نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شروع پرگل استقلال با مدل استرا

  • کد خبر: ۱۷۲۸
  • ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶
شروع  پرگل استقلال با مدل استرا
آبی پوشان در ترکیه اولین حریف تدارکاتی خود را گلباران کردند

آبی‌پوشان پایتخت که این فصل با تغییرات گسترده‌، اسب خود را برای کسب یک جام زین کرده‌اند، از هفته گذشته در ترکیه حاضر شده‌اند تا تمرینات بدن‌سازی‌شان را در این کشور انجام دهند.شاگردان استراماچونی در این اردو چند بازی تدارکاتی را هم انجام می‌دهند تا ضمن بالابردن آمادگی جسمانی‌شان، برنامه‌های تاتیکی مدنظر خوش‌تیپ ایتالیایی را نیز مرور کنند.

 

پیروزی پرگل در اولین بازی دوستانه
استقلال در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی استانبول روز پنجشنبه به‌مصاف تیمی از کشور نیجریه رفت و توانست با نتیجه پرگل 5بر0 به پیروزی برسد. استقلال این دیدار را با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، رضا آذری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، مسعود ریگی و سجاد آقایی آغاز کرد و در نیمه اول با 3 گل به برتری رسید. آبی‌‌های تهرانی در نیمه اول با گل زکی‌پور و دبل سجاد آقایی به برتری رسیدند و در این نیمه مرتضی تبریزی با پاس گل‌‌های خود نمایش بسیار خوبی داشت. استقلال در نیمه دوم، بلبلی و دشتی را به میدان فرستاد تا تغییراتی در ترکیب ایجاد کرده باشد. در ادامه، آبی‌‌پوشان باز هم گل‌زنی کردند و تبریزی و دشتی 2 گل بعدی را به ثمر رساندند تا با نتیجه 5‌بر0 استقلال به پیروزی برسد.

 

ریکاوری آبی‌‌پوشان در غیاب یزدانی
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال بعد از بازی دوستانه مقابل تیم نیجریه‌ای، صبح دیروز در ترکیه برگزار شد. این تمرین از ساعت12:30 به وقت تهران برگزار شد. سیاوش یزدانی، صبح دیروز برای شرکت در اردوی تیم ملی، ترکیه را ترک کرد و در تمرینات آبی‌پوشان غایب بود. در ابتدای تمرین دیروز، استراماچونی بازیکنان را دورهم جمع کرد و بعد از دقایقی صحبت، یک تمرین ریکاوری را برای آن‌ها در نظر گرفت. بازیکنانی که در بازی دوستانه استقلال برابر حریف نیجریه‌ای ثابت بازی کرده بودند، بعد از 30 دقیقه از تمرین دیروز راهی استخر و سونا شدند. شاگردان استراماچونی طی روزهای آتی یک دیدار دوستانه دیگر در ترکیه برگزار خواهند کرد.

 

استقلال یکی از 3 تیم محبوب آسیاست
سرمربی استقلال اعلام کرد دستیار ایتالیایی‌اش به او کمک زیادی در تیمش خواهد کرد. به گزارش توتواسپورت، در هفته‌های اخیر سباستین لتو، مهاجم پیشین کاتانیا، یک چالش جدید را پذیرفت. او اکنون به‌عنوان دستیار آندره استراماچونی در استقلال ایران حضور دارد. آخرین باری که لتو در ایتالیا حضور داشت، با تیم‌های جوانان رم، اینتر و اودینزه کار کرد. استراماچونی که به این مربی جوان اعتماد کرده است، در یک مصاحبه گفت: استقلال؟ درباره یکی از تیم‌های مهم آسیا صحبت می‌کنیم. این تیم بدون‌شک در میان 3 تیم نخست قرار دارد و از محبوب‌ترین‌هاست. این باشگاه می‌خواهد پس از ۶ سال ناکامی، یک دوران مهم را بسازد. 2 سال با لتو در پاناتینایکوس کار کرده‌ام. او یک رهبر بود و کمکی برای سرمربی. همیشه با هم در ارتباط بوده‌ایم. سال گذشته از فوتبال خداحافظی کرد. می‌دانستم که در کاتانیا مدرک مربیگری گرفته است. او کمک بزرگی خواهد بود.



استقلال به‌‌دنبال مهاجم کیه‌وو ورونا
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال قصد دارد مهاجم باشگاه کیه‌‌وو ورونای ایتالیا را به جمع آبی‌پوشان اضافه کند. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند مانوئل پوچارلی، مهاجم باشگاه کیه‌وو ورونا، که به‌عنوان بازیکن قرضی از امپولی در این تیم حضور دارد، موردتوجه آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال، قرار دارد و این مربی قصد دارد شرایط ممکن برای جذب او و انتقالش به استقلال را بررسی کند. این درحالی است که کالچیو مرکاتو از باشگاه آسکولی به‌عنوان مشتری پوچارلی یاد کرده است و می‌گوید آسکولی برای جذب این مهاجم از کیه‌وو در حال تلاش است. باید دید آیا استراماچونی می‌تواند مهاجم ایتالیایی را برای سفر به ایران و حضور در ترکیب استقلال راضی کند یا او درنهایت یک مشتری ایتالیایی مثل آسکولی را ترجیح خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->