نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سایه نا امیدی روی سر تیم ملی امید

  • کد خبر: ۴۸۳۸
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
سایه نا امیدی روی سر تیم ملی امید
تیم مجیدی با ۲ باخت از تاشکند به ایران برگشت

تیم ملی امید ایران که برای آماده‌سازی هرچه‌بهتر برای صعود به المپیک، در اردوی تدارکاتی در تاشکند به سر می‌برد، در دومین دیدار متوالی مقابل ازبکستان قرار گرفت. این دیدار با نتیجه 4بر۱ به سود ازبکستان خاتمه یافت تا دومین شکست متوالی شاگردان مجیدی در مقابل این تیم در اردوی تاشکند رقم بخورد. اولین مسابقه ۲ تیم نیز با نتیجه ۱بر۰ به سود ازبکستان خاتمه یافته بود تا فرهاد مجیدی به فاصله چند روز دومین شکست را مقابل حریف نه‌چندان قدرتمندش تجربه کند. باخت تیم امید ایران در مقابل ازبکستان در حالی رقم خورد که ایران به جز همان فرصت گل، موقعیت مناسب دیگری روی دروازه حریف ایجاد نکرد. این در حالی است که تیم ایران با نفرات اصلی اما ترکیب متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی به میدان رفته بود. تیم امید که با هدایت فرهاد مجیدی به زمین رفته بود، تغییراتی پرتعداد نسبت به تیمی دارد که برای مسابقات مقدماتی المپیک با هدایت کرانچار به میدان می‌رفت. سرمربی تیم امید که البته در دوره تدارکات به سر می‌برد، ۳ مسابقه با پیراهن تیم ملی امید انجام داده که در دو بازی شکست خورده است و مجیدی امیدوار است در فرصت باقی‌مانده بتواند ضعف تیمش را پوشش دهد و رؤیای 44ساله المپیک را به واقعیت تبدیل کند. تیم ملی امید ایران در کمتر از 4 ماه دیگر برای حضور در رقابت امیدها برای صعود به المپیک 2020 نبرد دشواری را مقابل سایر مدعیان در این رده سنی انجام خواهد داد.

 

نمازی: باید به فکر رفع نقاط‌‌ضعف باشیم
مربی تیم المپیک ایران بعد از دومین بازی برابر ازبکستان گفت: امروز برای ما روز خوبی نبود. باوجوداین باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. امید نمازی در نشست خبری بعد از این مسابقه گفت: روز خوب ما نبود، اشتباهات زیادی داشتیم و فضای زیادی به حریف دادیم. ازبکستان حریف بسیار قدرتمندی بود که بازی خوبی انجام داد و از فضاها به بهترین شکل استفاده می‌کرد. البته ما هم موقعیت‌هایی داشتیم، ولی می‌توانستیم در نیمه دوم بعد از زدن گل وقتی نتیجه ۲بر۱ بود، به بازی برگردیم. متأسفانه در حالی که برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردیم، حریف ما روی ضدحملات موفق عمل کرد و به گل‌های بعدی رسید. نمازی در پایان گفت: باید به فکر رفع نقاط ضعف در خطوط مختلف باشیم، سازمان‌دهی را از خط دفاع آغاز کنیم و گام به گام در حفظ توپ، ایجاد موقعیت و بخش‌های دیگر، خودمان را تقویت کنیم. باید در مسابقات دوستانه از اشتباهات خودمان به خوبی درس بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->