ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محرومیت آقایان از لیگ بانوان!

  • کد خبر: ۴۸۳۲
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
محرومیت آقایان از لیگ بانوان!
سازمان لیگ به حواشی تماشاچیان مرد در فوتسال زنان واکنش نشان داد

حضور آقایان در بازی فوتسال بانوان در هفته گذشته حواشی ایجاد کرد که منجر به باطل شدن کارت بازی عوامل هر 2 تیم شد. دوئل جذاب دو تیم انتهای جدولی شهروند ساری و دریژنو فرخشهر با حواشی عجیبی پیرامون برگزاری این مسابقه همراه بود. دریژنو در ساری میهمان بود و مانند برخی شهرها آقایان نیز به عنوان تماشاچی، خبرنگار، عکاس و مسئول در سالن حاضر شدند اما به دلیل حساسیت و هیجان بالای این رقابت، بین مردان حاضر در سالن و طرف‌دار 2 تیم، بحث بالا گرفتت و درگیری کوچکی ایجاد شد.

 

داستان از زبان میهمان
سرپرست دریژنو می گوید ما در ساری میهمان بودیم و اولین جایی هم بود که ورود مردان آزاد بود و آقایان هوادار ساری پشت دروازه ما نشسته بودند که یکی از آن‌ها به بازیکن تیم ما فحاشی کرد؛ آقایان هوادار تیم ما که در سالن بودند بعد از این اتفاق ناراحت شدند و به هواداران تیم ساری گفتند چرا توهین می‌کنید و در نتیجه تماشاچی‌ها ب با هم درگیر شدند. حدود ۱۵ تماشاگر از تیم ساری و مدیرعامل و 2 نفر از اعضای هیئت مدیره ما در سالن بودند. درگیری اتفاق افتاد و حتی دست مدیرعامل ما هم زخمی شد؛ به چشم خودم دیدم که آقایان آن‌ها با مشت به سر یکی از اعضای هیئت مدیره ما زدند. به داور گفتم بازی را متوقف کنید چون حاشیه‌ها پشت دروازه ما اتفاق می‌افتاد و صدا هم زیاد بود اما داور گفت مهم نیست و عوامل بیرون کنترل می‌کنند در حالی که اصلا نیروی انتظامی در سالن نبود و بعد از اینکه درگیری اتفاق افتاد به پلیس زنگ زدند و داور و ناظر نتوانستد این موضوع را مدیریت کنند.
زمانی جالب می شود که شهرزاد نصیری مسئول کمیته برگزاری لیگ می‌گوید هیچ گزارشی از ناظر فدراسیون درباره این اتفاقات به ما نرسیده است و اصلا درگیری به وقوع نپیوسته است! غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران هم اظهار می کند فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اجازه ورود آقایان تماشاگر را به سالن‌های مسابقات بانوان نمی‌دهد و تنها آقایانی که آی دی کارت فدراسیون را دارند و دارای سمت در ۲ تیم مذکور بودند اجازه ورود به این بازی را داشتند و گویا دریژنویی ها قضیه را بزرگ کرده اند.


واقعیت چه بود؟
ماجرا از این قرار است که پس از ثبت گل تساوی تیم شهروند مدیرعامل باشگاه دریژنو درصدد آن بود تا بتواند سرعت بازی را بگیرد و شاید از شکستی دیگر برای تیمش جلوگیری کند و در اقدامی عجیب با پدر یکی از بازیکنان تیم شهروند دچار مجادله لفظی شده است؛ نکته جالب آنکه همسر سرمربی دریژنویی‌ها هم در کنار او بوده است اما ابعاد این درگیری خیلی کمتر از آنچه نقل می شود، است.
شاید کتمان این درگیری از سوی مسئولان فدراسیون و هیئت استان اتفاق درستی برشمرده شود اما شرایط ورود نامشخص ورود آقایان برای تماشای لیگ فوتسال بانوان باعث آن شده است تا تصمیمات سلیقه‌ای برخی را محروم از تماشای آن کند و این مهم می‌تواند با تأکید و تصمیمات قاطع فدراسیون به صورت حرفه‌ای دنبال شود و تصمیمات سلیقه‌ای یا در واقع استانی از بین برود. همچنین مهم است که نیروی انتظامی و حتی آمبولانس در سالن حضور داشته باشند تا از اتفاقات پیش بینی نشده جلوگیری کنند و ناظران موظف‌اند تا ضمن بررسی جوانب دستور برگزاری مسابقه را صادر کنند اما متأسفانه در هفته های اخیر این موضوع هم با اتخاذ تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای به چالش کشیده شده است و نیروی انتظامی در بسیاری از دیدارها وجود ندارد و تنها به چند نیروی حراستی اکتفا می کنند.
سازمان لیگ فوتسال نیز در واکنش به این حواشی اعلام کرد: تاکنون هیچ‌کدام از بازی‌های بانوان با حضور آقایان غیر مسئول انجام نشده است و لیکن در خصوص آقایان حاضر در سالن (یک نفر به عنوان مسئول سالن و از هر تیم هم ۲ نفر به عنوان مسئول رسانه و مدیر فنی بخش اینترنتی مسابقات که با مجوزهای قبلی و در راستای انجام برخی از الزامات حضور داشته‌اند) با یکدیگر درگیر شده‌اند که کمیته انضباطی با رسیدگی فوق العاده و صدور دستور موقت، متخلفین را از کلیه فعالیت‌های حوزه مأموریت خود محروم کرد. بررسی جزئیات و نیز تخلفات احتمالی در مسابقه این 2 تیم نیز در حال رسیدگی است. کارت‌های صادر شده برای تمام عوامل در فوتسال بانوان ابطال شده است و مقرر شد سایر کارت‌ها نیز توسط نهاد نظارتی مرتبط تا ۷۲ ساعت آینده بررسی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->