برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها

چرا شهرک امام علی(ع) تنها یک ورودی دارد؟

  • کد خبر: ۴۸۵۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
چرا شهرک امام علی(ع) تنها یک ورودی دارد؟
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
423...0915 مجتمع آبی گلشن گلشهر در هفته دولت با تبلیغات افتتاح شده است ولی از بهره برداری آن خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.
541...0933 در طبرسی شمالی 13، نبش کوچه اول، ساخت و ساز غیر مجاز از ساعت 5 صبح آغاز می شود. پلیس ساختمان منطقه 4 خواب است؟
294...0937 عاجزانه تقاضا داریم به محله حلوایی در انتهای گلشهر واقع در منطقه 5 سری بزنید.
409...0935 از ساکنان بولوار توس 65 شهرک امام علی(ع) در محدوده نوده هستم. از شما خواهش می کنم پیگیری کنید که شهرکی به این شلوغی چرا فقط یک راه ورودی دارد. با وجود اینکه توس 63 خاکی است، می شود آن را آسفالت کرد و ترافیک سنگین خیابان اصلی توس 65 را به کلی کاهش داد و از سویی عبورومرور ساکنان را نیز راحت تر کرد. لطفا پیگیری کنید.


آموزش و پرورش
191...0915 شهریور از نیمه گذشت ولی از پرداخت حق التدریس سال گذشته خبری نشد! خستگی یک سال کار به تنمان ماند.


شهرستان
851...0936 مدیران محترم بانک های مستقر در شهرک گلبهار، لطفا به حال مردم در بولوار پر از مجتمع برونسی و پیروزی گلبهار فکری کنید. مردم نیازمند دستگاه عابربانک هستند.
شهروند- شهرآرای عزیز وظیفه خود می دانیم از نصب و راه اندازی عابربانک در هایپرمارکت راه شب، در بولوار شهید برونسی شهرک گلبهار که به همت مدیر این مجموعه و پرسنل آن نصب شده است تشکر کنم.


نیروی انتظامی
760...0915 تعداد زیادی از سارقان می توانند با تهیه کلید، خیلی راحت در حیاط و آپارتمان ها را باز کنند و در هنگام خوابِ ساکنان وارد منازل آن ها شوند. خواهشمندم اطلاع رسانی کنید مردم حتما پشت بند در آپارتمان هایشان را قبل از خواب بیندازند.


اتوبوس رانی
894...0915 از مسئولان سازمان اتوبوس رانی خواهشمندم به وضعیت خط 13 بیشتر رسیدگی کنند. تأخیر بین اتوبوس های این خط به 35 دقیقه هم می رسد! مشکل کمبود اتوبوس است یا چیز دیگر؟
894...0915- چرا سازمان اتوبوس رانی کارانه 3دوره را پرداخت نمی کند؟ تا به کارگران می رسد، پول نیست؟


بانک
668...0915- مدیریت محترم شعب بانک صادرات! از شما خواهشمندم یک روز محرمانه از نحوه پاسخ گویی شعبه تقاطع حجاب و شاهد بازدید کنید. بنده چندبار برای تمدید اعتبار کارت به آن شعبه مراجعه کرده ام که هربار حدود یک ساعت زمان برده است. درآخرین مراجعه ام ساعت 9:45 نوبت گرفتم، اما ساعت 11:20 از بانک خارج شدم. نیاز به توجه بیشتری برای تکریم مراجعان در‌این بانک احساس می شود. لطفا برای تسریع کارها، یا به تعداد کارکنان اضافه شود یا یک شعبه دیگر در همان محدوده تأسیس کنید. به نظر من اشکال اصلی از مدیریت است، نه کارکنان.


متفرقه
733...0915 چرا خیریه حضرت ابوالفضل و پایگاه شهید منتظری به نیازمندان محله کمک نمی کند و پول مسجد و خیریه صرف تبلیغات برای قبول شدگان کنکور می شود؟
827...0915 ممنون از گزارش «بار خودروهای سنگین بر دوش مردم» که در دهم شهریور در صفحه 2 چاپ شد. توقف خودروهای سنگین در مناطق مسکونی واقعا موضوع مهمی است. کاش بتوانید با یکی از مدیران راهنمایی و رانندگی در این باره مصاحبه کنید تا شهروندان بدانند چطور باید اقدام کنند. بنده ساکن بولوار فرامرز، رسالت‌ ۳ هستم. ما ساکنان این محدوده همین مشکل را داریم. باز هم از پرداختن به این موضوع تشکر می کنم.
758...0935 خانواده هایی که فرزندانشان در سن بلوغ هستند باید با آن ها مانند دوست رفتار کنند. گفتن «کجا بودی؟ چرا دیر آمدی؟» آن ها را جسورتر و بی پرواتر می کند. طوری رفتار کنید که فرزندانتان شما را دور نزنند! مراقبت از راه دور بهترین شیوه است.
شهروند- در یکی از شبکه ها از مضرات نمک های سنگ می گفت که عامل پوکی استخوان است و یک نوع سم در آن وجود دارد که کشاورزان آن را برای از بین بردن علف هرز به کار می برند و سرطان زاست! خدایا چه به خورد ما می دهند؟
شهروند- لطفا درباره نحوه ثبت نام و دریافت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن که احداث آن ها در هفته دولت در مشهد و گلبهار شروع شده است، اطلاع رسانی کنید.
شهروند- بیشتر جوانان بی انگیزه شده اند.کافی است پای درد دلشان بنشینیم. همه یک درد مشترک دارند که کم پولی و بیکاری است! خیلی از آن ها به دلیل بالا بودن توقعات دختران فعلا قید ازدواج را زده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->