ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشکل مجمع هیئت تکواندو، ۲۴ ساعته حل شد!

  • کد خبر: ۳۴۴۶
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
مشکل مجمع هیئت تکواندو، ۲۴ ساعته حل شد!
مجمع لغو شده روز سه‌شنبه، امروز برگزار می‌شود

نادر نوروزی - مجمع انتخاب رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی که قرار بود روز گذشته برگزار شود اما یک‌روز پیش از آن با ارسال نامه‌ای ازسوی وزارت ورزش و جوانان لغو شده بود، امروز ساعت10 در اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود. پیش‌تر دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این مجمع را به‌دلیل اعتراض نامزدها نسبت به چینش اعضای مجمع و درخواست اداره کل برای بررسی این موضوع، به تعویق انداخته بود؛ اما حالا تنها با گذشت فقط یک‌روز، ظاهرا ایرادها و چینش اعضای مجمع حل شده! و حالا فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان تصمیم به برگزاری این مجمع انتخابی گرفته‌‌اند. مجمع انتخابی این هیئت چندماهی است که با حواشی بسیار از جمله اعتراض 12 نامزد این مجمع به حضور برخی افراد به‌عنوان عضو مجمع به تعویق افتاده بود و حتی پیش‌از‌این هم اداره کل ورزش و جوانان نسبت به تغییر اعضا، اقداماتی را برای رضایت نامزدها انجام داد که تأثیری در اعتراض‌ها نداشت و حالا وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرده است. حالا بنا شده مجمع انتخابی این هیئت پس از چند تغییر در فهرست اعضای مجمع، امروز ساعت10 در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود.


زارعی: 4 تغییر در اعضای مجمع اعمال شد
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره لغو مجمع در تاریخ 22مرداد و تصمیم دوباره برای برگزاری این مجمع گفت: از مدت‌ها قبل نامزدهای حاضر در این مجمع که صلاحیتشان احراز شده بود، نسبت به اعضای مجمع اعتراض داشتند و آن‌ها را اعضای واقعی نمی‌دانستند. امیر زارعی افزود: ما پیش‌از‌این 6 نفر را تغییر داده بودیم، اما بازهم اعتراضات وجود داشت و به‌همین‌دلیل موضوع را به وزارت ورزش و جوانان انتقال دادیم؛ اما چون فرصت نبود، مجبور به لغو مجمع روز گذشته شدیم. وی ادامه داد: وزارت ورزش در جلسه حکمیت و بررسی این موضوع که روز گذشته با حضور داورزنی، معاون وزیر و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، غیر از 3 تغییری که ما در فهرست اعضا ایجاد کرده بودیم، یک تغییر دیگر هم ایجاد کردند و اسامی را برای برگزاری مجمع تأیید کردند. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: طبق مکاتباتی که با فدراسیون انجام شد و نظری که وزارت ورزش داشت، تصمیم گرفتیم که این مجمع را بلافاصله پس از تاریخ قبلی برگزار کنیم و امیدوارم مجمع این هیئت، امروز در فضایی آرام برای انتخاب بهترین فرد برگزار شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->