سرخط خبرها
هم‌زمان با اربعین حسینی انجام شد

اعزام ۶۰۰ پاکبان به نجف

  • کد خبر: ۶۸۲۴
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹
اعزام ۶۰۰ پاکبان به نجف

فیضی - هفته گذشته مراسم بدرقه 600 پاکبان کاروان خدام‌الحسین شهرداری مشهد، در ایستگاه راه‌آهن مشهد برگزار شد.
به گزارش شهرآرامحله، مراسم بدرقه 600 تن از پاکبانان کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد با حضور شهناز رمارم، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد، رضا خواجه نائینی، رئیس ستاد اربعین شهرداری، مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری در میدان راه‌آهن برگزار شد.
رضا خواجه نائینی، معاون مالی و پشتیبانی و رئیس ستاد اربعین شهرداری نیز در این مراسم گفت: خوشا به حال شما که توفیق خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و زیارت را پیدا کرده‌اید.
وی افزود: امیدواریم شلوغی و خستگی ناشی از حجم کار را به برکت و فضای معنوی نجف تحمل کنید و با عشق به ائمه اطهار با تمام توان به خدمات‌رسانی زائران حسینی اقدام کنید.
خواجه نائینی ادامه داد: امیدوارم اربعین امسال نیز مانند سال‌های گذشته با تلاش و پشتکار سربلندمان کنید و همه اذعان داشته باشند که رفت و روب و نظافت نجف سرآمد دیگر شهرها بوده است.
مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: اگر مشهد از نظر پاکیزگی و فضای سبز الگو و پیشرو است نتیجه زحمات شما عزیزان است که خدمت به مجاور و زائر حضرت رضا(ع) را افتخار می‌دانید.
وی اضافه کرد: معتقدیم که با همین ذهنیت در شهر نجف نیز با انگیزه و اشتیاق خدمات‌رسانی خوبی را به زائران اربعین ارائه خواهید کرد.
وی با بیان اینکه با توجه به تجارب سال گذشته امسال پشتیبانی بهتری انجام خواهد شد، اظهارکرد: ماشین آلات مکانیزه جمع‌آوری زباله و تجهیزات مورد نیاز به همراه دو دستگاه خودرو آتش نشانی و 8 نفر از آتش نشانان فداکار عازم نجف شده‌اند.
یعقوبی تصریح کرد: امسال با دستور شهردار مشهد اعزام به نجف به جای اتوبوس با قطار انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پاکبانان پس از ورود به نجف پنجشنبه به زیارت دوره اعزام و جمعه به نجف بازخواهند گشت. عصر جمعه کار رفت و روب و استقرار خودروها به صورت آزمایشی آغاز و رفت و روب معابر اصلی منتهی به حرم امیرالمؤمنین علی (ع) و مسیر منتهی به کربلا نیز از روز شنبه 20 مهر ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: در مدت زمان حضور 600 پاکبان شهرداری مشهد در نجف تمامی ادارات خدمات شهری شهرداری در آماده باش خواهند بود تا خللی در خدمات‌رسانی در شهر مشهد ایجاد نشود.
یعقوبی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده پاکبانان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد روز 29 مهرماه وارد مشهد خواهند شد تا برای خدمات‌رسانی در دهه آخر صفر در مشهد حضور داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->