حاشیه‌‌های عماد طالب زاده در فضای مجازی

  • کد خبر: ۶۳۵۵
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
حاشیه‌‌های عماد طالب زاده در فضای مجازی
ویدئوی دادوفریاد‌های یک دختر جوان مقابل رستوران عماد طالب زاده، خواننده شناخته شده پاپ، چند روزی است که در فضای مجازی داغ شده است.
ایمان فروزان‌نیا
 
«چرا با من این کارو کردی آقای طالب زاده... بهت گفته بودم مادر من ناشنواست... بهت گفتم زندگی ا م داغونه.» ویدئوی دادوفریاد‌های یک دختر جوان مقابل رستوران عماد طالب زاده، خواننده شناخته شده پاپ، چند روزی است که در فضای مجازی داغ شده است. طالب زاده جواب این ویدئو را فقط با یک استوری و نوشتن جمله «به وقتش مصاحبه می‌کنم...» داد و طرفدارانش را منتظر توضیح گذاشت تا پنجشنبه که با یک تلویزیون اینترنتی، مصاحبه مفصلی درباره آن دختر که از قضا طرفدار دوآتشه طالب زاده است، انجام داد.

مزاحمت سه ساله دختر جوان برای آقای خواننده
عماد طالب زاده را بیشتر با آهنگ‌های عاشقانه می‌شناسیم، ولی در گفت وگوی تازه اش، خبری از عشق نبود. او در مصاحبه اش پرده از ماجرایی عجیب و ترسناک برداشت. او از دخترجوانی گفت که سه سال است خودش را به عنوان یک طرفدار و عاشق پیشه وارد زندگی این خواننده پاپ کرده است و با وجود بی محلی‌های طالب زاده، ول کن او و خانواده اش نیست. یک روز مقابل رستوران تازه تاسیسش می‌آید و سروصدا می‌کند که چرا مرا بلاک کرده ای، یک روز آدرس خانه پدر طالب زاده را برایش می‌فرستد تا نشان بدهد آمار او را دارد. خلاصه به تلفن شخصی اش زنگ می‌زند، برای زن و خواهرزنش در اینستاگرام پیام می‌دهد تا آن‌ها را متقاعد کند که عشقش دوطرفه است و حتی با فرستادن عکس‌هایی از اسیدپاشی برای این خواننده، او را تهدید می‌کند. یک بار هم دستگیر شده و در کلانتری تعهد داده است که دست از کارش بردارد، ولی همچنان به رفتارش ادامه‌
می‌دهد.

از اسیدپاشی تا قتل
عماد طالب زاده اولین خواننده‌ای نیست که گیر یک طرفدار سریش و مشکل دار افتاده است. داستان‌های مشابه زیادی درباره سلبریتی‌ها و طرفداران دیوانه شان وجود دارد؛ داستان‌هایی که پایان برخی از آن‌ها به خوبی و خوشی ختم نشده است. سال‌ها قبل در تهران یک زن، روی یکی از خواننده‌های معروف قبل از انقلاب، اسید پاشید. این زن به عشق خواننده مشهور، خانه و همسرش را رها کرده بود و وقتی با بی توجهی آن خواننده دربرابر خودش روبه رو می‌شود، در حین کنسرت با اسید به او حمله می‌کند و بعد از آن هم دستگیر می‌شود. در کشور‌های دیگر ازجمله آمریکا عشق افراطی و یک طرفه برخی طرفداران به یک سلبریتی، به جراحت یا حتی قتل آن سلبریتی ختم شده است. انریکه ایگلسیاس، ریحانا، جاستین بیبر و کلی خواننده دیگر در سراسر دنیا هنگام اجرای کنسرت هدف حمله طرفدارانشان قرار گرفته اند. هدف بیشتر آن‌ها ابراز علاقه به خواننده محبوبشان بوده است. برخی طرفداران هم از فرط علاقه، سلبریتی محبوبشان را کشته اند! در سال ۱۹۸۰ جان لنون، خواننده معروف گروه بیتلز، را در خیابان یکی از همین طرفداران به ضرب گلوله کشت. عجیب اینجاست که آن طرفدار اول با لنون عکس یادگاری می‌گیرد، بعد او را با گلوله به قتل می‌رساند. کریستینا گریمی، خواننده آمریکایی دیگری، است که سال ۲۰۱۶ وقتی داشت پوستر هایش را برای طرفدارانش امضا می‌کرد، به ضرب گلوله مرد جوانی که خودش را عاشق گریمی می‌دانست، کشته شد. گریمی تنها ۲۲ سال داشت و قاتلش که جوانی بیست وهفت ساله بود، کمی بعد خودکشی کرد.

زامبی‌های مجازی، منتظر طعمه
القصه از همان قدیم که سلبریتی‌ها وجود داشته اند، طرفدارانی هم بوده اند که برایشان دردسر درست کنند. یکی شان مقابل دوربین رسانه‌ها از سلبریتی محبوبش خواستگاری می‌کند؛ مثل اتفاقی که برای محمدرضا گلزار افتاد. یکی در یک جشن برای در آغوش کشیدن هنرپیشه محبوبش، قشقرق به پا می‌کند؛ مثل داستانی که برای پوریا پورسرخ در مشهد به وجود آمد. یکی هم مثل ماجرای عماد طالب زاده تصمیم به سروصدا و آبروریزی در محل کار آن سلبریتی می‌گیرد. آنچه جدید و ناراحت کننده است پدیده لات‌های مجازی و افرادی هستند که بدون اطلاع از ماجرا، ادامه آن را می‌گیرند و موج دومی از دردسر برای سلبریتی‌ها ایجاد می‌کنند. عماد طالب زاده در مصاحبه اش می‌گوید ناراحتی اصلی اش از این دختر جوان نیست؛ چراکه او را بیمار و نیازمند درمان می‌داند، مشکل اصلی او زامبی‌های مجازی هستند که بعد از انتشار این ویدئو، به صفحه اینستاگرامش حمله ور شده اند؛ افرادی که ندانسته درباره ماجرا حکم صادر می‌کنند و به این خواننده برچسب‌هایی مثل فاسد و سوءاستفاده گر می‌زنند و حتی او را تهدید می‌کنند که انتقام آن دختر را خواهند گرفت! اینجاست که آدم با خودش می‌گوید این یکی را کجای دلم بگذارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->