نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

گل‌محمدی: بازی سختی مقابل فولاد داریم اما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

  • کد خبر: ۵۳۴۹
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
گل‌محمدی: بازی سختی مقابل فولاد داریم اما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: جمعه بازی سختی مقابل فولاد داریم اما به گرفتن سه امتیاز این بازی امیدواریم.

به گزارش شهرآرا نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعدازظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی شهر خودرو با فولاد خوزستان، که در سالن اجتماعات هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شده بود، گفت: با توجه به وضعیت خوبی که در جدول داریم سعی داریم سه امتیاز بازی را به دست آورده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان تیم با برنامه‌ای است، اما بازی سختی در پیش داریم اما به گرفتن سه امتیاز این بازی امیدواریم.

گل‌محمدی با اشاره به مصدومین تیم پدیده شهر خودرو، تصریح کرد: امین قاسمی نژاد، روح‌الله باقری و فرشاد محمدی‌مهر هنوز مصدوم هستند اما چند تن از بازیکنان نیز از بند مصدومیت رها شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با بیان اینکه کیفیت زمین چمن بسیار اهمیت دارد، ابراز کرد: بخشی از مشکلات و مصدومیت‌ها به کیفیت زمین چمن برمی‌گردد، قرار است زمین شماره دو ورزشگاه امام رضا(ع) که اکنون در حال خاک‌برداری است، به محض آماده شدن در اختیار تیم ما گذاشته شود.

وی در ادامه گفت: این قول را به هواداران می‌دهیم که برای سربلندی تیم خود تمام تلاشمان را انجام دهیم. از نظر شکل بازی هنوز به فرم و شکل قبل نرسیدیم، در حال حاضر با بازی شناوری که فصل پیش داشتیم، فاصله داریم.

در ادامه این نشست جواد طاری‌بخش، مدیر رسانه تیم فوتبال شهر خودرو، اظهار کرد: بلیت فروشی این بازی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. کسانی که بلیط خریداری می‌کنند در صورت به همراه داشتن کیوآر، برای ورودشان به ورزشگاه کارت ملی نیاز ندارند.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و فولاد در  هفته چهارم لیگ برتر فردا جمعه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->