نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شهرخودرو، زیر نظر هلی‌کوپتر

  • کد خبر: ۱۷۳۰
  • ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷
شهرخودرو، زیر نظر هلی‌کوپتر
متن و حاشیه اردوی مشهدی‌ها در تهران و بازی دوستانه با سایپا

سینا شکور - مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان، در حالی در تهران آغاز شده است که شاگردان یحیی گل‌محمدی در دومین بازی دوستانه خود با تیم‌های لیگ‌برتری، پنجشنبه به‌مصاف سایپا رفتند؛ اما در این بازی شکست خوردند. هر چند زمان برگزاری و شروع رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تیم‌های مختلف لیگ‌برتری تمام توان خود را برای آماده‌سازی پیش از فصل به کار برده‌اند. دراین‌میان تیم شهر خودرو خراسان نیز که قرار بود راهی ترکیه شود، به گفته مدیرانش، تحت‌تأثیر توصیه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار گرفت و به‌جای ترکیه، تهران را برای برپایی اردو انتخاب کرد. حالا دقیقا ۲۰روز می‌شود که گل‌محمدی و شاگردانش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و بعد از ۱۶ روز تمرین در مشهد، حالا چهارپنج‌روزی است که در هتل المپیک مستقر شده‌اند.


شکست در دیدار تدارکاتی با سایپا
شاگردان یحیی گل‌محمدی که در مشهد مقابل سپاهان اصفهان اولین بازی دوستانه خود با تیم‌های لیگ‌برتری را انجام داده بودند، این‌بار در تهران به‌مصاف سایپا رفتند؛ اما با نتیجه ۳بر1 شکست خوردند؛ دیداری که حاوی نکات زیادی برای سرمربی شهر خودرو و دستیارانش بود. مسابقه این 2 تیم با هماهنگی انجام‌شده بین 2 باشگاه، در زمین تمرینی سایپا در جاده کرج برگزار شد و حضور تماشاگران نیز در این مسابقه ممنوع بود. شهرخودرو در این بازی در نیمه اول از ترکیب نفرات اصلی خود استفاده کرد و ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا، نیز همین شرایط را برای تیمش ایجاد کرد تا 2 تیم یکدیگر را به‌طور جدی محک بزنند. نیمه اول این مسابقه با حملات پرتعداد شهرخودرویی‌ها همراه بود. تیاگو، بازیکن برزیلی مدنظر گل‌محمدی، نیز در این بازی به‌صورت فیکس در ترکیب قرار گرفت و اتفاقا در پست دفاعی‌اش نمایش خیلی خوبی داشت و نشان داد که می‌توان به‌عنوان دفاع چپ روی او حساب کرد. در این نیمه سعید صادقی موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. در نیمه دوم اما هر 2 تیم با ترکیبی کاملا متفاوت به میدان رفتند. شهرخودرویی‌ها نیز با بازیکنان جوان خود روبه‌روی نارنجی‌پوشان قرار گرفتند، اما دوندگی، جنگندگی و هماهنگی تیم دوم سایپا بیشتر از جوانان تیم شهر خودرو بود؛ به‌ویژه اینکه در ترکیب سایپا ۶ بازیکن تیم ملی امید قرار داشتند! چوچو، بازیکن نیکاراگوئه‌ای شهر خودرو، که تازه به ایران بازگشته است نیز در نیمه دوم در گوش راست خط حمله شهر خودرو قرار گرفت و‌ نمایش خوبی داشت. در این نیمه میلاد عباسی، دروازه‌بان سوم شهرخودرو، نیز جایگزین رحمتی شد و هر ۳ گل را که یکی اتفاقا پنالتی بود، دریافت کرد تا بازی با نتیجه ۳بر1 به پایان برسد. آنچه بیشتر از همه در این مسابقه به چشم آمد، فرصت یحیی گل‌محمدی به بازیکنان جوان تیمش بود تا بتواند از آن‌ها در طول بازی‌ها استفاده کند. اما از نظر کارشناسی آنچه یحیی و تیمش در این بازی‌های دوستانه نشان دادند که در آن ضعف دارند، نیاز به یک بازیکن بازی‌ساز در میانه زمین و البته یک مهاجم زهردار است؛ مهاجمی که این‌روزها از روح‌ا... باقری برای حضور در شهرخودرو یاد می‌شود.


