نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

خداحافظی فوتبال ایران با لیگ قهرمانان2019 در دوحه

  • کد خبر: ۳۴۴۰
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
خداحافظی فوتبال ایران با لیگ قهرمانان2019 در دوحه
مدافعان و دروازه‌بان، راه کامبک منصوریان را بستند

شاگردان منصوریان دومین‌بار مغلوب الاتحاد شدند تا از صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا ناکام شوند. ذوب‌آهن ایران بعد از 2 برد موفقی که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا داشت، در دور گروهی نیز فوق‌العاده عمل کرد و بالاتر از النصر عربستان، الزوراء عراق و الوصل امارات در صدر جدول گروه Aقرار گرفت؛ اما شاگردان علی‌منصور در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی نتوانستند برابر الاتحاد عربستان روند خوب خود را حفظ کنند و با نتیجه 2بر1 شکست خوردند. سبزپوشان فوتبال ایران که در بازی برگشت سعی در جبران باخت اخیرشان و صعود آسیایی داشتند، تا دقایق پایانی نیمه اول این دیدار امیدوارکننده ظاهر شدند تا امیدهایشان برای زدن یک گل و صعود به مرحله بعد پررنگ‌تر شود؛ اما در وقت‌های اضافه نیمه اول، این حریف عربستانی بود که موفق به بازکردن دروازه صادقی شد. در نیمه دوم شاگردان منصوریان خیلی زود به گل تساوی رسیدند تا دوباره بارقه‌های امید میان هواداران سبزقباها زنده شود؛ ولی سریال اشتباهات فردی خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم درنهایت رؤیای صعود را نقش‌بر‌آب کرد تا 4 بار دروازه خود را بازشده ببینند و 3 گلی هم که در این بازی زدند، بی‌ثمر باشد.

 

شلیک صادقی به قلب علی‌منصور
باقر صادقی که بعد از چند سال یکه‌تازی رشید مظاهری حالا با نظر منصوریان و با توجه به نمایش خوب هفته‌های پایانی لیگ هجدهم جلوتر از یوسف بهزادی و معراج اسماعیلی تبدیل به نفر اول دروازه سبزهای اصفهانی شده بود، در دوحه شب سختی را بعد از 45 دقیقه دوم سپری کرد. صادقی که در نیمه اول 3 مهار و البته 2مهار بسیار خوب برابر خط حمله پرقدرت الاتحاد داشت و توانست یک شروع بسیار خوب را جشن بگیرد، در دقایق پایانی نیمه اول تسلیم شد تا نیمه اول او بی‌کلین‌شیت و با 3 مهار به پایان برسد؛ مهارهایی که در شروع مسابقه تیم منصوریان را به‌خوبی در بازی حفظ کرد تا شاید آن‌ها بتوانند گل اول را وارد دروازه حریف کنند و نبض مسابقه را در اختیار بگیرند. اما نیمه دوم برای تیم منصوریان و باقر صادقی بسیار متفاوت بود. تنها لحظاتی بعد از آنکه ذوب‌آهن به گل تساوی رسید و تنها یک‌گل نیاز داشت تا همه‌چیز را به تساوی بکشاند، یک اشتباه فردی باعث شد تا ذوبی‌ها گلی را دریافت کنند که منصوریان آن را «شلیک به قلب» معرفی کرده بود. بعد از گل تساوی تیم فوتبال ذوب‌آهن، شروع مسابقه با بازی مستقیم تیم الاتحاد به قلب دفاع ذوب‌آهن بود؛ توپی که صادقی چند گام جلوتر از دیگربازیکنان به آن رسیده بود و با توجه به اینکه آخرین ضربه را بازیکنان الاتحاد زده بودند، می‌توانست با توجه به وجود توپ در محوطه جریمه، با دست آن را جمع کند؛ اما تلاش کرد تا با یک ضربه، توپ را دور کند و پله‌شدن توپ قبل از رسیدن به صادقی، باعث شد تا امیدهای ذوب‌آهن ناامید شود و درحالی‌که منصوریان برای تکرار بازگشت در دوحه خود را آماده می‌کرد، دریافت گل دوم باعث شد تا او گل‌های سوم و چهارم را نیز دریافت کند و کار برای این سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید.

 

تیترهای سیاسی رسانه‌های عربی
پس از شکست ذوب‌آهن برابر الاتحاد، رسانه‌های عربی با تیترهای بسیار زشت، نسبت به این پیروزی واکنش نشان بدهند. سایت اخبار24 که یکی از منابع رسمی اخبار ورزشی عربستان محسوب می‌شود، تیتر «گل دوم الاتحاد هدیه محمدباقر صادقی به الاتحاد بود»! را انتخاب کرد و روزنامه المدینه هم گزارشی با عنوان «در قطر، سعودی تیم ایرانی را با خاک یکسان کرد» را منتشر کرد. روزنامه الریاضیه تیتر «ببر آسیا (لقب تیم الاتحاد) تیم ایرانی را درید» را روی جلد خود کار کرد و روزنامه عکاظ هم تیتر توهین‌آمیز «الاتحاد، تیغی در گلوی تهران» را برای این بازی انتخاب کرده و گزارشی سیاسی از تقابل 2 تیم منتشر کرده است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->