نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

بازیِ بُرده را باختیم

  • کد خبر: ۷۰۳۵
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱
بازیِ بُرده را باختیم
کامبک ایتالیایی‌ها، ششمین شکست ایران را رقم زد
 
بلندقامتان کشورمان، در روز دهم جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، برای ششمین بار باختند. ایران در این روزبه مصاف ایتالیا رفت و درحالی با نتیجه ۳ بر ۲ باخت که ۲ ست از حریف خود پیش بود و در ست سوم هم تا آستانه پیروزی پیش رفت. ایران در حالی ست‌های اول و دوم را به سود خود پایان داد که از حریفش عقب بود و در ست چهارم در حالی باخت که از حریف پیش بود. در نهایت، دو کامبک ایران در دو ست اول و دوم نتیجه نداد و بازگشت ایتالیایی‌ها در ۲ ست بعدی، سبب پیروزی آن‌ها شد.
تیم ایتالیا در این بازی با اسپک‌های خود امتیاز می‌گرفت و ایران نیز در دفاع روی تور و سرویس، عملکرد خوبی داشت. امتیازات ۲ تیم، نزدیک به هم پیش می‌رفت و تغییر مهم تیم ایران، حضور پوریا فیاضی به جای امیرحسین اسفندیار بود. امتیازات حساس ست اول، نصیب ایتالیا شد، اما اواخر این ست، ایران در اسپک‌ها بهتر عمل کرد و در نهایت نتیجه را ۲۷ بر ۲۵ به سود خود پایان داد.
ست دوم با سرویس‌های خوب میلاد عبادی‌پور آغاز شد. روحیه بازیکنان و چگونگی بازی آن‌ها در زمین، نسبت به روز گذشته کاملا تغییر کرده بود و مشخص بود با ذهنی بازتر در برابر ایتالیا به میدان رفته‌اند. اختلاف امتیازات هیچ‌گاه زیاد نشد، اما ایتالیا ۲۲ بر ۱۹ توانست پیش بیفتد. بازیکنان ایران با چند رالی بدون اشتباه، به بازی برگشتند و نتیجه ۲۲ بر ۲۲ مساوی شد. خطای تور پوریا فیاضی، امتیاز ۲۴ را به ایتالیا داد. دو دفاع روی تور خوب توسط بازیکنان ایران، نتیجه را در امتیاز ۲۴ مساوی کرد و سپس ایران را ۲۵ بر ۲۴ پیش انداخت. ایران در نهایت با سرویس و اسپک‌های مؤثرتر، ۲۹ بر ۲۷ برنده شد.
دریافت‌های خوبی که به دست سعید معروف در این بازی می‌رسید، دستش را در انتخاب مهاجمان و استفاده از پاس‌های متنوع باز گذاشته بود. سرمربی ایتالیا یک بار در امتیاز ۱۰ بر ۶ و یک بار دیگر در امتیاز ۱۳ بر ۸ به سود ایران، تقاضای وقت استراحت کرد، ولی انگیزه زیاد و به دنبال آن عملکرد خوب بازیکنان ایران به‌ویژه در اسپک و توپ‌گیری، سودی برای ایتالیا نداشت. با زیادشدن اختلاف امتیازها، بازیکنان ایران کمی بازی را رها کردند و نتیجه ۱۹ بر ۱۷ شد. سرویس بدون بازگشت تیم ایتالیا، نتیجه را در امتیاز ۲۱ و سپس ۲۳ و ۲۴ مساوی کرد. ایتالیا با طولانی‌شدن بازی و وقفه‌ای که در ست سوم به خاطر ویدئوچک ایجاد کرد، توانست نظر داوران را روی امتیاز حساس ۲۶ عوض کند و در حالی که ابتدا به ایران امتیاز دادند، با اعتراض‌های پیاپی مربی ایتالیا، این امتیاز برگردانده شد و در نهایت ایتالیا در این ست، ۳۰ بر ۲۸ برنده شد و به بازی برگشت.
ست چهارم بازی، جریان کاملا متفاوتی با ست‌های پیشین داشت و ایتالیا با استفاده از تنها برتری‌اش یعنی اسپک، از همان ابتدای ست پیش افتاد. بازیکنان ایران پس از پیروزی در ۲ ست اول و دوم مقابل ایتالیا، خود را برنده یک بازی آسان می‌دانستند و همین فکر سبب شد که در ست سوم که از حریف پیش بودند، ببازند. آسیب‌دیدگی امیرحسین اسفندیار از کتف چپ و بیرون‌رفتنش از بازی، شرایط ایران را در ست چهارم بدتر کرد. نتیجه این ست، ۲۵ بر ۱۷ برای ایتالیا بود.
ست پنجم با برتری تیم ایتالیا آغاز شد، ولی ایران توانست امتیاز‌های ازدست‌رفته را جبران کند و نتیجه در امتیاز ۱۰ و سپس ۱۱ مساوی شد. دو تیم پا به پای هم امتیاز می‌گرفتند. امتیاز ۱۵ با سرویس بدون بازگشت گابریله نلی برای ایتالیا به‌دست‌آمد و ایران در نهایت ۱۵ بر ۱۳ و ۳ بر ۲ شکست خورد.

عبادی‌پور، امتیازآورترین بازیکن ایران
ایران در پایان بازی، ۷۳ امتیاز از اسپک، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۸ پوئن سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات حریف و در سوی دیگر، ایتالیا ۸۲ امتیاز از اسپک، ۸ امتیاز از دفاع روی تور، ۹ پوئن سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران گرفت. میلاد عبادی‌پور در این بازی ۲۲ امتیاز برای ایران و دیک کوی ۲۸ و گابریله نلی ۲۷ امتیاز برای ایتالیا به‌دست‌آوردند. پوریا فیاضی نیز ۱۶ امتیاز دیگر برای ایران گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->