«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

جذابیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان برای اروپایی‌ها و اعراب

  • کد خبر: ۴۱۷۵
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
جذابیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی خراسان برای اروپایی‌ها و اعراب
به سمت شرق داورزن و مزینان که حرکت می‌کنیم، کویر را مشاهده می‌کنیم و غرب آن و به فاصله ۳۰ کیلومتر و شاید هم نزدیک‌تر طبیعت و آبشار را داریم، اماکن بسیار کمی در ایران پیدا می‌شود که فاصله کویر و جاذبه‌های طبیعی، رودخانه‌ها و آبشارهای آن نزدیک هم باشند.

 

به گزارش شهرآرا نیوز، مدیر اقامتگاه‌های بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ما منطقه داورزن، کویر یونسی بجستان و زیبایی‌های طبیعی درگز را داریم. هم‌ چنین شاهراه بودن شهرستانهای سبزوار و داورزن در مسیر، ما را بر آن داشت تا طبیعت ‌گردی را در آن مناطق هم گسترش دهیم که این کار را هم انجام دادیم.

مهدوی افزود: به عنوان مثال به سمت شرق داورزن و مزینان که حرکت می‌کنیم، کویر را مشاهده می‌کنیم و غرب آن و به فاصله ۳۰ کیلومتر و شاید هم نزدیک‌تر طبیعت و آبشار را داریم و اماکن بسیار کمی در ایران پیدا می‌شود که فاصله کویر و جاذبه‌های طبیعی، رودخانه‌ها و آبشارهای آن نزدیک هم باشند. این جاذبه‌ها در استان ما باعث رونق و پیشرفت این حوزه تاکنون شده است.

وی با بیان اینکه استان ما جزء استان‌های پیشرو در این قضیه است ولی استان‌هایی مانند فارس و کرمان نیز در این زمینه خوب کار کردند که ما هم به تدریج وارد جایگاه آن‌ها خواهیم شد، اظهار داشت: شهرهای شمال خراسان بیشتر وجود اقامتگاه را می‌پسندند و غرب خراسان در زمینه توسعه ضعیف عمل می‌کند. اما بوم گردی در غرب خراسان هم در حال راه‌اندازی است و به عنوان مثال اولین اقامتگاه سنتی را در سبزوار مجوز دادیم و راه افتاده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->