شهرآرانیوز

۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟ بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
سرخط خبرها
۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند حوادث

۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری| اعضای باند دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی طرح پانزی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از ۶۰۰ نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده است.
اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟ حقوق و قضا

اعمال افزایش مبالغ جریمه رانندگی از چه روزی آغاز می‌شود؟

رئیس پلیس راهور فراجا از آغاز اعمال افزایش مبالغ جرائم رانندگی از ۲۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: حضور فیزیکی ماموران پلیس برای اعمال جریمه از دستور کار خارج شد و تمامی مراحل به صورت هوشمند انجام می‌شود.
تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳)

تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳)

جانشین رئیس پلیس راه از کاهش بار ترافیکی جاده‌های کشور طی امروز نسبت به روزهای گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس یعنی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۸ صبح امروز یعنی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۶۱۷ نفر از هموطنان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود

سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود

در پی دکتر درگذشت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد، سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کاری این پزشک گفت: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.
پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال!

پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال!

برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند البته یکی از دغدغه‌های مالباختگان نیز پیدا نشدن این اموال است که تقریباً همه آن در شبکه مالخرها هضم می‌شود و سوال اینجاست سرنوشت اموال مسروقه چه شده و چرا هیچ‌گاه یافت نمی‌شوند.
شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)

شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روزها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
یادداشت بیشتر
چندرسانه ای جامعه بیشتر
پیشخوان شهرآرا
کیوسک
دیگر رسانه ها
سرخط خبرها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->