معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید خاکسپاری ۴۰۰۰ جسد در پی وقوع طوفان در شهر «درنه» لیبی + فیلم ادعای عجیب شورای همکاری خلیج فارس درباره میدان نفتی آرش
سرخط خبرها

نیوزویک: ابوبکر بغدادی رهبر داعش کشته شد+فیلم

  • کد خبر: ۷۷۹۵
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
  • ۲
نیوزویک: ابوبکر بغدادی رهبر داعش کشته شد+فیلم
نیوزویک به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف عملیات بالگردی نیروهای ویژه ارتش آمریکا قرار گرفته است و کشته شده است.

تازه ترین اخبار: بیانیه محمدعلی زم درباره دستگیری پسرش روح الله زم


به گزارش شهرآرانیوز، نیوزویک برای اولین بار این خبر را منتشر کرد و نوشت ابوبکر البغدادی رهبر گروه "دولت اسلامی" مشهور به داعش در حمله آمریکا در سوریه کشته شده است.

همچنین این مجله خبری ادعا کرد: هنگام ورود نیروهای آمریکایی، درگیری مختصری رخ داده و سپس البغدادی که جلیقه انفجاری به تن داشته، خود را منفجر کرده است. تصور می‌شود که دو همسر البغدادی هم در این انفجار کشته شده‌اند.

این مقام نظامی می‌گوید واشنگتن معتقد است که البغدادی در این حمله کشته شده است.

قرار است ترامپ تا ساعاتی دیگر بیانیه‌ای صادر کند.

 

جسد البغدادی نزد نیروهای آمریکایی است

یک مقام بلندپایه پنتاگون به شبکه «الحره» گفت: عملیات را تیم ویژه وابسته به «Navy Seal» انجام داده است. عملیات علیه تجمعی وابسته به داعش در استان ادلب سوریه انجام شد. در جریان عملیات، شماری از سران داعش از جمله البغدادی کشته شدند. بعد از آنکه سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا از محل البغدادی مطمئن شدند، عملیات آغاز شد. جسد البغدادی در اختیار (آمریکا) قرار گرفته است. آزمایش دی.ان.ای انجام شده و ثابت می‌کند او البغدادی است. کشته شدن البغدادی به معنای پایان جنگ علیه داعش نیست. عملیات نظامی علیه داعش ادامه خواهد یافت./ العالم

 

آمریکا فیلم عملیات کشتن ابوبکر البغدادی رهبر داعش را منتشر کرد

تعداد بازدید : 2647

 

فیلم/انتشار نخستین تصاویر از کشته‌شدگان حمله به کاروان ابوبکر البغدادی

 

تعداد بازدید : 1735

 

خانه ابوبکر بغدادی که با هواپیمای جنگی ویران شد

تعداد بازدید : 1374

 

فیلمی از عملیاتی که گفته می شود، ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش در آن کشته شده، یک مقام آمریکایی می گوید که بغدادی خود را با جلیقه انفجاری کشته است. تایید نهایی قتل بغدادی در انتظار نتیجه آزمایش دی ان ای است.

تعداد بازدید : 3685

 

فیلم ادعایی از محل حضور ابوبکر بغدادی در روستای بریشا پس از حمله آمریکایی‌ها

تعداد بازدید : 3113
 

ترامپ، ربیس جمهور آمریکا در این مورد گفت:

 2 ساعت عملیات طول کشید.

 بغدادی به مدت 2 هفته در این مکان تحت نظر بود.

8 بالگرد و مردان بزرگ در این عملیات مشارکت داشتند.

من مانند فیلمهای سینمایی صحنه را تماشا می‌کردم.

دیشب شب بزرگی برای آمریکا و جهان بود.

ما روی آسمان سوریه که در دستان روسیه است، پرواز کردیم و باید از روسیه تشکر کنیم. البته آنها نمی‌دانستند ما چکار داریم می‌کنیم.

کردها اطلاعات ذی قیمتی به ما دادند/ توییت پرس

 
 
ابوبکر بغدادی که بود؟
 
نیوزویک: ابوبکر بغدادی رهبر داعش کشته شد+فیلم

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
5
0
این سمور فردا یه جای دیگه پیدا میده ترامپ واسه رای اوردن دور دوم این قضیه رو ساخته ولی اوباما نیستی که بن لادن بیخ کرد تو خودت بچه بغدادی
جعفر آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
4
2
تعجب اینجاست که آمریکا این جرثومه فساد و کودک کش را کشته . در حالی که خودشون آموزش دادن و کمک تسلیحاتی میکردن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->