نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دورخیز از مشهد به جام باشگاه‌های آسیا

  • کد خبر: ۷۶۴۷
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱
دورخیز از مشهد به جام باشگاه‌های آسیا
نماینده هندبال مشهد امسال به قصد قهرمانی، وارد کارزار لیگ برتر می‌شود
مژده رنگیان - لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه سوم آبان ماه با ۴ دیدار برگزار می‌شود که در ۲ دیدار خراسانی‌ها مقابل حریفان خود به میدان می‌روند. اشتادسازه مشهد در سالن بهشتی از ساعت ۱۳:۳۰ میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و ارشیاشید طرقبه و شاندیز هم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.
حضور ۲ نماینده از خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال امسال تأمل‌برانگیز و درخورتوجه است، سال گذشته اشتادسازه اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد، تیمی‌که دیر بسته شد و با ترکیب غالب بومی با هدایت اعظم پره به میدان رفت، اما توفیق چندانی در لیگ نداشت و با وجود تیم‌های مدعی حرف زیادی برای گفتن نداشت. این تیم ضعف‌های بسیاری داشت که باعث شده بود در خیلی از رقابت‌ها بازنده باشد بااین‌حال جان‌سخت بود و در برخی بازی‌ها نیز فراتر از تصور ظاهر می‌شد که در نهایت توانست از انتهای جدول دور شود و در رده ششم جدول هشت تیمی، سهمیه خود در لیگ برتر را به سختی حفظ کند.
حالا با گذشت بیش از ۹ ماه از آن روزها، اشتادسازه با تغییری ۱۸۰ درجه‌ای خود را برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال آماده می‌کند و در همین گام نخست برای حریفان خط‌ونشان کشیده است. هدف اشتادسازه کسب قهرمانی لیگ و کسب جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیاست.
همه چیز برنامه ریزی شده از ۳ ماه پیش آغاز شده است. چنین‌تیمی قطعا پروپیمان نیز بسته شده است و نشمین شافعیان مربی تیم ملی و سرمربی سابق تیم قهرمان لیگ، هدایت نماینده مشهدی‌ها را برعهده دارد. از بازیکنان فصل قبل ۴ ورزشکار مشهدی باقی مانده‌اند و در مقابل ۸ ملی‌پوش که سابقه بازی در جام باشگاه‌های آسیا نیز دارند، به جمع این بازیکنان اضافه شده‌اند. مربی باتجربه و خوش نام هندبال خراسان قاسم شعبان‌پور که سال‌ها سابقه حضور در تیم ملی و هدایت تیم‌های قهرمان لیگ مردان را برعهده دارد هم از ۲ ماه پیش در کنار تیم است و دختران تمرینات خود را براساس برنامه او پیش می‌برند. ۲ گلر ملی‌پوش درون دروازه تیم مشهد حضور دارند که سد محکمی‌در مقابل حریفان هستند.

سهمی: جام باشگاه‌های آسیا هدف ماست
اصغر سهمی‌مدیر باشگاه اشتاد سازه مشهد در خصوص هدف‌گذاری تیم مشهدی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال تصریح می‌کند: در راستای سیاست‌ها و تدابیر مالک باشگاه، هدف‌گذاری تیم این است که در نهایت با قرار گرفتن در جایگاه اول یا دوم جدول رده بندی، جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند. با توجه به شناختی که از ۷ تیم دیگر لیگ برتر داریم، اگر حوادث ناگواری مانند آسیب‌دیدگی یا اتفاقات غیرمترقبه رخ ندهد، به این هدف دست خواهیم یافت.

شعبان‌پور: جمعه روز نتیجه‌گیری است
قاسم شعبان پور که به عنوان مدیرفنی در کنار تیم اشتادسازه حضور دارد می‌گوید: از ۲ ماه پیش برای بالارفتن بار فنی تمرینات به جمع تیم اشتادسازه اضافه شدم. با برنامه‌ای که ارائه دادم تمرینات دختران پیش می‌رود و خوشبختانه توانسته ایم تیمی‌از بهترین‌های ایران را در مشهد جمع کنیم. تیم به ۸۰ درصد آمادگی رسیده است و آماده دیدار روز جمعه هستیم. تیم خراسان رضوی مستحق قهرمانی است و به امید خدا می‌خواهیم کاری کنیم که برای نخستین بار نماینده بانوان استان به جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کند و تیم قطعا با همین هدف نیز بسته شده است.
او با اشاره به اولین بازی در مقابل ذوب‌آهن گفت: بچه‌ها همگی خوب کار کرده‌اند و روز جمعه روز نتیجه‌گیری است. ذوب‌آهن تیم خوبی است، ولی ما در روز‌های گذشته بازی‌های حریف اصفهانی را آنالیز کرده‌ایم و پیش بینی می‌کنیم با اختلاف ۱۰ گل ذوب‌آهن را در مشهد شکست دهیم. بازی نخست همیشه حساسیت‌های خاصی دارد و بازیکنان ممکن است با استرس به زمین بروند، اما با تمریناتی که داشته ایم امید زیادی به کسب اولین برد خانگی داریم.

۲ تیم خراسانی با ترکیب متفاوت
فوزیه صادق زاده نایب رئیس بانوان هیئت هندبال استان نیز درباره شروع رقابت‌های لیگ اظهار می‌کند: خوشبختانه امسال ۲ تیم از خراسان در رقابت‌ها حاضر شده است و این در حالی است که در استان از پتانسیل خوبی برخوردار هستیم. به جز اشتادسازه، تیم ارشیاشید طرقبه و شاندیز در لیگ حضور دارد. تا به اینجا مشخص شده است که بازی‌های اشتادسازه در سالن بهشتی برگزار شود، اما برای میزبانی‌های ارشیاشید هنوز به صورت قطعی مکانی مشخص نشده و احتمال دارد در سالن مخابرات این تیم به میدان برود. ارشیاشید نیز تیم جوان و بومی خوبی است که بازیکنان فصل قبل اشتادسازه و چند بازیکن مشهدی دیگر در آن حضور دارند و ملیحه نوری مربی فصل قبل اشتادسازه هدایت تیم را برعهده دارد. امسال امید زیادی برای کسب سکو داریم و امیدواریم هر دو نماینده استان نتایج مطلوبی را کسب کنند.

یغمایی‌پور: رقابت جذاب در ترکیب تیم
ملیحه یغمایی پور بازیکن باتجربه هندبال مشهد می‌گوید: برخلاف سال گذشته که ۲۰ روز به مسابقات، تیم بسته شد، امسال از ۳ ماه قبل تمرینات منظم و خوبی را با حضور بازیکنان باتجربه و ملی پوش و نیز جوانان بومی دنبال کردیم و همگی از همین ابتدا به سکوی قهرمانی فکر می‌کنیم. او در باره آمادگی تیم اشتاد سازه اظهار می‌کند: با حضور ملی‌پوشان در ترکیب تیم، رقابت در بین بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی تیم دیدنی است و بازیکنان با قدرت و رقابتی فشرده عملکرد مناسبی را ارائه می‌کنند. امیدواریم بانوان مشهدی با حضور در سالن مسابقات روز جمعه از ما حمایت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->