علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

تشریح نرخ بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر

  • کد خبر: ۷۲۴۰
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
تشریح نرخ بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی به بیان توضیحاتی درباره نرخ بلیت‌های قطار و هواپیما در دهه آخر صفر در مسیرهای داخلی سفر به مشهد پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید فرقانی، در خصوص تغییر بهای بلیت قطار و هواپیما در دهه آخر صفر در مسیرهای داخلی، اظهار کرد: نرخ مصوبی که سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری انجمن شرکت‌های هواپیمایی ارائه داده‌اند، با سقفی در حدود ۸۰۰ هزار تومان بود و سپس در آذرماه ۹۷ مصوبه دیگری داده و نرخ کمتری اعلام شد که فکر می‌کنم سقف آن چیزی در حدود ۷۲۶ هزار تومان باشد و بسته به افزایش یا کاهش تقاضای بازار، بهای بلیت هواپیما با این سقف نرخ مصوب، افزایش یا کاهش خواهد داشت و اجازه عبور از این سقف وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر سازمان حمایت از مصرف‌کننده درباره این نرخ نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری بحثی را آغاز کرده که درگیر جلسات و مذاکره برای تصویب است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی، در خصوص نرخ بلیت‌های قطار در دهه پایانی صفر، بیان کرد: درباره بلیت‌های قطار اخیرا افزایش نرخی اعلام نشده است؛ ضمن این که در حدود سه‌ یا چهار ماه پیش از این، یک افزایش حدودا ۱۵ تا ۲۰ درصدی در برخی از مسیرها قرار داده شد و در حال حاضر نیز نرخ اضافه‌ای برای ایام دهه پایانی صفر اعلام نشده است.

فرقانی همچنین یادآور شد: آنچه همواره به مسافران توصیه می‌کنیم این است که در خرید خدمات مسافرتی و بلیت‌ها دقت کرده و آن را از دفاتر مجازی که تحت پوشش انجمن صنفی خدمات مسافرتی بوده و دارای مجوز از سازمان‌های ذی‌ربط همچون سازمان هواپیمایی کشوری، میراث فرهنگی، حج و زیارت... هستتد، تهیه کنند. این دفاترِ تحت پوشش دارای آرم اطمینان از طرف انجمن صنفی هستند که افراد متقاضی خدمات در هنگام خرید می‌توانند آن را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: خرید از دفاتر غیر مجاز و بدون شناسنامه و نیز افرادی که حتی در خیابان اقدام به این کار می‌کنند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. به این دلیل که اجحاف صورت‌گرفته به مسافر به خاطر عدم شناسنامه‌دار بودن این دفاتر قابل پیگیری نیست.


منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->