مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

جوان ضارب مسافر مترو مشهد نبود / نزاع ادامه‌دار به قطارشهری کشیده شد

  • کد خبر: ۵۴۶
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
  • ۲
جوان ضارب مسافر مترو مشهد نبود / نزاع ادامه‌دار به قطارشهری کشیده شد
شب گذشته مسافران متروی مشهد شاهد درگیری خونین بین دو جوان ۲۰ تا ۲۵ سال بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، در این رابطه سخنگوی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و گفت: نزاع شب گذشته داخل قطارشهری ادامه درگیری بود که در پارک ملت بین ۳ جوان مشهدی و ۳ جوان اهوازی رخ داد.

میثم زارع افزود: با این حال درگیری بین این جوانان ادامه می‌یابد و آنان که مسافر مترو نبودند، از بالای نرده‌های قطار شهری به داخل ایستگاه هجوم می‌آوردند. در کمتر از یک دقیقه از ورود این افراد به داخل مترو، هم زمان نیز قطار وارد ایستگاه می‌شود و یکی از جوانان برای فرار از دست ضارب به داخل واگن بانوان می‌رود. فرد ضارب نیز پشت سر وی وارد واگن بانوان می‌شود و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به جوان، از صحنه می‌گریزد.

وی اظهار کرد: نگهبان ایستگاه که در سکوی مقابل مشغول انجام وظیفه بوده با مشاهده موضوع دکمه توقف اضطراری را به منظور حفظ جان مسافران و رفع خطر می‌فشارد و سریعا به سکوی مقابل اعزام میشود. اما با توجه به اینکه این حادثه در کمتر از یک دقیقه به وقوع می‌پیوندند، جوان ضارب و همراهانش در ازدحام جمعیت از صحنه می‌گریزند.

سخنگوی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خاطر نشان می‌کند: اورژانس بلافاصله به محل اعزام می‌شود و مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل و بستری می‌گردد.

زارع گفت: در عین حال واحد حقوقی و قضایی شرکت بهره برداری قطار شهری به همراه نیروی انتظامی پیگیر موضوع هستند و این مورد را بررسی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
1
2
دیگه توی مترو هم امنیت نداریم
حمید
United States of America
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
یک مورد بوده تازه اونها هم مسافر نبودند از بیرون اومدن تو مترو
دلیل نمیشه امنیت کل جامعه رو ببرید زیر سوال.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->