ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز هیجان روی تور شیکاگو

  • کد خبر: ۱۶۵۷
  • ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
آغاز هیجان روی تور شیکاگو
شروع فینال لیگ ملت‌های والیبال از بامداد جمعه برای ایران

بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال۲۰۱۹ درحالی پس از ۵ هفته (۱۵ بازی برای هر تیم) به پایان رسید که ۶ تیم برزیل، ایران، فرانسه، روسیه، لهستان و آمریکا جواز حضور در مرحله فینال را کسب کردند. بلندقامتان والیبال کشورمان توانستند با کسب ۱۲ برد، ۳ باخت و ۳۶ امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی دور مقدماتی راهی فینال شوند. بازی‌های مرحله پایانی این مسابقات نیز در 2 گروه سه‌تیمی و به میزبانی شهر شیکاگو در کشور آمریکا آغاز شد. لیگ ملت‌های۲۰۱۹ مردان با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال در تاریخ ۲۴تیرماه و معرفی تیم‌های اول تا چهارم به پایان خواهد رسید. بازی پنجمی و ششمی نیز برای این دوره برگزار نمی‌شود. طبق برنامه مسابقات هر تیم باید در این مرحله 2 بازی را در گروه خود انجام دهد و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد. نحوه امتیازدهی این مرحله هم مانند مرحله مقدماتی خواهد بود.

 

لهستان؛ اولین حریف ملی‌پوشان در فینال
نخستین بازی تیم ملی ایران در این مرحله پس از یک روز استراحت بیشتر نسبت به رقبا، از ساعت 2:30 بامداد جمعه برگزار خواهد شد. ایران در نخستین بازی خود باید به‌مصاف تیم ملی لهستانی برود که در بازی اول خود مقابل تیم ملی برزیل قرار خواهد گرفت. لهستان در این دوره لیگ ملت‌های والیبال از تمام ستاره‌های خود استفاده نکرده‌ بود و ایران نیز توانست در هفته سوم دور مقدماتی که به میزبانی ارومیه برگزار شد، با نتیجه 3بر2 این تیم را شکست دهد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی ایران با برتری در این دیدار می‌توانند نیمی از راه صعود به مرحله نیمه‌نهایی را طی کنند و در غیر این صورت کار برای صعود بسیار سخت‌تر خواهد شد، چراکه تیم ملی برزیل با همه بازیکنان و ستاره‌های خود در شیکاگو حضور دارد. میانگین سنی تیم ملی لهستان در این دوره از رقابت‌ها ۲۶ سال است. میانگین قدی این تیم نیز ۱۹۷سانتی متر است که از تیم‌های بلندقد این دوره مسابقات به‌شمار می‌رود. میانگین ارتفاع آبشارهای بازیکنان این تیم ۳۴۳سانتی‌متر و میانگین ارتفاع دفاع‌روی‌تور بازیکنان این تیم نیز ۳۱۷سانتی‌متر است. ماتیوس بیئنیک با ۲۱۰ سانتی‌متر بلندقدترین و جاکوب با ۱۸۰ سانتی‌متر کوتاه‌قدترین بازیکنان لهستان هستند. همچنین الکساندر اسلیوکا با کسب ۱۱۸ امتیاز (۱۰۷ آبشار، ۵ دفاع روی تور و ۶ امتیاز سرویس) در دور مقدماتی، امتیازآورترین بازیکن این تیم به‌شمار می‌رود. کارول کلوس نیز با ۲۰۱ سانتی‌متر قد و ۸۷ کیلوگرم وزن، کاپیتان تیم ملی لهستان است. ویتال هینن نیز به‌عنوان سرمربی، هدایت تیم ملی لهستان را برعهده دارد.

 

ملی‌پوشان به‌دنبال انتقام از برزیل
دومین بازی تیم ملی ایران نیز با یک روز استراحت کمتر نسبت به حریف، مقابل تیم ملی برزیل خواهد بود. این بازی هم از ساعت 2:30 بامداد شنبه برگزار خواهد شد. درصورتی‌که ایران بتواند بازی نخستش در این مرحله را با برتری پشت‌سر بگذارد، می‌تواند با آرامش‌خاطر بیشتری مقابل برزیل قرار بگیرد. تیم ملی ایران در هفته دوم دور مقدماتی لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳بر۲ و در یک بازی نزدیک به برزیل باخت و این موضوع نشان‌دهنده نزدیک‌بودن قدرت 2 تیم به یکدیگر است. میانگین سنی تیم ملی برزیل در این دوره از رقابت‌ها ۲۹ سال است. میانگین قدی این تیم نیز ۱۹۶ سانتی‌متر است که از تیم‌های قد متوسط این دوره مسابقات به‌شمار می‌رود. میانگین ارتفاع آبشارهای بازیکنان این تیم ۳۳۵سانتی‌متر و میانگین ارتفاع دفاع روی تور بازیکنان این تیم هم ۳۱۳ سانتی‌متر است. لوکاس ساتکمپ با ۲۰۹ سانتی‌متر بلندقدترین و داگلاس پورزا با ۱۷۸سانتی‌متر کوتاه‌قدترین بازیکنان برزیل هستند. همچنین یوئاندی لئال با کسب ۱۶۰ امتیاز (۱۲۸ آبشار، ۱۷ دفاع روی تور و ۱۵ امتیاز سرویس) در دور مقدماتی، امتیازآورترین بازیکن این تیم به‌شمار می‌رود. برونو رزنده نیز با ۱۹۰ سانتی‌متر قد و ۷۶ کیلوگرم وزن، کاپیتان تیم ملی برزیل است. هدایت این تیم را رنان دال‌زاتو به‌عنوان سرمربی بر‌عهده دارد.

