نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پایان روز پرکار تاج در شهرآرا

  • کد خبر: ۳۱۸۰
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
پایان روز پرکار تاج در شهرآرا
رئيس فدراسيون فوتبال بعداز جلسه ‌با استاندار و بازدید از طرح استعدادیابی هئیت فوتبال به تحریریه روزنامه مردم مشهدآمد و روز خبرنگار را تبریک گفت

در روزی که شهرآرا میزبان گروه زیادی از مدیران بود، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در دیداری سرزده از بخش‌های مختلف روزنامه مردم مشهد دیدن کرد.در آخرین روز کاری روزنامه نگاران در این هفته که یک روز پیش از روز خبرنگار است تحریریه شهرآرا ورزشی میزبان افراد زیادی بود، از مدیران برجسته استان و شهر بگیرید تا مردمی که بی ریا به تحریریه آمدند تا روز خبرنگار را تبریک بگویند.
آخرین نفری که روز گذشته به شهرآرا آمد نفر اول فوتبال ایران در حوزه اجرایی است. مهدی تاج که به بهانه برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر به مشهد آمده است عصر دیروز مهمان سرزده تحریریه روزنامه شد و در جریان روند کار و تولید محتوای روزنامه قرار گرفت.این همه در حالی بود که رئیس فدراسیون فوتبال روز پرکاری را در مشهد سپری کرده بود. او یک روز بعد از مراسم قرعه کشی لیگ برتر در مشهد ماند تا جلسه مهمی را با استاندار خراسان رضوی برگزار کند. تاج در این جلسه که ظهر دیروز در دفتر رزم حسینی انجام شدو احسان اصولی رئیس هئیت فوتبال استان هم حضور داشت درباره مسایل مختلف فوتبال استان با استاندار خراسان رضوی به بحث و تبادل نظر پرداخت. آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) جهت میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر، روند آماده سازی و بهسازی ورزشگاه ثامن الائمه(ع)، ورود بانوان به استادیوم ها ، وضعیت تیم فوتبال شهر خودرو خراسان رضوی و شرایط تیم فوتبال و فوتسال بانوان استان در لیگ برتر و دسته یک از جمله مسایلی بود که در این جلسه مطرح شد و دو طرف دیدگاه های خود را در رابطه با آن عنوان کردند. مهدی تاج پیش از آمدن به روزنامه شهرآرا ازبرنامه استعدادیابی هیئت فوتبال در حاشیه شهر هم دیدن کردو در جریان این پروژه مهم قرار گرفت. نقطه پایان روز پرکار تاج حضور در تحریریه شهرآرا ورزشی بود. رئیس فدراسیون فوتبال که روزگاری مدیر مسول روزنامه جهان فوتبال بود و به قول خودش «از رسانه سر در می آورد» پس از بازدید از شهرآرا ورزشی و توضیحاتی که ارائه شد این روزنامه را در سطح ملی و فرااستانی توصیف کرد وپیشنهاد داد با توجه به کیفیتی که ارائه می‌شود، روزنامه در سطح کشوری نیز توزیع شده و نگاه ملی در مدیریت آن دیده شود.وی با تمجید از ویژه نامه شهرآرا برای جام جهانی و نیز تولید سر رسید ورزشی مشهدابراز امیدواری کرد که روزنامه در آینده در سطح کشور توزیع شود تا مخاطبان ملی هم پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->