حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کولاک یزدانی در قزاقستان + فیلم ضربه فنی حریف روس

  • کد خبر: ۵۴۵۹
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۱
کولاک یزدانی در قزاقستان + فیلم ضربه فنی حریف روس
کریمی هم طلسم طلا را باز نکرد
رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر دیروز در شهر نورسلطان قزاقستان به پایان رسید که طی آن علیرضا کریمی و یونس امامی در اوزان۹۲ و ۷۰کیلوگرم به‌ترتیب به مدال‌های نقره و برنز دست یافتند. رضا افضلی و یدا... محبی هم در اوزان ۷۴ و ۱۲۵کیلوگرم حذف شدند.

کریمی طلسم طلا را باز نکرد
در وزن ۹۲کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با گئورگی روبایف از مولداوی با نتیجه ۱۲بر ۱ پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲بر۲ لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. کریمی در این مرحله با نتیجه ۱۰بر ۰ علیخان جبرائیل‌اف از روسیه را از پیش‌رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۴بر ۰ مغلوب جی‌دن‌کاکس از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۷۰کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۱بر ۰ اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۶بر ۰ از سد المان دوگدوربک اولو از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن با نتیجه ۱۱بر ۰ پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت و در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه ۶بر۷ مغلوب شد و به رده‌بندی رفت. امامی در رده‌بندی موفق شد نیکولای کوجوکارو از انگلیس را ضربه‌فنی کند و به مدال برنز برسد.
در وزن ۷۴کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست مقابل گندری گارزون از کوبا با نتیجه ۵بر۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در وزن ۱۲۵کیلوگرم یدا... محبی در دور نخست با نتیجه ۶بر ۱ خودربولگا دورجخاند از مغولستان را مغلوب کرد و در دور بعد در مصاف با نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا با نتیجه ۵بر۲ به پیروزی دست یافت. محبی در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه ۳بر۲ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
یزدانی تنهاشانس طلایی ایران
آزادکاران ۴ وزن دوم کشورمان نیز دیروز به میدان رفتند که درنهایت حسن یزدانی راهی دیدار فینال وزن ۸۶کیلوگرم شد و بهنام احسان‌پور به دیدار رده‌بندی وزن ۶۱کیلوگرم رسید. بهمن تیموری و علی شعبانی هم در اوزان ۷۹ و ۹۷کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شدند.
در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۰ جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه‌فنی استفان ورب، دارنده مدال برنز جهان از مجارستان، را از پیش‌رو برداشت. یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک‌چهارم نهایی، آرتور نایفونوف، قهرمان اروپا از روسیه، را با نتیجه ۴ بر ۲ و ضربه‌فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک، به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مایلس نازم امینی از سان‌مارینو با نتیجه ۱۱ بر ۰ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در دیدار فینال به‌مصاف دیپاک پونیا از هند می‌رود.
 
فیلم کشتی و ضربه فنی حسن یزدانی و حریف روس آرتور نایفونوف
 
تعداد بازدید : 3756
 
 
فیلم کشتی نیمه نهایی حسن یزدانی و مایلس نازم امینی از سان‌مارینو
 
تعداد بازدید : 1956
 

در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ رجب توپال، دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه، را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی، در دیداری حساس و نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ از سد احمدنبی گوارزاتیلوف، دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. احسان‌پور در این مرحله در یک کشتی پایاپای با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب ماگومدرسول ادریس‌اف، قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت.
در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل رشید قربان‌اف، دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه‌نهایی، نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.
این نتایج درحالی رقم خورد که در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی شعبانی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ توانست ابراهیم جیفتجی، قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه، را مغلوب کند و در دور دوم، مقابل الیزبار اودیکادزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان، با نتیجه ۱۱ بر ۸ مغلوب شد. با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، شعبانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->