ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

CR7 بیخ گوش شهریار

  • کد خبر: ۴۹۱۹
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۶
CR7 بیخ گوش شهریار
رونالدو فقط ۱۶ گل با رکورد علی دایی فاصله دارد

سوپراستار تیم ملی پرتغال با انگیزه‌ای مثال‌زدنی در سن سی‌وچهارسالگی به‌دنبال مهار رکورد علی دایی است و نمایشی شگفت‌انگیز را این‌روز‌ها از خود به عرصه نمایش درمی‌آورد. کریستیانو رونالدو با درخشش در دیدار برابر لیتوانی موجب پیروزی قاطع ۵ بر ۱ تیمش شد تا گامی دیگر به رکورد آقای‌گلی جهان نزدیک شود و رسما برای علی دایی، آقای گل فعلی جهان فوتبال، خط‌ونشان نهایی را بکشد؛ ستاره‌ای که حالا تمام تمرکزش در سال‌های پایانی فوتبالی‌اش بر روی کسب عنوان آقای‌گلی جهان خلاصه شده است. رونالدو که در دیدار برابر صربستان در مقدماتی راهیابی به یورو ۲۰۲۰، هشتادونه‌گله بود، با به‌ثمر‌رساندن ۴ گل مقابل لیتوانی، نودوسه‌گله شد و فاصله‌اش را با آقای گل فعلی جهان فوتبال، یعنی علی داییِ ۱۰۹ گله، به ۱۶ گل کاهش داد تا این موضوع موجب به‌هیجان‌آمدن پرتغالی‌ها شود و رونالدو برنامه‌ای دوساله را پیش از پایان‌دادن به عرصه حرفه‌ای فوتبالی‌اش در نظر بگیرد. مشخصا رونالدو که تمامی افتخارات بزرگ دنیای فوتبال، جز کسب عنوان جام‌جهانی، را در کلکسیون افتخارات دارد، به‌دنبال آن است تا به رکورد ۱۱۰ گل زده برسد و رکورد آقای‌گلی دنیای فوتبال را جابه‌جا کند که این امر مستلزم به‌ثمر‌رساندن ۱۴ گل دیگر خواهد بود که اگر این مسئله را منطقی بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که با توجه به رقبای نه‌چندان‌سرسخت او در راهیابی به یورو، این امر خیلی هم دوراز‌ذهن نیست، اتفاقی که پس از دبل او برابر صربستان نیز بار دیگر این‌بار برابر لیتوانی تکرار شد. پرتغال در صورت راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ چندین بازی دیگر فرصت خواهد داشت و پرتغالی‌ها ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود فرصت ایده‌آلی در اختیار رونالدو قرار خواهند داد تا با جبران ۱۶ گل فاصله خود با دایی او را از تخت بهترین گل‌زن تاریخ فوتبال ملی به زیر بکشد.

 

واکنش رسمی فیفا به رکورد رونالدو
فدراسیون جهانی فوتبال به‌مناسبت نزدیک‌شدن فوق‌ستاره پرتغالی به رکورد گل‌زنی کاپیتان تیم ملی کشورمان و آقای گل جهان واکنش نشان داد. توئیتر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به‌مناسبت نزدیک‌شدن رونالدو به رکورد دایی نوشت: رونالدو متولد مادیرا است یا کره مریخ؟ او در ۲۷ بازی اخیر تیم ملی پرتغال ۳۲ گل به ثمر رسانده است. اکنون نودوسه‌گله شده و به‌عنوان دومین گل‌زن برتر تاریخ شناخته می‌شود. او می‌تواند به باشگاه صدتایی‌ها ملحق شود؟ او می‌تواند رکورد علی دایی با ۱۰۹ گل را بشکند؟

 

رونالدو: به جوایز فردی فکر نمی‌کنم
کریس رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، پس از زدن ۴ گل به لیتوانی در مقدماتی یورو ۲۰۲۰، اعلام کرد که به‌دنبال کسب جوایز فردی نیست. رونالدو که پیش‌ازاین ۵ بار برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شده است، تأکید کرد که به‌دنبال کسب افتخارات فردی نیست. ستاره پرتغالی به خبرنگاران گفت: همان‌طور که همیشه گفته‌ام، من با فکربردن جوایز فردی زندگی نمی‌کنم. این نتیجه چیزی است که ما به‌طورتیمی برده‌ایم؛ البته نمی‌توانم دروغ بگویم، حس خوبی دارد. ولی مهم‌ترین چیز این بود که به تیم کمک کنم. من مقابل صربستان هم گل زدم و ۴ گل هم اینجا زدم و خیلی خوش‌حال هستم. ما باید این لحظه را فراموش کنیم و آنچه بیشتر از همه می‌خواهم، این است که به همین روند ادامه بدهم. رونالدو که اکنون تنها ۱۶ گل با رکورد بیشترین گل ملی تاریخ که در اختیار علی دایی است، فاصله دارد، اظهار امیدواری کرد که بتواند همچنان برای تیم ملی کشورش گل‌زنی کند. «من دوره خوبی را سپری می‌کنم؛ اما تیم هم خیلی خوب کار کرد. من از این لحظه لذت می‌برم؛ اما نه به‌خاطر اینکه گل زدم، بلکه به‌دلیل سطحی که توانستیم در چند سال اخیر به نمایش بگذاریم. این به خودم بستگی دارد که همچنان به تیم ملی کمک کنم.»

 

دایی: رکورد‌ها برای شکسته‌شدن است
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، شکسته‌شدن رکوردش توسط کریستیانو رونالدو را اتفاقی محتمل دانست. بهترین گل‌زن جهان در رده ملی درباره درخشش کریستیانو رونالدو در بازی با لیتوانی و اینکه مهاجم تیم ملی پرتغال ۱۶ گل برای رسیدن به رکوردش فاصله دارد، گفت: در فوتبال رکورد‌ها برای شکسته‌شدن است و در سال‌های گذشته هم بسیاری از رکورد‌ها جابه‌جا شده‌اند. ممکن است رونالدو رکورد مرا بشکند یا اینکه اتفاق دیگری رخ دهد. این بازیکن در سن سی‌وشش‌سالگی خیلی آماده است و یک فوتبالیست حرفه‌ای و توانمند محسوب می‌شود.

 

CR7 بیخ گوش شهریار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->