نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

آتش‌بازی صلاح در آنفیلد

  • کد خبر: ۳۹۳۹
  • ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
آتش‌بازی صلاح در آنفیلد
پیروزی لیورپول در شب توقف منچستریونایتد

لیورپول با ارائه نمایشی تماشایی در دیداری دشوار در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3 بر 1 از سد توپچی‌ها گذشت تا سریال ناکامی آرسنال مقابل مدعیان ادامه دار باشد. این دوازدهمین پیروزی متوالی لک لک ها در لیگ برتر بود تا رکورد جدیدی از این نظر به نام یاران کلوپ ثبت شود. بدین ترتیب در پایان بازی‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول تنها تیم 9امتیازی جدول رقابت ها نام گرفت و به‌تنهایی به صدر جدول این رقابت ها تکیه زد.
توپچی ها در نیمه اول موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه آدریان داشتند، اما لیورپول در لحظات پایانی این نیمه به گل رسید و در نهایت با درخشش محمد صلاح در نیمه دوم، سومین پیروزی متوالی این فصل خود را کسب کرد. در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد، اما در دقیقه ۱۲ آرسنال تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. روی پاس عجیب و اشتباه آدریان، اوبامیانگ پشت محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه چیپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه خالی لیورپول به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی پاس ویلاک، نیکلاس په په در موقعیت گل‌زنی قرار گرفت اما این بار ضربه او با مهار آدریان همراه شد. در دقیقه ۲۵ و روی پاس عرضی و عجیب سبایوس، سادیو مانه می‌توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه او را برند لنو مهار کرد. دقایقی بعد نیکلاس په په با یک ضربه مواج و فنی دروازه لیورپول را تهدید کرد، اما شوت او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد. در دقیقه ۳۶ آرسنال تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما نیکلاس په په در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن آدریان کوبید و این فرصت از دست رفت. این موقعیت‌سوزی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۴۰ لیورپول به گل رسید. ارسال آرنولد با ضربه سر دقیق ماتیپ همراه شد و مرسی‌سایدی‌ها در شرایطی که نمایش چندان خوبی در نیمه اول ارائه ندادند، با برتری ۰-۱ راهی رختکن شدند.
لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا به گل رسید. خطای بچه‌گانه داوید لوییز روی محمد صلاح باعث شد مرسی‌سایدی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شوند و خود محمد صلاح به زیبایی آن را تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۵۳ و روی پاس عمقی په په، اوبامیانگ در موقعیتی تک‌به‌تک فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما آن‌قدر تعلل کرد که مدافعان لیورپول سر رسیدند. در دقیقه ۵۹ محمد صلاح موفق شد به زیبایی از سد داوید لوییز گذر کند و بعد از ورود به محوطه، با یک بغل پای تماشایی گل سوم لیورپول را نیز به ثمر برساند. دقایقی بعد روبرتو فیرمینو برای گل‌زنی شانس خود را امتحان کرد، اما ضربه او با واکنش برند لنو همراه شد. در ادامه جریان بازی کاملا آرام دنبال شد و اگرچه آرسنال برای کاهش اختلاف تلاش می کرد، قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه آدریان نبود و توپ بیشتر در میانه میدان دیده می شد؛ اما در دقیقه ۸۴ آرسنال به گل رسید. پاس عرضی اوبامیانگ با کنترل و ضربه دقیق لوکاس توریرا همراه شد و آرسنال اختلاف را به 2 گل رساند. در لحظات پایانی آرسنال تلاش زیادی برای زدن گل دوم داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت لیورپول با نتیجه ۱-۳ آرسنال را مغلوب کرد.

 

توقف یونایتد و اولین برد چلسی
در دیگر بازی‌های مهم این هفته، منچستریونایتد یک‌بار دیگر اسیر بازی فرسایشی حریف شد و با 2 لغزش، آسان‌ترین برد را تقدیم حریف کرد. پس از پل پوگبا، این هفته مارکوس رشفورد یک ضربه پنالتی را از دست داد تا این ضربات هم برای اوله‌گونار سولسشیر قوز بالای قوز باشد. شاگردان سولسشیر با نتیجه 2 بر 1 بازی را در زمین خود به کریستال پالاس باختند تا اولین شکست فصل را در سومین هفته تجربه کنند. در دیگر بازی مهم این هفته فرانک لمپارد و تیمش در خانه نوریچ به میدان رفتند که در انتها چلسی در روزی که بار دیگر ثابت کرد هنوز در دفاع مشکل جدی دارد، با نمایش دل‌چسب در خط حمله، به اولین پیروزی‌اش رسید. میسون مانت در کنار بارکلی و کواچیچ بهترین‌های چلسی بودند و البته نیازی به نام بردن تامی آبراهام نیست که کاملا فرصت‌طلب نشان داد.
در دیگر بازی‌های این هفته، ساوتهمپتون با نتیجه 2 بر صفر مقابل برایتونی به پیروزی رسید که علیرضا جهانبخش را برای سومین هفته متوالی روی نیمکت خود می‌دید. وستهام 3 بر یک واتفورد را در خانه خودش شکست داد و شفیلد هم 3 امتیاز حساس بازی خانگی مقابل لستر را با نتیجه 2 بر یک از دست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->