رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

تکمیلی | جنوب کالیفرنیا با زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتری لرزید + ویدیو

  • کد خبر: ۱۳۷۶
  • ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
تکمیلی | جنوب کالیفرنیا با زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتری لرزید + ویدیو

به گزارش شهرآرانیوزو به نقل از خبرگزاری فارس،‌ سازمان لرزه‌نگاری اروپا و موسسه زمین‌شناسی آمریکا از وقوع زمین‌لرزه‌ای به قدرت 7.1 ریشتر در جنوب کالیفرنیا خبر داد.

شبکه روسی «راشاتودی» در ابتدا گزارش کرد، زمین‌لرزه 7.1 ریشتری اواخر روز جمعه به وقت محلی به وقوع پیوسته است و درست یک روز بعد از وقوع زمین‌لرزه پر قدرت 6.4 ریشتری در این منطقه رخ داده است.

شبکه «ای بی سی 7» درباره این زمین‌لرزه گزارش داد، شدت این زمین‌لرزه در ابتدا گرچه 7.1 ریشتر ثبت شده است اما مدت اندکی بعد، قدرت آن به 6.9 ریشتر کاهش یافته است.

 

طبق گزارش راشاتودی، زمین‌لرزه فوق در نزدیکی «ریجکرست» کالیفرنیا در محدوده پارک ملی «دث والی» (دره مرگ) ثبت شده است و لرزش‌هایی در «لس‌آنجلس» و «سن دیه‌گو» نیز احساس شده است.
 
 
 

بر اساس این گزارش، زمین‌لرزه جمعه شب، همان مکان روز گذشته را به لرزه درآورد اما قدرت آن از زمین‌لرزه دیروز بیشتر بود و شدت آن از زمین‌لرزه مخرب سال 1994 »نورت‌ریج» ایالت کالیفرنیا بیشتر بوده است.

در تاریخ 17 ژانویه 1994، زمین‌لرزه‌ای به قدرت 6.7 ریشتر منطقه نورت‌ریج را لرزاند که در آن بیش از 40 هزار ساختمان آسیب دید و 33 نفر نیز جان خود را از دست دادند و 138 نفر دیگر نیز زخمی و 20 هزار نفر نیز آواره شدند.

تاکنون گزارشی از تلفات و میزان خسارات زمین‌لرزه 6.9 ریشتری جنوب کالیفرنیا اعلام نشده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->