ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

  • کد خبر: ۳۱۵۳
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
اینترنت ۲۰۲۰ به‌دنبال حل مشکلات پشتیبانی

پس از دو ماه از شاکی‌شدن وزیر ارتباطات از وضعیت پشتیبانی اپراتورهای اینترنتی، به‌خصوص شرکت مخابرات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از بهبود وضعیت سیستم پاسخ‌گویی و پشتیبانی مشترکان این شرکت در پی تذکر وزیر ارتباطات، خبر داد.
مجید صدری با اشاره‌به اخطار رگولاتوری به شرکت مخابرات ایران مبنی‌بر وجود مشکل در وضعیت پاسخ‌گویی سیستم پشتیبانی مشترکان این شرکت و نیز تذکر وزیر ارتباطات، گفت: وضعیت مرکز پاسخ‌گویی شرکت مخابرات ایران‌(۲۰۲۰) به بهبود نیاز داشت که در این زمینه برای حل مشکلات فعلی این مرکز اقدام کردیم.
او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه وضعیت پشتیبانی از سرویس اینترنت مشترکان مخابرات بهبود یافته است، اظهار کرد: همه تلاشمان این است که به تعهداتی که به وزیر ارتباطات مبنی‌بر بهبود کیفیت سرویس‌دهی به مشترکان داده‌ایم، عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دراین‌راستا اصلاح وضعیت مراکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ را در دستور‌کار قرار دادیم و با هدف استاندارد‌سازی و بهبود کیفیت پاسخ‌گویی مراکز ۲۰۲۰، ساز‌وکار پرداختی به کارکنان این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل خواهد شد.

دنیایی از اشکالات
پیش از این، در‌پی تذکر وزیر ارتباطات مبنی‌بر ناکارآمدی سیستم پاسخ‌گویی به مشترکان شرکت مخابرات ایران، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در اخطاری به این شرکت، اعلام کرد: غالب این اشکالات مربوط‌به نوع پاسخ‌گویی، توزیع نامناسب نفرات پاسخ‌گو، مدت معطلی مشترکان برای دریافت پاسخ، ضعف تخصصی پاسخ‌گویان، نبود برنامه مناسب برای آموزش نفرات پاسخ‌گو، شرایط نامناسب فضای کاری برای افراد پاسخ‌گو در مراکز تماس بود. همچنین سامانه‌های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می‌شود که این مشکلات باعث افزایش میزان تماس‌ها در مراکز تماس‌۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف‌کنندگان را به‌دنبال داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حتی کاربران و تماس‌گیرندگان با مرکز پشتیبانی‌۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰‌دقیقه پشت خط منتظر می‌مانند و هنگامی‌که در صف انتظار هستند، تماس‌های آن‌ها بدون دلیل قطع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->