ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم تعداد فوتی‌های مشهد در سال ۱۴۰۲ اعلام شد احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳ افزایش ۵/۵ برابری دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد
سرخط خبرها

انتقاد از پر کردن نشست زمین با شن و ماسه!

  • کد خبر: ۴۷۵۱
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
انتقاد از پر کردن نشست زمین با شن و ماسه!
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
471...0938- بولوار توس91 قطعه زمینی اوقافی روبه روی دبیرستان «سکینه افشار» چندین سال برای فضای سبز و‌ورزشی اختصاص داده شده، اما متأسفانه شهرداری هیچ اقدامی نکرده است. تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
شهروند- از مسئولان محترم شهرداری منطقه یک خواهشمندم بازدیدی از ساخت وسازهای بولوار سجاد داشته باشند؛ چرا که کارگاه های ساختمانی آسیب های زیادی به درختان کوچه ها وارد و بعضی درخت ها را خشک می کنند.
848...0915- چرا شهرداری مکان هایی را که خیابان شهیدخاکستری 37، 39 و سپاه64 در بولوار صبا در منطقه7 نشست کرده، با شن و خاک پر کرده است؟
شهروند- آقای شهردار! لطفا در شهر قدم بزنید تا از نزدیک شاهد کمبود ها باشید. نیمکت اتوبوس و سایه بان در بولوار نماز، فکوری25، چهارراه فکوری به سمت میدان هاشمیه و کمبود پل عابر پیاده در بسیاری از بولوارها را از نزدیک ببینید.


شهرستان
851...0936- از 2نفر از مدیران محترم‌هیئت مدیره مجتمع صابر در بولوار شهید برونسی شهرک گلبهار تشکر ویژه دارم و به برادران نیروی انتظامی که با همت، درایت و محبت به ساکنان این مجتمع خدمت می کنند، خداقوت می گویم.


شرکت برق
758...0935- مسئولان لطفا در هنرستان 40 و 33 چراغ نصب کنند. چندبار شاهد تصادف در این محل ها بوده ام که خدا به خیر گذرانده است. در هاشمیه75 نیز نبش چهارراه اول کوهسار به دلیل تاریکی تصادف شدیدی رخ داد. لطفا چراغ نصب کنید.
شهروند- شب ها رفت وآمد در حافظ24 برای عابران خطرناک است. در این محدوده عرض پیاده روها کم و تاریک است. لطفا چراغ نصب کنید.


سازمان ترافیک
292...0937- از شهردار محترم مشهد سؤالی دارم. برای خیلی از مردم این سؤال وجود دارد که چرا پل های دوربرگردان در پلیس راه امام هادی(ع) با این همه هزینه ساخت چنین نمایی دارد؟ چرا با همین هزینه پلی مانند پل امام حسین(ع) احداث نکردید؟


راه و شهرسازی
597...0915- چرا عملیات احداث لاین سوم جاده مشهد-گلبهار پیشرفتی ندارد؟ با احداث این باند کمک شایانی به کاهش ترافیک و افزایش امنیت می شود؛ اما متأسفانه اهمیتی به آن داده نمی شود.


موسسه مالی و اعتباری
شهروند- مسئولان محترم بانک انصار و سپه! لطفا برای نصب و راه اندازی عابربانک سپه در یکی از مراکز خرید ویژه در گلبهار اقدام کنید تا نظامیان و خانواده هایشان بتوانند از این خدمات استفاده کنند.


تاکسی رانی
773...0915- چرا سامانه شبکه133 مشهد مانند تاکسی های اینترنتی پیشرفته نیست و مسیر و کرایه را نشان نمی دهد؟ چرا این موضوع را بازرسی و مدیر عامل تاکسی رانی و خود شبکه133 پیگیری نمی کنند؟
568...0915- چرا تاکسی رانی برای خیابان هنرستان در بولوار وکیل آباد که حداکثر ظرفیت فعالیت 7تاکسی خطی را دارد، مجوز فعالیت برای 20تاکسی خطی صادر کرده است؟ به نحوی که بیشتر وقت ها تاکسی های متوقف در اول خط به صورت دوبله، در سمت دیگر به انتظار مسافر توقف می کنند. این مسئله عبور و مرور را برای دیگر خودروها در این خیابان با مشکل روبه رو کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->