نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حمله به صدر در نصف‌جهان

  • کد خبر: ۴۹۲۴
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۸
حمله به صدر در نصف‌جهان
فرش‌آرا در جدالی حساس فردا با صدرنشین اصفهانی لیگ برتر فوتسال روبه‌رو می‌شود

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال فردا و با انجام 7 بازی پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم صدرنشین میزبان فرش‌آرا مشهد خواهد بود. دیداری که در آن شاگردان مجید مرتضایی باید رودر‌روی شاگردان بی‌غم در دیار نصف‌جهان به میدان بروند. نبرد اصفهان بدون تردید با توجه به شرایط جدولی و نزدیکی امتیازات می‌تواند دیداری دیدنی از آب دربیاید. این بازی از ساعت18 روز جمعه و به میزبانی گیتی‌پسند در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

صدر را بچسب
گیتی‌پسند، صدرنشین کنونی لیگ برتر، بدون احتساب 4بازی عقب‌افتاده مس سونگون، دیگرتیم ملی این لیگ، هم‌اکنون با 22 امتیاز بر بالای جدول تکیه زده است و فرش‌آرای نوزده‌امتیازی برای رسیدن به اصفهانی‌ها در بالای جدول به 3 امتیاز این بازی چشم دوخته است. مشهدی‌ها که در طی فصول گذشته همیشه در آستانه رسیدن به بالای جدول و تکیه‌زدن بر کرسی خوشبختی، با یک لغزش از آرزوهایشان فاصله می‌گرفتند، حالا دوباره این فرصت را دارند تا با پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی، خود را به صدر جدول برسانند. البته شاگردان مرتضایی پیش‌از‌این همان اوایل فصل و در یک غافل‌گیری بزرگ، سونگون مدعی را در تبریز از پیش‌رو برداشته بودند تا نشان دهند امسال سودای پرواز بر فراز آسمان فوتسال ایران را دارند؛ اما جدال با گیتی‌پسند در اصفهان همیشه سخت بوده و هست.


دوئل مربیان مشهدی
رقابت جمعه عصر گیتی‌پسند و فرش‌آرا، نبرد 2 سرمربی مشهدی با یکدیگر هم هست. مجید مرتضایی و حمید بی‌غم که یکی سکان هدایت تیم مشهد و دیگری تیم اصفهان را به عهده دارند، از قضا رفقای نزدیکی هم هستند. جذابیت دوئل این 2 مربی با یکدیگر می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بیفزاید. از طرف دیگر، مرتضایی می‌تواند با برتری بر بی‌غم، طومار او را در اصفهان درهم بپیچد. اصفهانی‌ها که از ابتدای قبول هدایت تیمشان توسط بی‌غم به انتخاب یک سرمربی غیربومی شاکی بودند، حالا منتظر یک تزلزل از سرمربی مشهدی خود هستند تا عملکرد او را به باد انتقاد بگیرند.

 

مرتضایی: کار سختی در اصفهان داریم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره دیدار دشوار تیمش مقابل گیتی‌پسند در اصفهان گفت: دیدار تیم‌های اول و سوم جدول حتما بازی سختی برای هر 2 تیم خواهد بود. گیتی‌پسند شانسی که آورده، این است که بازی در خانه آن‌هاست؛ اما ما هم قبلا نشان داده‌ایم مقابل تیم‌های قوی بهتر بازی می‌کنیم. مجید مرتضایی درباره رویارویی با حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی گیتی‌پسند، اظهار کرد: بی‌غم دوست من است و این، بازی را جذاب‌تر می‌کند. رفاقت و دوستی سر جای خودش؛ اما مطمئنم فردا حمید هم با تمام توان تیمش را به میدان می‌فرستد تا برنده بازی باشد. او شناخت خوبی از بازیکنان ما دارد و من و کادر فنی هم از عملکرد او و منصور ملایی که سال‌ها در مشهد کار کرده‌اند، شناخت خوبی داریم. تصور می‌کنم همه این مسائل بازی را جذاب‌تر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->