تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

میرهاشم طلایی شد

  • کد خبر: ۴۹۵۶
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
میرهاشم طلایی شد
حسینی دومین مدال طلای گرندپری ۲۰۱۹ را بر گردن آویخت

تکواندوکار وزن دوم المپیکی ایران با کسب دومین مدال طلای خود در دومین گرندپری سال۲۰۱۹ گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشت. رقابت‌های تکواندوی گرندپری صبح دیروز با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ژاپن در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان 2 نماینده داشت که سروش احمدی از دور مسابقات حذف شد و میرهاشم حسینی هم با شکست همه رقبا به نشان طلا دست پیدا کرد.

 

واریز 40امتیاز المپیکی به حساب حسینی
میرهاشم حسینی، هوگوپوش وزن دومی ایران، با ازپیش‌روبرداشتن حریفان خود توانست بر سکوی قهرمانی بایستد و 40 امتیاز المپیکی را به نام خود ثبت کند. میرهاشم در نخستین دیدار، «روبن ناوا» از مکزیک را 19بر12 از پیش‌رو برداشت؛ سپس در مصاف با «جاویر پرز پولو»ی اسپانیایی در پایان راند دوم و با نتیجه 21بر1 به برتری رسید. وی در ادامه با سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن، مبارزه کرد و نتیجه را 10بر2 به نفع خود به پایان رساند. تکواندوکار وزن 68-کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی برابر «ادیوال پونتس» برزیلی با نتیجه 10بر4 پیروز شد و در فینال نیز «کریستین مک‌نیش» را در دیداری حساس با نتیجه 36بر20 شکست داد و دومین مدال طلای گرندپری سال2019 را بر گردن آویخت. این رقابت‌ها G۴ است و به نفرات اول تا سوم به‌ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز درراستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین به‌ترتیب 5هزار، 3هزار و 1000دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

 

برنامه نمایندگان ایران در روز دوم
امروز و در روز دوم این رقابت‌ها 4 تکواندوکار ایران در 2 وزن ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌روند. در وزن ۵۸-کیلوگرم آرمین هادی‌‌پور در دور نخست به‌مصاف «لئون گلاسنویک» از کرواسی می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار ترکیه و پرتغال پیکار می‌کند. فرزان عاشورزاده، دیگرنماینده ایران، نیز ابتدا با «آدرین ویسنته» از اسپانیا پیکار می‌کند و سپس در یک مبارزه سخت به‌مصاف «تای‌هون‌کیم»، تکواندوکار نفر‌یک رنکینگ المپیکی از کره‌جنوبی خواهد رفت. در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز تیم کشورمان 2 نماینده دارد. سجاد مردانی دور نخست به‌مصاف «رافائیل آیوکایف» از روسیه می‌رود و سپس با برنده ترکیه و آمریکا پیکار می‌کند. سعید رجبی نیز ابتدا «سانسورس» مکزیکی را در پیش‌رو دارد و در ادامه باید با «کیو دون این» کره‌ای با رنکینگ2 المپیکی مبارزه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->