معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

حمایت مدیریت شهری از جوانان خلاق و نخبه مشهدی

  • کد خبر: ۴۸۵۹
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
حمایت مدیریت شهری از جوانان خلاق و نخبه مشهدی

نمایندگان تیم منتخب دانش‌آموزی آسیا در مسابقات جهانی روباتیک کره جنوبی‌2019 به مشهد بازگشتند و با معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل‌شیخ در‌جریان دیدار این دو جوان نخبه مشهدی ضمن تقدیر از آن‌ها اظهار کرد: مدیریت شهری مفتخر است از جوانان خلاق و پرتوانی حمایت می‌کند که استعدادهای بالقوه کشور محسوب می‌شوند و تلاش می‌کنیم نخبگان مشهد را در حد توان و بضاعت خود کمک و یاری کنیم.
او پس‌از شنیدن روند برگزاری مسابقات روباتیک کره جنوبی از زبان این دو جوان، بیان کرد: حضور در مسابقاتی از این دست، نه‌تنها به تجربه‌اندوزی دانش‌آموزان و استعدادهای آینده کشورمان کمک می‌کند، بلکه در کسب موفقیت‌های بیشتر و بهتر برای نخبگان و پیشرفت کشورمان اثرگذار است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مسئله دنیای امروز، این است که چطور می‌توان از سیستم‌های پیشرفته و به‌روز استفاده کرد. مسابقات روباتیک نیز بر‌این‌مبنا طراحی شده و جای خرسندی است که تیم دانش‌آموزی متشکل از جوانان نخبه مشهدی در مسابقات حضور یافته است.
آل شیخ گفت: دوجوان مشهدی برای مسابقات جهانی برگزیده شدند، اما به‌دلیل مشکلات مالی، امکان حضور آنان در این مسابقات فراهم نبود. از‌این‌رو شهرداری مشهد اسپانسر شد و به‌عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات شرکت کرد.
گفتنی است امیر‌محمد ظریف و امیر‌مهدی ظریف، دو جوان مشهدی، به‌عنوان نماینده تیم منتخب دانش‌آموزی آسیا به مسابقات جهانی روباتیک کره جنوبی‌2019 اعزام شدند. مسابقات هوش مصنوعی در شهر چانگ‌ونگ کره جنوبی برگزار شد و این دو جوان نخبه موفق شدند در لیگ دانشجویی خودروهای خودران مقام اول تکنیکال چلنج و مقام دوم در بخش شهری و جاده‌ای این دور از مسابقات را کسب کنند. این جوانان هفده‌ساله مشهدی، دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان بعثت مشهد در رشته ریاضی هستند و با حمایت شهرداری مشهد عازم مسابقات شدند و به رقابت با تیم‌های دانشگاه‌های برزیل، آلمان، روسیه و انگلستان پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->