حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال استرا در مسیر خوشبختی

  • کد خبر: ۷۵۸۰
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
استقلال استرا در مسیر خوشبختی
آبی‌های ۹۸ در راه تکرار روز‌های خوش استقلال پورحیدری و قلعه‌نویی
استقلال استراماچونی در هفتمین بازی این فصل خود در لیگ برتر میهمان سایپا بود و موفق شد با ۴ گل این تیم را شکست دهد. شاگردان استراماچونی حالا با ۴ برد پیاپی که در لیگ برتر و جام حذفی کسب کرده‌اند، روز‌های سخت را فراموش کرده‌اند و فشار‌ها روی آن‌ها کم شده است. تیم مربی ایتالیایی درحالی حالا به ساحل ثبات رسیده که این شرایط را استقلال در گذشته هم داشته است. در دوران امیر قلعه نویی و منصور پورحیدری هم آبی‌ها فصل را بد شروع کردند، اما در ادامه با حرکت انفجاری، یک‌بار قهرمان شدند و یک‌بار تا قهرمانی فقط یک قدم فاصله داشتند. شرایطی که به نظر می‌رسد برای تیم استراماچونی هم در حال رخ دادن است.

از برد شش‌گله تا قهرمانی در لیگ
امیر قلعه‌نویی بعد از قهرمانی با استقلال در لیگ پنجم، به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. ژنرال ۲ فصل از حضور در استقلال دور بود که در لیگ هشتم دوباره روی نیمکت این تیم نشست. استقلال شروع خوبی در لیگ هشتم همراه با قلعه‌نویی نداشت. این تیم در پایان هفته ششم رقابت‌ها با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در جدول هجده‌تیمی لیگ، در رده هفدهم قرار داشت. استقلال در هفته هفتم باید در ورزشگاه آزادی به‌مصاف استقلال اهواز می‌رفت. شاگردان قلعه‌نویی در آن بازی هم‌نام اهوازی خود را با ۶ گل شکست دادند و از رتبه هفدهم لیگ به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کردند. صعود استقلال از رده هفدهم تا هفتم، بیشترین ارتقای رتبه یک تیم در یک هفته در تاریخ لیگ برتر است. بعد از آن پیروزی نوسان نتایج استقلال کمتر شد و تیم امیر قلعه‌نویی درنهایت موفق شد برای دومین‌بار در پایان فصل با پیروزی در مشهد مقابل پیام، قهرمان لیگ برتر شود.

روز‌های درخشان بعد از اولین برد
زنده‌یاد منصور پورحیدری در دوره اول لیگ برتر هدایت استقلال را برعهده داشت. استقلال همراه با پورحیدری در ۲ هفته اول رقابت‌ها به یک تساوی و یک باخت دست یافته بود. آبی‌پوشان در هفته سوم رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی پذیرای تراکتورسازی تبریز بودند و در آن بازی موفق شدند میهمان خود را با ۴ گل بدرقه کنند. بعد از آن پیروزی پرگل، استقلالی‌ها از ۱۱ بازی بعدی خود در لیگ برتر ۸ برد، ۲ تساوی و یک باخت کسب کردند. به‌دست‌آوردن ۲۶ امتیاز از ۳۳ امتیاز ممکن آمار خوب استقلال پورحیدری بعد از برد پرگل مقابل تراکتورسازی بود. استقلال آن فصل همه‌چیز برای قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار داشت و تا یک‌قدمی قهرمانی هم پیش رفت. آبی‌پوشان در هفته آخر باید در انزلی به‌مصاف ملوان می‌رفتند. آن‌ها اگر می‌توانستند در آن بازی به پیروزی برسند، قهرمان اولین دوره لیگ برتر می‌شدند. در صورت تساوی استقلال درحالی‌که پرسپولیس در بازی هم‌زمان با اختلاف کمتر از ۶ گل مقابل فجرسپاسی به پیروزی می‌رسید، این استقلال بود که قهرمان لیگ برتر می‌شد. استقلال، اما بازی هفته آخر خود را با یک گل به ملوان واگذار کرد و پرسپولیس هم با گل‌زنی ابراهیم اسدی، فجر را برد تا این شاگردان علی پروین باشند که قهرمان اولین دوره لیگ برتر می‌شوند. استقلال پورحیدری هم با یک امتیاز کمتر به مقام نایب‌قهرمانی لیگ رسید. در سال‌های گذشته هم استقلال در ۲ فصل با علیرضا منصوریان و وینفرد شفر شروع خوبی نداشت؛ اما درنهایت در کورس قهرمانی قرار گرفت.

نامجومطلق: تیم استراماچونی به یک بازیکن متکی نیست
مجید نامجومطلق، پیش‌کسوت تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این‌روز‌های استقلال گفت: استقلال ستاره ندارد، اما این تیم با تاکتیک‌های سرمربی ایتالیایی‌اش، یک تیم واقعی است و به‌همین‌خاطر به یک بازیکن خاص متکی نیست. استقلال در شیوه جدید بازی خود، به بازیکنان وظایف خاصی داده است؛ به‌طوری‌که می‌دیدیم دانشگر به‌عنوان یک مدافع میانی در هجده‌قدم حریف حاضر می‌شد. بااین‌حال استقلال با این شیوه توانسته است بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و نیازمند زمان است تا روند خوب خود را ادامه دهد. نامجومطلق با بیان اینکه استقلال نیازمند جذب بازیکن در برخی پست‌هاست، گفت: با وجود اینکه استقلال با ۴ گل سایپا را شکست داد، نباید از ضعف‌های این تیم چشم‌پوشی کنیم. استقلال اگر می‌خواهد با این سیستم بازی کند، به یک بازی‌ساز تمام‌عیار نیاز دارد تا در میانه زمین توپ را به‌خوبی بچرخاند و برای مهاجمان فرصت گل‌زنی ایجاد کند؛ البته این تیم در خط حمله هم باید بازیکنی را جذب کند که به‌عنوان یک مهاجم تمام‌عیار بتواند از فرصت‌های به‌وجود‌آمده گل بسازد. وی در پایان خاطرنشان کرد: باوجود اینکه استقلال با ۴ گل سایپا را شکست داد، اما نباید این موضوع را به‌خاطر ضعف سایپا بدانیم. اگر استقلال ۴ گل زد، به‌خاطر قدرت خودش بود. سایپا تیم بسیار خوب و جوانی است و قطعا می‌تواند در آینده روند خوبی داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->