تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا
سرخط خبرها

رونمایی از نسل جدید کشتی ایران

  • کد خبر: ۴۹۵۳
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲
رونمایی از نسل جدید کشتی ایران
شروع مسابقات جهانی کشتی فرنگی در قزاقستان

محمد بنا با تیمی جوان راهی قزاقستان شده تا بلکه این فرنگی‌کاران کم‌تجربه بتوانند نسل طلایی جدیدی را برای کشتی ایران تشکیل دهند. انتظار گوش‌شکسته‌ها به سر رسید و بالاخره مسابقات جهانی2019 در نورسلطان قزاقستان از فردا آغاز خواهد شد. با اینکه سال گذشته تیم کشتی فرنگی ایران در رده یازدهم جهان ایستاد و فقط یک مدال برنز به دست آورد، با بازگشت محمد بنا بار دیگر امیدها زنده شده تا او یک نسل طلایی جدید را به کشتی ایران تحویل دهد. آقای خاص کشتی ایران بار دیگر با تصمیمات خاص باعث شد تا تیمی که 80درصد آن تجربه حضور در مسابقات جهانی را ندارد، راهی قزاقستان شود. 55 کیلوگرم: پویا ناصرپور، 60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی،‌63 کیلوگرم: میثم دلخانی، 67 کیلوگرم: حامد تاب، 72 کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد، 77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی، 82 کیلوگرم: سعید عبدولی، 87 کیلوگرم: رامین طاهری، 97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی و 130 کیلوگرم: امیر قاسمی‌منجزی. از میان این 10 فرنگی‌کار فقط 2 نفر یعنی سعید عبدولی و محمدعلی گرایی سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشته‌اند و اتفاقا هر دو سابقه رفتن روی سکوی جهانی را هم دارند. اگر این 2 نفر را کنار بگذاریم، بقیه فرنگی‌کاران که از فیلتر انتخابی‌های محمد بنا بیرون آمدند، هیچ تجربه‌ای در سطح بالا ندارند، اما سرمربی‌شان شدیدا به آن‌ها اعتقاد دارد. وقتی به آخرین صحبت‌های محمد بنا با فرنگی‌کاران ملی‌پوش قبل از اعزام به مسابقات جهانی گوش می‌کنیم، متوجه می‌شویم که بنا به تیم ایمان دارد و می‌خواهد یک شگفتی بزرگ را در سال قبل از المپیک رقم بزند. حمید سوریان هم به‌عنوان نایب‌رئیس فدراسیون و البته اسطوره کشتی فرنگی ایران همراه این تیم راهی نورسلطان قزاقستان شده است و می‌تواند در کنار بنا به‌عنوان کسی که 6 بار روی سکوی نخست جهان ایستاده است، به فرنگی‌کاران جوان کمک کند. از امروز جنگ‌جهانی در کشتی آغاز می‌شود. ابتدا فرنگی‌کاران و بعد از چند روز آزادکاران روی تشک می‌روند. علاوه بر اینکه آن‌ها به‌دنبال کسب مدال خواهند بود، شاید مهم‌تر از همه قرارگرفتن بین 6 کشتی‌گیر برتر مسابقات باشد که سهمیه المپیک2020 را کسب می‌کنند.
برنامه مسابقات فرنگی‌کاران در رقابت‌های جهانی قزاقستان به شرح زیر است:
شنبه و یکشنبه 23 و 24 شهریورماه: مسابقات اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم
یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 شهریورماه: مسابقات اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم
دوشنبه و سه‌شنبه 25 و 26 شهریورماه: مسابقات اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم

 

فرنگی‌کاران در 4 وزن نخست حریفان خود را شناختند
قرعه‌‌کشی 4 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان دیروز در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد.
در وزن 55کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، پویا ناصرپور در دور نخست به‌مصاف شریف کلیچ از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با الهام بهرام‌اف، قهرمان آسیا از ازبکستان، سرشاخ خواهد شد.
در وزن 63کیلوگرم که 18 شرکت‌کننده حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با استپان ماریانیان، دارنده مدال طلای جهان از روسیه، کشتی می‌گیرد.
در وزن 72کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در دور اول با لوری لومادزه از گرجستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به‌مصاف برنده کشتی میان سانان سلیمان‌اف از آذربایجان و دومینیک اتلینگر از کرواسی می‌رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.
در وزن 82کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به‌مصاف برنده مبارزه میان سینگ هارپرت از هند و پیتر نوواک از چک می‌رود.
مسابقات اوزان فوق از ساعت9:30 امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->