 

کولاکویچ: به آمریکا آمده‌ایم تا با هر حریفی مبارزه کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما مرحله به مرحله پیش می‌رویم و درباره آینده دور صحبت‌کردن منطقی نیست. ایگور کولاکوویچ قبل از شروع مرحله نهایی لیگ ملت‌های۲۰۱۹ در شیکاگو اظهار کرد: ما به اینجا آمده‌ایم تا با هر رقیبی که روبه‌روی ماست، مبارزه کنیم. البته فعلا باید به فکر بازی اول باشیم و صحبت‌کردن درباره قهرمانی زود است. وی افزود: ما مرحله به مرحله پیش می‌رویم و درباره آینده دور صحبت‌کردن منطقی نیست. در مطلبی که سایت فدراسیون جهانی والیبال منتشر کرده، سرمربی تیم ملی ایران درباره وضعیت تیم خودش عنوان کرد:‌ ما در مرحله گروهی، خوب کار کردیم؛ چون امسال مصدومی نداشتیم و تمرینات منسجمی انجام دادیم. بازیکنان ایران بعد از پایان بازی‌های باشگاهی با سلامت کامل در تمرینات حاضر شدند؛ اتفاقی که به ما خیلی کمک کرد. کولاکوویچ در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: همان‌طور که گفتم، پیش از شروع لیگ ملت‌ها وضعیت تیمی ما خوب بود. تمرینات خوبی را بدون مصدوم آغاز کردیم و با شرایطی عالی وارد مسابقات شدیم. بعد از اینکه در هفته‌های اول نتایج خوبی گرفتیم، مسافرت‌های ما آغاز شد و وقت زیادی برای تمرین نبود.

 

معروف: هدفمان رسیدن به فینال است
سایت فدراسیون جهانی والیبال در آستانه شروع لیگ ملت‌های۲۰۱۹ صحبت‌های کوتاهی را از کاپیتان تیم ملی ایران منتشر کرده است. سعید معروف پیش از آغاز مرحله نهایی درشیکاگو گفت: قبل از اینکه لیگ ملت‌ها آغاز شود، به مرحله نهایی فکر نمی‌کردیم. بااین‌حال ما قدم‌به‌قدم جلو رفتیم. برای ما خیلی مهم بود که ۲ هفته در خانه و جلوی چشم تماشاگران خودی بازی کردیم. وی افزود: کسی نمی‌تواند نتایج مرحله نهایی را پیش‌بینی کند. همه تیم‌ها قدرتمند هستند. هدف ما این است که عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. کاپیتان تیم ملی ایران در پایان گفت: ما می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم،‌ اگرچه همه تیم‌های حاضر در مرحله نهایی قدرتمند هستند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به هدفمان یعنی حضور در فینال
برسیم.

 

فیاضی: حرف‌های کوبیاک را فراموش کرده‌ام
وب‌سایت لهستانی plusliga.pl مصاحبه‌ای با پوریا فیاضی، ملی‌پوش تیم ملی والیبال کشورمان، ترتیب داده است و می‌گوید درگیری پوریا فیاضی با میخال کوبیاک، ستاره والیبال لهستان، در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نقطه شروع جنجال‌هایی بود که با محوریت کوبیاک به وجود آمد و رابطه والیبالی ایران و لهستان را تیره کرد. فیاضی در مصاحبه با این وب‌سایت لهستانی می‌گوید: ما خیلی احساساتی هستیم و بعضی وقت‌ها صحنه‌هایی ازاین‌دست اتفاق می‌افتد؛ ولی ماجرایی که بین ما پیش آمد، در گرماگرم مسابقه بود و هیچ ربطی به دشمنی و خصومت شخصی نداشت. آن بازی دیگر تمام شده و من همه حرف‌هایی را که کوبیاک زده است، فراموش کرده‌‌ام. من برای کوبیاک احترام قائلم، چون او از نظر ورزشی والیبالیست بزرگی است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. فیاضی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: من حرف‌های کوبیاک را فراموش کرده‌ام. ما بیرون از زمین بازی با هم رفیق هستیم، ولی درون زمین از همدیگر عصبانی می‌شویم. من شخصا با والیبالیست‌های زیادی از کشورهای مختلف رابطه خوبی دارم. شک ندارم که در شیکاگو اگر با کوبیاک روبه‌رو شوم، با او دست خواهم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->