حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مساوی پشت درهای بسته

  • کد خبر: ۶۷۹۶
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
مساوی پشت درهای بسته
متن و حاشیه بازی تیم ملی امید و شهر خودرو که دیروز در کمپ تیم ملی برگزار شد

سینا شکور - تیم فوتبال شهر خودرو خراسان، عصر دیروز در دیداری تدارکاتی، به مصاف تیم ملی امید کشورمان رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی که خود را برای رقابت‌های جام حدفی آماده می‌کنند، پنج‌شنبه به تهران سفر کردند تا پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بتوانند از فرصت تعطیلات به بهترین شکل استفاده کنند و خود را در وضعیت بازی نگه دارند. بازی با نتیجه ١-١به پایان رسید و شهر خودرویی‌ها پس از این مسابقه، دیشب راهی مشهد شدند. گل‌های این بازی را یونس دلفی برای تیم امید و حسین مرادمند برای شهر خودرو به ثمر رساندند. تیم ملی امید پس از حواشی کناررفتن فرهاد مجیدی از هدایت این تیم، اولین رونمایی خود با هدایت حمید استیلی را در برابر شهر خودرو داشت. تیمی که قرار است دوشنبه هفته جاری در قطر به مصاف تیم امید این کشور برود، در بازی دیروز مقابل شهر خودرو، دست کم روی کاغذ با دراختیارداشتن بازیکنانی همچون عارف غلامی، یونس دلفی، جبیره، آغاسی و ... نشان از تیم خوبی می‌داد، اما آنچه در زمین بازی از آن‌ها دیدیم، تیمی بدون ساختار و نظم فنی بود که انگار فقط روی ضربه‌های بلند برنامه‌ریزی کرده بود. در سوی دیگر، شاگردان یحیی هم در بازی دیروز، نشانی از آن تیم شادابی که در برابر پرسپولیس بازی کردند، نداشتند. هرچند که گل‌محمدی نیز با بهره‌گرفتن از بازیکنان جوان خود که کمتر در لیگ از آ‌ن‌ها استفاده کرده بود، نشان داد که گویا برای جام حذفی می‌خواهد بیشتر از جوانان تیمش بهره ببرد.

حواشی بازی
بازی تیم شهر خودرو خراسان و تیم ملی امید، در کمپ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. مسابقه‌ای که با توافق دو تیم، پشت در‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد و تدابیر شدیدی برای جلوگیری از حضور رسانه‌ها انجام شده بود. هم‌جواری هتل تیم ملی بزرگسالان با محل برگزاری این مسابقه باعث شد تا برخی از ملی‌پوشان که آن‌ها هم قرار است این هفته با بحرین بازی کنند، برای تماشای بازی در کنار زمین دیده شوند. نورافکن، محبی، پورعلی گنجی، سیاوش یزدانی، مرتضی منصوری و بیرانوند، به همراه برخی اعضای کادر فنی تیم ملی، به کنار زمین آمدند. محمدرضا ساکت، سرپرست تیم امید و مرتضی محصص نیز پیش از آغاز بازی، برخورد گرمی با گل‌محمدی داشتند. سینا زامهران و محمد آقاجان‌پور، دو بازیکن شهر خودرو که در ترکیب اصلی تیم ملی امید حضور داشتند نیز پیش از بازی، به سمت گل‌محمدی و همبازی‌های باشگاهی‌شان آمدند. مهم‌ترین میهمان بازی دوستانه دیروز، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بود که در نیمه دوم به کمپ تیم ملی رسید و هنگام ورود، به نیمکت شهر خودرو رفت و با گل‌محمدی گفتگو کرد و سپس دقایقی را با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو به گفتگو پرداخت. تاج در پایان بازی، به خوش و بش با همه بازیکنان پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->