تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

سرقت ۷۰۰ میلیونی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال

  • کد خبر: ۷۳۹۰
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
سرقت ۷۰۰ میلیونی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال
سهیل دیبا - استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال این روز‌ها منتظر یک دستور قانونی است تا بتواند فعالیتش را علنی کند. فعلا این دستگاه‌ها در مزارع و کارخانجات به صورت مخفیانه مستقر می‌شوند، تا از چشم مأموران دور بمانند. اما تمام تدابیر امنیتی لحاظ شده در یکی از این مکان‌ها هم نتوانست ۱۰۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را از گزند سارقان در امان بدارد و سارقان شبانه اقدام به سرقت این تعداد دستگاه کردند.
سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی جزئیات این سرقت را تشریح و اعلام کرد: با اعلام سرقت به عنف این دستگاه‌ها در یک واحد صنعتی در ۴۵ کیلومتری مشهد، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای روشن شدن موضوع به محل عزیمت کردند. با حضور مأموران در محل مشخص شد که ۴ مرد جوان با حضور در این واحد صنعتی با تهدید چاقو اقدام به بستن دست و پای نگهبان این مجموعه کرده و سپس اقدام به ربودن ۱۰۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کرده‌اند.
بنا بر نظر کارشناسان، این تعداد دستگاه ۷۰۰ میلیون تومان قیمت داشته است که با روشن شدن جزئیات این سرقت و بررسی سرنخ‌های موجود، تحقیقات گسترده‌ای آغاز شد.
افزایش دامنه تحقیقات از شهرستان چناران تا مشهد، به چهره‌زنی ۲ نفر از متهمان منجر شد. کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با شناسایی این متهمان توانستند این افراد را دستگیر کنند.
۲ متهم دستگیر شده محل اختفای خود در مشهد را لو دادند که با هماهنگی قضایی مخفیگاه آن‌ها شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت. تعدادی از تجهیزات سرقتی در این مخفیگاه کشف شد.
در ادامه متهمان هم‌زمان با معرفی دیگر همدستان خود، یک مال‌خر لوازم مسروقه را هم معرفی کردند که این فرد نیز شناسایی و دستگیر شد.
به گفته سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، تحقیقات برای مشخص شدن سرنوشت تجهیزات ربوده شده و همچنین دستگیری دیگر متهمان این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ادامه دارد.  
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->