ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + ویدئو افزایش مبلغ وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان ویدئو | خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ رأس گوسفندش در تریلی (۸ فروردین ۱۴۰۳) تعیین تکلیف معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا
سرخط خبرها

درگیری خونین راننده کامیون‌ها در مشهد

  • کد خبر: ۶۶۹۱
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴
درگیری خونین راننده کامیون‌ها در مشهد
با چاقو و چماق به جان همدیگر افتادند. لباس برخی از طرفین خونین شد و دست و سر بعضی ها هم شکست. گویا این غائله قرار نبود پایانی داشته باشد. با تماس مسئولان شرکت تولیدی مورد نظر پای مأموران پاسگاه اسلام قلعه مشهد به این صحنه باز شد.

مهدی قرآنی - ماجرا از یک بارگیری ساده در شرکت شروع شد. عده ای از رانندگان مدعی بودند که زودتر از گروه دیگر آمده و باید بارگیری کنند و عده ای هم خلاف نظر آن ها می گفتند از قبل جایشان را رزرو کرده بودند. همین بگو مگوی ساده ناگهان رنگ خون گرفت و پای چاقو و چماق به میدان باز شد.
هر کدام از طرفین دعوا می خواستند حرف خود را به کرسی بنشانند از همین رو با چاقو و چماق به جان همدیگر افتادند. لباس برخی از طرفین خونین شد و دست و سر بعضی ها هم شکست. گویا این غائله قرار نبود پایانی داشته باشد . با تماس مسئولان شرکت تولیدی مورد نظر پای مأموران پاسگاه اسلام قلعه مشهد به این صحنه باز شد.
رانندگان عصبانی به محض مشاهده مأموران هر یک به سویی رفتند تا شاید نامشان در فهرست شروع کنندگان این دعوا قرار نگیرد. در این میان اما عده ای که تن و بدنشان از ضربات چاقو و چوب و چماق زخم برداشته بود روی زمین افتاده و طلب کمک می کردند.
با اعلام این گزارش به مرکز فوریت های پزشکی بلافاصله چند تیم از عوامل اورژانس 115 در محل حاضر شدند و طی هماهنگی قضایی 7 نفر که دچار جراحت شده بودند را به مرکز درمانی انتقال دادند.
هنوز خبری از شناسایی گردانندگان اصلی این دعوا به میان نبود که کار تحقیقات پلیس از چند نفر از طرفین دعوا و همچنین شاهدان آغاز شد. متهمان این پرونده غافل از اینکه دوربین های مداربسته همه چیز را ثبت و ضبط کرده حاضر به معرفی خود نشدند که مجریان قانون پس از تکمیل تحقیقات میدانی خود و با استفاده از مستندات و سرنخ های موجود 2نفر از عاملان اصلی این درگیری خونین را دستگیر کردند.


دستگیری سارق سریالی در قره نی
مأموران دایره تجسس پاسگاه اسلام قلعه در حال بررسی این پرونده بودند که تیمی از مأموران کلانتری هاشمی نژاد در عملیاتی شبانه دست یکی از سارقان سریالی تحت تعقیب را برای قانون رو کردند.
ماجرای این پرونده از این قرار بود که از چندی پیش گزارش هایی مبنی بر گوشی قاپی در هسته مرکزی مشهد به کلانتری شهید هاشمی نژاد اعلام شده بود. مأموران دایره تجسس این مجموعه انتظامی در صدد شناسایی و دستگیری متهم این پرونده  بودند.
در حالی دست این سارق سریالی در شامگاه سه شنبه رو شد که تیمی از مأموران کلانتری هاشمی نژاد طی رصد میدانی خود به مردی جوان که در حال پرسه زنی در بولوار شهید قره نی بود مشکوک شدند.
ضابطان قضایی با مراجعه به فرد مشکوک و پرسش و پاسخ کوتاهی، دریافتند کاسه ای زیر نیم کاسه دارد از همین رو او را مورد بازرسی بدنی قرار دادند. در بازرسی از این فرد یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، مقادیری مواد مخدر صنعتی و دو قطعه گوشواره طلا کشف شد.
مجریان قانون که به ماهیت اصلی متهم پی برده بودند او را به کلانتری منتقل کردند و تحت بازجویی قرار دادند. در تحقیقات بعدی این پرونده مشخص شد که مشخصات فردی این مظنون با سارق سریالی که از چندی پیش در پی دستگیری اش بودند، برابری دارد از همین رو این مرد سی وهفت ساله بازداشت شد.
در بررسی های بعدی هم مشخص شد که گوشی کشف شده از متهم متعلق به یکی از شهروندان مشهدی است که طبق اظهاراتش به تازگی سرقت شده بود. مالک این گوشی مسروقه به کلانتری فراخوانده شد و ضمن شناسایی سارق بیان کرد که در خیابان مشغول صحبت با همسرش بوده که متهم گوشی تلفن همراهش را چنگ زده و متواری شده است.
سارق جوان هم که دیگر راهی جز بیان حقیقت پیش پایش نبود ضمن اعتراف به جرمش درباره دو قطعه گوشواره به دست آمده از او گفت: « چند شب پیش وارد یک خانه شدم و آن ها را سرقت کردم.»


دستگیری گروه گوشی قاپ خشن
رئیس پلیس مشهد درباره این پرونده گفت که احتمال افزایش جرائم ارتکابی از سوی متهم پرونده وجود دارد از همین رو این مرد جوان برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی در ادامه به انهدام یک باند چهارنفره کیف و گوشی قاپی به دست مأموران کلانتری هاشمی نژاد هم اشاره کرد و ادامه داد: عملیات دستگیری این افراد نیز زمانی در دستور کار همکارانم قرار گرفت که فردی با مراجعه به پلیس مدعی شد در حالی که او داخل خودرواش مشغول صحبت با گوشی تلفن همراه بوده دو جوان موتور سوار گوشی او را از دستش چنگ زده و فرار کرده اند.
این مقام مسئول بیان کرد: مأموران ما پس از بررسی سرنخ های موجود و ترسیم چهره فرضی متهمان آن ها را در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی شان در حالی که سوار بر دو موتور سیکلت پلاک مخدوش بودند، شناسایی و دستگیر کردند.
صارمی گفت: در این عملیات هم مأموران کلانتری هاشمی نژاد 3متهم بیست ودو، بیست وپنج و بیست وچهار ساله را دستگیر و در بازرسی از آن ها یک قبضه چاقو با غلاف را کشف کردند. ضمنا متهمان حین دستگیری برای اینکه مدارکی علیه شان نباشد چند قبضه چاقو که داخل لباس خود مخفی کرده بودند را به زیر چند خودرو پرتاب کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات در این باره ادامه
دارد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->