استیلی، نماینده فرهاد مجیدی
هم‌زمانی اردوی تیم ملی امید و شهر خودرو در هتل المپیک باعث شده تا مربیان و اعضای این 2 تیم هر روز با هم دیدار داشته باشند. حضور ۳ بازیکن از شهر خودرو و ۶ بازیکن از سایپا در لیست تیم ملی امید هم باعث شد تا فرهاد مجیدی، سرمربی ملی‌پوشان، از حمید استیلی، مدیر تیم امید، درخواست کند تا برای تماشای این مسابقه به محل برگزاری آن برود. استیلی در بدو‌ ورودش به محل مسابقه برخورد بسیار گرمی را با اعضای هر 2 تیم داشت. او همچنین دقایقی را با سرمربیان 2 تیم بابت لیست تیم امید و دراختیار‌‌گذاشتن بازیکنان به صحبت پرداخت. مصطفی مدبر، مدیرعامل باشگاه سایپا، نیز که علی دایی چند ماه پیش حسابی درموردش گردوخاک به پا کرد، میهمان دیگر این بازی بود. مدبر به‌همراه فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو، وارد زمین شدند و در کنار استیلی و نفرات دیگر، بازی را تماشا کردند. گفتنی است بارش چنددقیقه‌ای باران در زمان برگزاری مسابقه باعث شد تا هوایی شرجی در میدان حاکم شود.


هلی‌کوپتر مخفی شد!
وحید هاشمیان، دستیار ویلموتس، شناخته‌شده‌ترین میهمان این مسابقه دوستانه بود. پیش‌از‌این قرار بود ویلموتس نیز در این بازی حضور پیدا کند، اما درنهایت ترجیح داد تا هاشمیان ناظر بازی بازیکنان 2 تیم باشد. هاشمیان هم برای اینکه کسی متوجه حضورش در بازی نشود، خودش را خیلی آرام و بدون تشریفات خاصی به پشت یکی از دروازه‌ها رساند. بعد از پایان نیمه اول بازی نیز اولین بازیکنانی که او را دیده بودند ‌و به‌سمتش رفتند، مهدی رحمتی و حسین مردامند (بازیکن تازه‌دعوت‌شده تیم ملی) بودند. این 2 بازیکن با هاشمیان دقایق کوتاهی صحبت کردند و سپس از او جدا شدند تا هاشمیان نیمه دوم بازی را با آرامش ببیند. یادداشت‌برداری‌های هاشمیان از این مسابقه، نشان می‌داد که کادر فنی تیم ملی گویا قرار است بازی‌های تیم‌های لیگ‌برتری را درست‌حسابی زیرنظر بگیرد. پس از پایان بازی، هاشمیان به سراغ 2 سرمربی تیم رفت و با بازیکنان نیز به گرمی خوش‌و‌بش کرد؛ اما بیشترین دقایق صحبت او با یحیی گل‌محمدی بود.


سفر شهرخودرو به اصفهان
شاگردان گل‌محمدی پس از انجام بازی روز پنجشنبه، دیروز جمعه به استراحت پرداختند تا از امروز دوباره تمرینات خود را آغاز کنند. شهرخودرویی‌ها تا روز دوشنبه هفته جاری در تهران خواهند بود و پس از آن راهی اصفهان می‌شوند. قرار است شهرخودرویی‌ها روز سه‌شنبه در اصفهان با ذوب‌آهن بازی دوستانه‌ای را برگزار کنند‌ و از روز‌ چهارشنبه تمریناتشان را در مشهد پیگیری کنند و در اوایل هفته آینده، این‌بار میزبان ذوب‌آهنی‌ها در مشهد باشند. به غیر از این بازی، شهرخودرویی‌ها قرار است 2 مسابقه دیگر را نیز تا پیش از شروع لیگ انجام دهند که البته اگر استارت لیگ نوزدهم به تعویق بیفتد، این بازی‌های دوستانه بیشتر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->