پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد
سرخط خبرها

فهرست جالب جبار!

  • کد خبر: ۱۷۳۲
  • ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
فهرست جالب جبار!
قوچان‌نژاد: برای ازدست‌ندادن فرصت،تیم را بستم!

در هفته‌های گذشته اخبار متفاوتی درخصوص سرنوشت پیام منتشر شده است؛ از حضور تیم ملی نوجوانان با نام این تیم تا تیم‌داری شهرخودرو در والیبال! همه این‌ها درحالی است که هواداران والیبال نگران عقب‌ماندن از بازار نقل‌وانتقالات هستند، آن‌هم درحالی‌که شنیده می شود ممکن است امسال مدیریت شهری مثل سال قبل از تیم حمایت نکند. در چنین‌فضایی که بلاتکلیفی حرف اول و آخر را می‌زند، جبار قوچان‌نژاد فهرستی از بازیکنان سال آینده نماینده والیبال خراسان را منتشر کرده است! تیمی که به ظاهر همه نوع بازیکنی دارد، اما نکته مهمش این است که درحال‌حاضر باشگاهی وجود ندارد و این اسامی که مطرح شده است، فقط قول معرفتی به جبار داده‌اند نه چیز دیگری .

 

زرینی و بهبودی به‌جای سید
در فهرست جبار قوچان‌نژاد اسامی جذابی به چشم می‌خورد. در این فهرست نامی از سیدمحمد موسوی که رفتنش به شهرداری ارومیه قطعی شده است، نیست و به جای او با اسامی دیگری مواجه هستیم. علیرضا بهبودی و رشید یوسفی در پست پاسور، سعید مصطفی‌وند، مصطفی شریفات، مجتبی ببرخان، متین تکاور و علیرضا عبدی در پست سرعتی‌زن، در پست دریافت‌کننده حمزه زرینی، شهروز همایون‌فر، مهدی کریمی و سجاد سربرقی، در پست پشت‌خط‌‌‌زن امین علوی، میکائیل تاجر و امیرحسین ناوی و در پست لیبرو، مجتبی یوسفی و امیر رامشینی، نفرات فهرست جبار هستند.


قوچان‌نژاد: باید تیمی خوب آماده می‌کردیم
سرمربی فصل گذشته پیام درباره انتشار این فهرست و تکلیف تیم برای سال آینده گفت: بازیکنانی که نامشان در لیست است، همه از بهترین‌های والیبال ایران هستند و ترکیب خوب و قدرتمندی را شکل داده‌اند که می‌توانند برای مشهدی‌ها افتخارات خوبی را کسب کنند. جبار قوچان نژاد افزود: انتشار این فهرست به این معنی نیست که من می‌خواهم خودم ترکیب تیم را بچینم، بر اساس اعتماد و لطفی که پیش‌کسوتان والیبال و مدیریت شهری به من داشتند، برای متضررنشدن تیم سال آینده و ازدست‌ندادن فرصت تا تعیین‌تکلیف اسپانسر از من خواسته شد تا با بازیکنان مدنظر به توافق برسم و حتی اگر خودم هم نباشم، حالا ترکیبی خوب و ایده‌آل برای سال آینده داریم و گوش‌به‌فرمان مسئولان تیم و مدیریت شهری برای سال آینده خواهم بود. وی ادامه داد: موضوع تغییرنام نماینده والیبال خراسان زمان زیادی است که مطرح شده و حتی در اواخر فصل هم درخصوص آن صحبت شده بود، زیرا باشگاه نتوانسته است به برخی تعهدات خود عمل کند و برای فصل آینده هم وضعیت مشخصی ندارد؛ همچنین مدیریت شهری که حامی اصلی ما بوده، تصمیم گرفته است تا با جذب یک سرمایه‌گذار توانمند نماینده شایسته‌ای برای والیبال مشهد به میدان بفرستد. قوچان‌نژاد ادامه داد: هنوز تکلیف اسپانسر و نام باشگاه مشخص نشده است، اما فدراسیون به‌زودی به وضعیت پیام رسیدگی خواهد کرد و امیدوارم هرچه‌سریع‌تر در مشهد هم درخصوص سال آینده و نام باشگاه به نتیجه برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->