ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

استقلال استرا راه افتاد

  • کد خبر: ۷۴۷۰
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
استقلال استرا راه افتاد
پیروزی پرگل آبی‌پوشان و ادامه نبرد شانه‌به‌شانه تراکتور و سپاهان در صدر جدول
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۵ مسابقه به پایان رسید. مصطفی دنیزلی با تراکتور از روی نساجی رد شد و سپاهان هم میزبانش گل‌گهر سیرجان را از پیش‌رو برداشت و به صدر جدول بازگشت. شهرخودروی مشهد موفق شد در اصفهان از سد ذوب‌آهن بگذرد تا تیره‌روزی‌های شاگردان منصوریان همچنان ادامه داشته باشد. نفت مسجد‌سلیمان هم با نتیجه ۱ بر صفر از سد میهمانش شاهین شهرداری بوشهر گذشت و استقلال در ورزشگاه قدس جشنواره گل به راه انداخت و شاگردان ابراهیم صادقی را با ۴ گل از پیش‌رو برداشت تا کم‌کم از زیرسایه بحران خارج شود.

عبور تراکتور از نساجی
روز دوم از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت۱۵:۳۰ دیروز با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این بازی با پیروزی ۴بر ۰ شاگردان دنیزلی به پایان رسید. گل‌های تراکتور در این بازی را میمبلا در دقیقه۵۲، ساسان انصاری در دقایق۶۱ و ۶۳ و سوگیتا در دقیقه۸۵ به ثمر رساندند. شاگردان دنیزلی همچنین در این بازی توانستند برای هفتمین بازی پیاپی دروازه تیمشان را بسته نگه دارند. تماشاگران خشمگین تیم نساجی که از شکست سنگین تیم خود بسیار عصبانی بودند، به‌شدت رضا مهاجری و تیم نساجی را مورد تشویق قرار دادند تا مشخص شود آن‌ها از نحوه بازی تیم خود با این امکانات و توان مالی راضی هستند و فقط یکی از مالکان این تیم را مقصر اصلی شکست می‌دانند.

صدر دوباره طلایی شد
تیم فوتبال سپاهان با ۲ گل مقابل میزبان خود گل‌گهر سیرجان پیروز شد تا صدرنشینی تراکتور که پیروزی ارزشمندی در قائمشهر کسب کرده بود، بیشتر از چند دقیقه طول نکشد. اولین حضور مجید جلالی روی نیمکت گل‌گهر سیرجان سبب شده بود تا امیدواری بسیاری نزد هواداران این تیم برای متوقف‌کردن صدرنشین شکل بگیرد؛ ولی شاگردان امیر قلعه‌نویی که این فصل فقط به قهرمانی می‌اندیشند، با ارائه یک بازی هوشمندانه ۲ گل به حریفشان زدند تا ۳ امتیاز دیگر به حسابشان واریز کنند. سپاهان در این دیدار ۲ بار با پاس گل‌های محمد محبی به گل رسید که یکی در دقیقه ۲۷ با ضربه سجاد شهباززاده به گل تبدیل شد و یکی در ثانیه‌های پایانی بازی با ضربه علی قربانی که به‌عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود. با این پیروزی، سپاهان ۳ امتیاز دیگر به حساب خود واریز کرد تا هفده‌امتیازی شود. سپاهان در این مسابقه بار دیگر موفق به کسب پیروزی شد؛ ولی نکته جالب‌توجه، ثبت کلین‌شیت هفتم بود که نیازمند را به شکستن رکورد حسینی در لیگ نوزدهم بیشتر نزدیک می‌کند.

استقلال، سایپا را به چهارمیخ کشید
در ادامه هفته هفتم لیگ برتر، تیم استقلال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به‌مصاف تیم سایپا رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر ۰ به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این برد نُه‌امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. آبی‌پوشان با برد برابر سایپا، ۵ پله در جدول صعود کردند. سایپا هم چهارمین باخت متوالی فصل خود را متحمل شد و همچنان روی پله نهم باقی ماند. استراماچونی این برد را پیش‌بینی کرده بود و در نشست خبری قبل از بازی گفته بود اگر در نیمه اول گل بزنیم، می‌توانیم ۳ بار دروازه حریف را باز کنیم که پیش‌بینی سرمربی ایتالیایی استقلال درست از کار درآمد. سایپا که تیم جوانی را به میدان فرستاده بود، برای گل‌زنی و ارائه بازی هجومی خیلی تلاش کرد؛ اما درنهایت نتوانست از پسِ حریف قدرتمندش بربیاید. این اولین برد استقلال با کلین‌شیت بود و آبی‌پوشان در این بازی گلی نخوردند. استقلال با این برد، همسایه پرسپولیس شد و سرخ‌پوشان پایتخت هم در رده ششم جدول هستند.

استراماچونی: غلامپور باید رژیم بگیرد
استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان، بعد از دومین برد در لیگ برتر گفت: ما تلاش کردیم تا برای این دیدار آماده باشیم؛ زیرا از لحاظ فیزیکی نگران بودیم. مهم بود که شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشیم و سریع خود را به دروازه حریف برسانیم و هجومی بازی کنیم. خیلی خوش‌حالم که برای دومین مرتبه توانستیم کلین‌شیت داشته باشیم، ولی می‌دانیم که این موضوع یک قدم رو‌به‌جلو بود و باید پیشرفت کنیم و از بازی بعدی شروع می‌شود. استراماچونی درباره شادی‌های بهزاد غلامپور در کنار او، بیان کرد: این یک مشکل است. او باید یک مقدار رژیم بگیرد. اگر بخواهم جدی صحبت کنم، تنهاصحبت جدی درباره این مسابقه، مصدومیت شجاعیان بود که برای من یک بازیکن کلیدی است. او توانایی خاصی دارد و امیدوارم یک مصدومیت جدی نباشد و در غیر این صورت این مصدومیت جدی نشان می‌دهد بدشانس هستیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاق خاصی نباشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->