اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها
دکتر محمد کافی،رئیس دانشگاه فردوسی مشهد:

شهرآرا سخنگوی همه آحاد جامعه است

  • کد خبر: ۲۱۴
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
شهرآرا سخنگوی همه آحاد جامعه است
شهرآرا، سخنگوی قشر خاصی نیست بلکه همه آحاد جامعه را در رسانه‌اش دیده است.

نجمه سرباز - رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: شهرآرا، سخنگوی قشر خاصی نیست بلکه همه آحاد جامعه را در رسانه اش دیده است .
دکتر محمد کافی ، در گفت و گو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه روزنامه شهرآرا توانسته جایی که لازم بوده به سراغ مدیران برود و اطلاع رسانی کند و در جایی که لازم بوده حرف مردم را به گوش مسئولان برساند، دریغ نکرده و همه را در یک تراز دیده، خاطرنشان کرد: صداقت در کار یک رسانه باعث افزایش اعتماد مخاطبان به آن رسانه می شود.به عبارتی اگر مردم صداقت را در کار رسانه ببینند، قطعا اعتماد به آن رسانه و یا سازمان افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه اگر یک نشریه بتواند با توجه به معیارهایی که یک نشریه بر اساس آن سنجیده می شود، حرکت کند، به طور یقین می تواند جایگاه ممتازی را در بین رسانه های دیگر کسب کند، افزود: خوشبختانه روزنامه شهرآرا هم توانسته با توجه به معیارهای یک نشریه مردمی حرکت کند و به رده الف یعنی سطح اول مطبوعات کشور ارتقا یابد، که امید می رود از این به بعد هم شاهد موفقیتهای بیشتر شهرآراباشیم و شهرآرا الگویی برای بقیه کلانشهرهای ایران و حتی دنیا شود و همه بتوانند این رویکرد را پیش ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->