شروع بد فرش

  • کد خبر: ۱۶۶۳
  • ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
شروع بد فرش
در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، نماینده استان برای دومین‌بار باخت

حمیدرضا معصومیان - هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران دیروز در حالی برگزار شد که تنهانماینده استان به شکستی دیگر تن داد تا شروعی بد در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال داشته باشد. فرش‌آرا که در هفته نخست مسابقات در خانه ستارگان ورامین شکست خورده بود، دیروز عصر هم باردیگر دست‌خالی از میدان خارج شد تا ماحصل تلاش شاگردان مجید مرتضایی در این 2 هفته، هیچ باشد!فرش‌آرا که حالا در جایگاه دوازدهم جدول چهارده‌تیمی مسابقات قرار گرفته است، دیروز با نتیجه 2بر1 به سن‌ایچ ساوه باخت تا یکی از 3 تیم لیگ باشد که هنوز هیچ‌امتیازی دشت نکرده است. این‌همه درحالی است که آن‌ها هفته آینده باید به‌مصاف تیم شهروند در ساری بروند که برای همه تیم‌های لیگ همیشه مسابقه‌ای دشوار به‌شمار می‌رود. ساروی‌ها که هفته قبل در شهر خودشان به همین تیم سن‌ایچ 4بر0 باختند، دیروز هم‌زمان با بازی فرش‌آرا در کرج به‌مصاف تیم مقاومت البرز رفتند و موفق شدند این تیم نظامی را با نتیجه خوب 6 بر3 مغلوب کنند.

 

فرش‌آرا هنوز کار دارد
آنچه دیروز از نمایش تیم فوتسال فرش‌آرا دیدیم، شاید در یک جمله خلاصه شود که این تیم هنوز برای تیم‌شدن کاردارد. ناآماده‌بودن برخی از بازیکنان اصلی تیم که آشکارا اضافه‌وزن داشتند، سردرگمی و ناهماهنگی در دفاع، بی‌برنامگی مفرط در فاز هجومی و مشخص‌نبودن ترکیب مناسب تیم برای لحظات مختلف که در نمایش دیروز نماینده استان مشهود بود، همه‌وهمه حکایت از این دارد که فرش‌آرا هنوز تیمی در قامت لیگ نیست، چه برسد به اینکه مدعی قهرمانی باشد. این تیم برای تیم‌شدن، زمان کم دارد؛ اما کار بسیار. مجید مرتضایی اگر می‌خواهد تیمش راکه از بخت بد با قرعه سختی هم مواجه شده است، آماده کارزار لیگ کند، باید هر چه‌زودتر دست‌به‌کار شود.

 

شرح بازی
فرش‌آرا بازی را با یک شوک آغاز کرد. یک کرنر بسیار معمولی در دقایق نخستینِ بازی منجر به گل اول تیم سن‌ایچ شد تا بدترین اتفاق ممکن برای تیم مرتضایی بیفتد. جلوافتادن حریفی که فیزیکی بازی می‌کند و پرس‌کردن را خوب بلد است، بازی را برای هر تیمی سخت می‌کند و اگر این تیم هنوز تیم نشده باشد، این دشواری بیشتر هم می‌شود. اتفاقی که دیروز دقیقا برای فرش‌آرا افتاد و آن‌ها در باتلاق سن‌ایچی گرفتار شدند که راحت به گل می‌رسید، اما راحت گل نمی‌خورد. تلاش‌های بی‌برنامه فرش‌آرا برای نفوذ به دیوار دفاعی حریف در نیمه دوم روی یک ضربه کرنر نتیجه داد، جایی که کمال کهندل با یک ضربه والی که از یک کرنرلاب نصیب او شد، گل مساوی بازی را زد تا امید به سالن برگردد؛ امیدی که خیلی زود با گل دوم سن‌ایچ و ادامه دفاع سر سختانه آن‌ها رنگ باخت تا این تیمِ میزبان باشد که در حضور تماشاگران با سر پایین به رختکن می‌رود.

 

مرتضایی: هفته‌به‌هفته بهتر می‌شویم
سرمربی تیم فرش‌آرا بعد از شکست خانگی تیمش گفت: ما مستحق باخت نبودیم و برای کسب برد تلاش زیادی کردیم، اما توپ‌هایمان گل نشد و بدشانس بودیم. مجید مرتضایی افزود: ما سوار بر بازی بودیم و در 7 دقیقه پایانی بازی، توپ‌ومیدان در اختیار ما بود؛ اما متأسفانه خوش‌شانس نبودیم و بازیکن ما توپ مقابل دروازه خالی را به اوت زد. ما موقعیت‌های خیلی زیادی نسبت به حریف داشتیم که اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم، برنده بازی بودیم. وی درباره وضعیت تیمش نیز اظهار کرد: ما به قرعه بدی خورده‌ایم و در 6 هفته اول بازی‌های خیلی سختی داریم؛ اما من قول می‌دهم این تیم هفته‌به‌هفته بهتر خواهد شد.مرتضایی درباره علت غیبت سروش احمد نیا در این بازی هم گفت: احمدنیا دچار یک مصدومیت جزئی شده که صلاح دیدیم در این بازی به میدان نرودتا مصدومیتش دو‌چندان نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->