد خبر: ۷۴۷۷
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
«#تا_ثبت_جهانی_توس» به‌دنبال اولین پیروزی در لیگ
خدایی: یزدانی این هفته هم در ترکیب نیست
نادر نوروزی - هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد کشور امروز با برگزاری ۲ دیدار در ساری و خرم‌آباد آغاز می‌شود. هفته اول این رقابت‌ها با شکست نماینده خراسان رضوی برابر دانشگاه آزاد تهران با نتیجه ۷ بر ۳ در سالن شهدای هفتم تیر تهرام همراه بود و حالا در هفته دوم، «#‌تا_ثبت_جهانی_توس» بازهم در دیداری خارج از خانه این‌بار در لرستان باید به‌مصاف تیم هیئت کشتی خرم‌آباد برود. امروز از ساعت ۱۷ سالن شهید چاغروند خرم‌آباد میزبان ۲ تیمی است که در هفته اول نتوانستند به پیروزی دست یابند. این دیدار برای آن‌ها اهمیت خاصی دارد. تیم خرم‌آباد به‌دلیل میزبانی از این رقابت‌ها به‌دنبال کسب پیروزی در خانه است و تیم «#تا_ثبت_جهانی_توس» که از کشتی‌گیران مطرحی نیز بهره می‌برد، به‌دنبال نخستین پیروزی خود در لیگ برتر کشتی آزاد است تا با شرایط بهتری به استقبال بازی‌های خانگی خود برود.

خدایی: یزدانی در ترکیب تیم نیست
سرمربی تیم کشتی «#تا_ثبت_جهانی_توس» درباره دیدار امروز این تیم گفت: بعد از شکست هفته گذشته بیشتر بر روی نقاط ضعف خود کار کردیم و توانستیم با توجه به دیرآغاز‌کردن تمرینات در این فرصت به آمادگی بیشتری دست یابیم. مجید خدایی افزود: درحال‌حاضر نسبت به هفته اول تیم ما منسجم‌تر شده است و به هماهنگی و همدلی بیشتری رسیده‌ایم. هفته گذشته تعدادی از کشتی‌گیران ما آماده نبودند و برخی از آن‌ها نتوانستند در ترکیب ما به میدان بروند؛ اما این هفته شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و دست ما برای چیدن ترکیب تیم باز است. وی ادامه داد: تیم لرستان، میزبان است و این تیم همیشه در بازی‌های خانگی نمایش خوبی داشته است و قطعا امروز کار سختی خواهیم داشت. خدایی درباره وضعیت یزدانی گفت: حسن یزدانی این هفته هم در ترکیب حضور نخواهد داشت و از هفته آینده آماده حضور در ترکیب تیم می‌شود.  
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->