ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مخالفت تأسیسات با تغییر میزبانی مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۷۳۹۳
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
مخالفت تأسیسات با تغییر میزبانی مشهدی‌ها
برنامه دور رفت ۲ نماینده مشهد در لیگ برتر هندبال بانوان اعلام شد
پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران، تا چند روز دیگر آغاز می‌شود و روز گذشته، کمیته مسابقات فدراسیون نیز برنامه دور رفت را به‌طور کامل اعلام کرد. برنامه‌ای که تغییراتی داشت که به سود مشهدی‌های لیگ بود، اما واکنش مدعی قهرمانی در فصل گذشته را به همراه داشت. ۱۳ شهریور، قرعه‌کشی لیگ برتر در فدراسیون، با حضور نمایندگان ۸ تیم حاضر در لیگ برگزار شد. اصغر سهمی، چهره آشنای هندبال خراسان به‌عنوان نماینده باشگاه اشتادسازه و ملیحه نوری مربی فصل پیش مشهد، به‌عنوان نماینده تیم هیئت طرقبه و شاندیز، در قرعه‌کشی حاضر شده بودند البته در آن زمان، تیم طرقبه شاندیز حامی مالی نداشت که پس از مدتی از تیم ارشیاشید طرقبه و شاندیز رونمایی شد و با پایان مهلت نقل و انتقال بازیکنان و فرارسیدن ۱۰ مهر، تیم‌ها از ترکیب اصلیشان رونمایی کردند. موضوع جالب این است که حضور دو تیم از مشهد، به لیگ امسال رونق داده است.

برنامه مشهدی‌ها در دور رفت
رقابت‌های هفته نخست لیگ، جمعه ۳ آبان آغاز می‌شود. در هفته نخست و ساعت ۱۳:۳۰، اشتادسازه مشهد، در خانه میزبان ذوب آهن است. ارشیاشید طرقبه و شاندیز نیز در هفته نخست، ساعت ۱۱ در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود. در هفته دوم، ۱۰ آبان ساعت ۱۱، تاسیسات دریایی میزبان اشتادسازه است و ارشیاشید، در خانه با شهید شاملی کازرون رقابت می‌کند. ۱۷ آبان، هفته سوم پیگیری خواهد شد و اشتادسازه مشهد، ساعت ۱۳:۳۰ میزبان فولاد سپاهان است و ارشیاشید هم در خانه حریف، به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. در چهارمین هفته ۲۴ آبان، ارشیاشید در مشهد میزبان هیئت هندبال کیش است و اشتادسازه هم بیرون از خانه، با شهید شاملی کازرون بازی می‌کند. هفته‌های پنجم و ششم نیز برای ارشیاشید با یک دیدار خانگی و یک بازی بیرون از خانه با تاسیسات دریایی و ذوب آهن همراه است و اشتادسازه نیز بیرون از خانه، با نفت و گاز گچساران دیدار می‌کند و در خانه، از هیئت کیش میزبانی خواهد کرد. آخرین هفته دور رفت لیگ برتر هندبال، از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و دربی هندبال بانوان مشهد، ۲۲ آذر برگزار خواهد شد و حریفان همشهری به مصاف یکدیگر می‌روند.

مخالفت با تغییر میزبانی مشهد
البته این برنامه مخالفانی هم داشت، زیرا تیم تاسیسات دریایی که در هفته اول و دوم لیگ میزبان است، اعتراض شدیدی به جدول مسابقه‌ها دارد. بر اساس اعلام اولیه برنامه بازی‌ها، اشتادسازه قرار بود در هفته نخست میهمان باشد و در هفته دوم در مشهد از تاسیسات دریایی میزبانی کند که منجر به همزمانی میزبانی دو تیم مشهدی می‌شد که با تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون، جابه‌جا شد. مهسا معتمدی، سرمربی تیم تاسیسات دریایی می‌گوید: روزی که قرعه‌کشی برگزار شد، فدراسیون اعلام کرد تیم اول دست نمی‌خورد یعنی یکی درمیان میزبان و میهمان است، اما این برنامه، تغییر کرد. ما ۲ بازی اول میزبان هستیم و این موضوع دور برگشت به ضرر تیم ماست. من اعتراضم را شفاهی اعلام کردم، اما هنوز به‌طور کتبی نامه نداده‌ایم. نمی‌دانم چرا تغییرات صورت گرفت. اگر قرار بود هر اتفاقی بیفتد، روز قرعه‌کشی اعلام می‌کردند نه اینکه ۲ هفته پیش از مسابقه بفهمیم. برنامه تمرینی ما هم دستخوش تغییر می‌شود. سرمربی تاسیسات درباره شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری از لیگ تصریح کرد: مسئولان باشگاه هم شاکی هستند، چون ما بلیت هم برای سفر به مشهد گرفته‌ایم و در صورت لغو این سفر، باشگاه متحمل ضرر می‌شود.

افتخاری: در مشهد دچار مشکل می‌شدیم
اما رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، در پاسخ به این اعتراض‌ها گفت: اگر قرار باشد در مشهد ۲ میزبانی داشته باشیم، در این صورت ابتدا خبرنگاران دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند همزمان در یک سالن حضور داشته باشند. همچنین از نظر داوری دچار مشکل می‌شویم. از نظر پزشک، عوامل اجرایی مانند حراست و تماشاگر هم برای ما مشکلاتی به وجود می‌آید. مگر هندبال بانوان چقدر تماشاگر دارد که ۲ مسابقه همزمان هم در یک شهر برگزار شود؟ سیدحسن افتخاری افزود: جدول مسابقات بانوان کاملا قانونی است این اعتراض فقط از سوی تاسیسات دریایی بوده، چون آن‌ها فقط خودشان را می‌بینند و کاری به هندبال کل کشور ندارند. همه تیم‌ها در دور رفت، ۴ میهمانی و ۳ میزبانی دارند بنابراین ما از قاعده خارج نشده‌ایم. اگر تاسیسات می‌خواهد میهمان شود، در این صورت در دور رفت، ۵ بازی میهمان خواهد بود، آن‌ها در اینباره مشکلی ندارند؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->