نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

جبرئیل حسن‌اُف کشتی‌گیر آذربایجانی به تیم ثبت جهانی توس پیوست

  • کد خبر: ۶۷۱۶
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
جبرئیل حسن‌اُف کشتی‌گیر آذربایجانی به تیم ثبت جهانی توس پیوست
همزمان با آغاز تمرین‌ها،خبر می‌رسد که تیم #تا_ثبت_جهانی_توس، به تازگی با جبرئیل حسن‌اُف، کشتی‌گیر عنوان‌دار مسلمان و آذربایجانی، به توافق رسیده است.

خانه کشتی استاد حمید توکل در ورزشگاه شهید بهشتی، این روز‌ها میزبان اردوی تیم تا ثبت جهانی توس است که برای حضور در لیگ برتر کشتی خراسان در 22 مهرماه آماده می‌شود. حسن یزدانی، یونس سرمستی، محمد نخودی، ابوالفضل حاجی‌پور، اسماعیل نجاتیان، امیرحسین مقصودی، جواد حمیدی، جعفر شمس ناتری، ایمان رحمانی‌زاده، محمد نامجو مطلق، علی‌رضا کریمی، اسماعیل محمودی، مصطفی نجفی و امیرحسین متقی، کشتی‌گیرانی هستند که با تیم تا ثبت جهانی توس، قرارداد امضا کرده‌اند و با هدایت مجید خدایی، کشتی‌گیر باسابقه خراسانی، بر روی دایره طلایی لیگ برتر حاضر خواهند شد. همزمان با آغاز تمرین‌ها،خبر می‌رسد که تیم #تا_ثبت_جهانی_توس، به تازگی با جبرئیل حسن‌اُف، کشتی‌گیر عنوان‌دار مسلمان و آذربایجانی، به توافق رسیده است. حسن‌‌اُف مدال برنز وزن ۷۴ کیلو مسابقات المپیک ریو و مدال نقره مسابقات جهانی 2018 و مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جهان 2019 و چندین مدال طلا در اروپا را به‌دست‌آورده است. مجید خدایی، سرمربی تیم تا ثبت جهانی توس، این‌گونه توضیح داد: تمرین‌ها از دو روز گذشته آغاز شده و دیگر بازیکنان و جبرئیل حسن‌اُف و حسن یزدانی، از امروز پنج‌شنبه حاضر خواهند شد تا تمرین‌هایمان برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر، با ترکیب کامل انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->