حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرسپولیس بدون بلیت، بدون لباس!

  • کد خبر: ۳۷۵۱
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
پرسپولیس بدون بلیت، بدون لباس!
وضعیت عجیب مدافع عنوان قهرمانی در فاصله 24 ساعت تا افتتاحیه لیگ

درحالی‌که حدود 24 ساعت تا شروع لیگ نوزدهم باقی مانده، هنوز تکلیف بلیت‌فروشی بازی افتتاحیه مشخص نشده و همچنین باشگاه پرسپولیس فعلا از البسه جدید خود رونمایی نکرده است. لیگ نوزدهم سرانجام با یک ماه تأخیر از فردا آغاز می‌شود. در بازی افتتاحیه، سرخ‌پوشان پایتخت به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی به‌مصاف پارس جنوبی جم می‌روند و امیدوارند شروع خوبی در لیگ داشته باشند؛ اما این 2 تیم درحالی به‌مصاف هم خواهند رفت که هنوز تکلیف بلیت‌فروشی روشن نشده است. همچنین باشگاه پرسپولیس از البسه جدید خود رونمایی نکرده است و مشخص نیست که برند آل‌اشپورت چه پیراهن‌هایی را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد داد.

 

افتتاحیه با یک طبقه از استادیوم؟
در هفته‌های اخیر علت اصلی تأخیر در شروع لیگ، موضوعات «امنیتی» استادیوم‌ها قلمداد شده و سازمان لیگ از باشگاه‌ها خواسته است تا ورزشگاه‌ها را تجهیز کنند؛ اینکه گیت‌ها الکترونیکی، استادیوم‌ها مجهز به دوربین و ورودی‌ها اصلاح شوند تا دیگر مشکلی به وجود نیاید. استادیوم آزادی از ابتدا به‌عنوان بهترین ورزشگاه ایران مطرح شد و حتی مهدی تاج نیز نقایص آزادی را کمتر از بقیه توصیف کرد؛ اما در فاصله 4 روز تا شروع لیگ، سعید فتاحی گفت: اگر عملیات گیت‌گذاری طبقه دوم آزادی انجام نشود، تا هفته سوم از این طبقه استفاده نخواهیم کرد و هواداران به طبقه بالا نمی‌روند. بنابراین به نظر می‌رسد اولین بازی خانگی پرسپولیس و استقلال با حضور حداکثر 35هزار هوادار برگزار شود. این، اتفاقی است که ممکن است آثار مخربی برای سرخابی‌ها داشته باشد؛ چراکه آن‌ها، هم در میانگین کلی تماشاگر افت خواهند کرد و هم 500میلیون تومان را از طریق بلیت‌فروشی از دست خواهند داد.

 

سامانه بلیت‌فروشی در حالت تعلیق!
فصل گذشته «گیشه سه» به‌عنوان سامانه فروش بلیت‌ الکترونیکی سرخابی‌ها خود را مطرح کرد؛ اما اختلال این وب‌سایت در جریان بازی‌های آسیایی و ایجاد مشکلات فراوان برای هواداران، باعث شد تا نوعی بدبینی به آن وجود داشته باشد. در دیدار پرسپولیس - السد و پرسپولیس - کاشیما، بسیاری از هواداران با مشکلات جدی در خرید بلیت مواجه شدند و اوضاع برای استقلالی‌ها نیز خیلی خوب نبود؛ اما این فصل فدراسیون فوتبال تأکید کرده که «تمام تیم‌ها» باید به‌صورت اینترنتی بلیت بخرند؛ هدفی که بدون تردید بستر آن به شکل کامل مهیا نیست. حالا در فاصله یک روز تا افتتاحیه لیگ، هنوز سامانه فروش بلیت الکترونیکی آغاز‌به‌کار نکرده است و در حالت «تعلیق» قرار دارد. در شبکه‌های اجتماعی هواداران پرسپولیس از این بابت گله کرده‌اند و از باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته‌اند، چراکه بسیاری از آن‌ها قصد حضور در استادیوم از شهرستان‌های مختلف را داشتند و به‌خاطر این بی‌برنامگی، دچار سردرگمی شده‌اند. هواداران تهرانی نیز نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند و مشخص نیست که درنهایت اوضاع به چه نحو مدیریت خواهد شد.

 

لغو مراسم رونمایی از لباس
اما موضوع بلیت‌فروشی و استفاده از یک طبقه استادیوم آزادی، تنهاموضوعی نیست که هواداران و بازیکنان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. درحالی‌که باشگاه‌های اروپایی از مدت‌ها قبل از لباس اختصاصی خود رونمایی کردند و در مسابقات پیش‌فصل آن را به معرض نمایش و فروش گذاشتند، اما در ایران اگرچه البسه به باشگاه رسیده، ولی رونمایی از آن انجام نشده است. حالا نکته جالب این است که باشگاه پرسپولیس ابتدا مراسم رونمایی از پیراهن را برنامه‌ریزی کرد، اما در ادامه این موضوع هم راه به جایی نبرد و «لغو شد». همچنین درحالی‌که آل‌اشپورت قول طراحی اختصاصی را برای پرسپولیس و استقلال داده بود، حالا شایعاتی دراین‌زمینه مطرح شده و احتمال دارد از طرح‌های آماده استفاده شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که پکیج آل‌اشپورت به باشگاه پرسپولیس و استقلال رسیده که احتمالا به‌خاطر اختصاصی‌نبودن لباس‌ها، این 2 تیم از برگزاری جشن رونمایی منصرف شده‌اند. درواقع عدم برنامه‌ریزی در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها، سبب شده است تا لیگ‌برتری‌ها 2 راه درآمدزایی را درمعرض خطر ببینند؛ بلیت‌فروشی و فروش اقلام هواداری. باشگاه‌های خارجی در تابستان از طریق پیش‌فروش بلیت بازی‌های فصل، درآمد خوبی را به جیب می‌زنند و می‌توانند در پنجره نقل‌وانتقالاتی به اهداف خود دست پیدا کنند. سپس نیز با فروش پیراهن خریدهای جدید، درآمد هنگفتی را دوباره به خزانه باشگاه وارد می‌کنند؛ اما در ایران 48 ساعت مانده به شروع لیگ، همه‌چیز به‌معنای واقعی «روی هواست» و همه منتظر تصمیمات قطعی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->