٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سوختن یک نفر در تصادف نیمه شب اتوبان تهران - قم

  • کد خبر: ۶۸۸۳
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
سوختن یک نفر در تصادف نیمه شب اتوبان تهران - قم
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف بین دو دستگاه خودرو در اتوبان تهران قم که موجب آتش سوزی شدید یک مرد و فوت او شد، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال ملکی، درباره حادثه اتوبان تهران - قم گفت: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به خروجی واوان، مقابل تیر شماره ۱۲۱، در ۶ کیلومتری بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان باری حامل بار برنج که ظاهرا از شهر‌های شمالی کشور در حرکت بوده با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا به شدت با هم برخورد کرده‌اند و در اثر این حادثه خودروی نیسان باری به حالت نیمه واژگون درآمده و هر دو دستگاه خودرو کاملا شعله ور شدند. آنطور که اعلام شده بود پیش از رسیدن آتش نشانان سه نفر سرنشین خودروی سرانزا که سه مرد بودند، از داخل خودرو خارج شده بودند و یک خانم از داخل خودرو نیسان باری خارج شده بود.
ملکی ادامه داد: خانمی که از نیسان باری خارج شده بود و دو نفر از سرنشینان مردی که از خودروی نیسان سرانزا خارج شده بودند پیش از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی به مراکز درمانی منتقل شده بودند، اما یک نفر از سرنشینان در همان محل حضور داشت و راننده خودروی نیسان باری داخل خودروی شعله ور خود خودش محبوس شده بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش سریعا با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و فرد را خارج کردند.
وی اضافه کرد: این فرد حدودا ۴۰ ساله بود که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس داده شد که با توجه به سوختگی‌های شدیدی که داشت جان خود را از دست داد. در نهایت این حادثه یک فوتی و ۴ مصدوم به جا گذاشت و خودرو‌ها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه عملیات ما به پایان رسید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: برای چندمین بار از رانندگان گرامی که از راه‌های دور می‌آیند تقاضا دارم در ساعات میانی شب یا پایانی روز وقتی نزدیک به مقصد هستند به ویژه در جاده‌های برون شهری جانب احتیاط را رعایت کنند و هر زمانی که احساس خستگی می‌کنند خطر نکنند و کمی استراحت کنند و تا این خستگی و خواب آلودگی حادثه برای خود آن‌ها و دیگران به وجود نیاورد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->