ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کورس مدعیان در جنوب

  • کد خبر: ۷۶۴۸
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۹
کورس مدعیان در جنوب
فردا آغاز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا با برگزاری ۷ مسابقه آغاز خواهد شد. در اولین بازی این هفته ماشین‌سازان تبریزی میزبان نفتی‌های مسجدسلیمان خواهند بود. سپاهان صدرنشین به‌مصاف سایپایی خواهد رفت که هفته گذشته مقابل استقلال باخت و ذوب‌آهن بحران‌زده باید به میهمانی پیکان برود. نساجی مازندران هم باید در اهواز به میهمانی فولاد برود. تقابل جواد نکونام با تیمی که بهترین خاطراتش را در عرصه مربیگری رقم زده است نیز یکی از جذابیت‌های این بازی خواهد بود. در یکی دیگر از بازی‌های جذاب فردا، دنیزلی با تراکتور به آبادان سفر خواهد کرد تا مقابل صنعت‌نفت این شهر قرار بگیرد؛ اما سرخابی‌های تهران هم باید به‌مصاف جنوبی‌ها بروند. استراماچونی که این‌روز‌ها تیمش اوج گرفته است، باید در ورزشگاه آزادی به‌مصاف پارس جنوبی جم برود و پرسپولیس هم در بوشهر با شاهینی‌های این شهر جدال خواهد کرد.

محکومان برد
سپاهان در یکی از دیدار‌های مهم هفته هشتم باید به‌مصاف سایپا برود؛ دیداری سخت و حساس که نتیجه آن علاوه بر ۲ تیم، برای تیم‌های تراکتور و شهرخودرو نیز حائزاهمیت بوده و با هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، احتمال تغییر صدرنشین لیگ وجود دارد. سپاهان در حالی آماده مصاف با سایپا می‌شود که هفته گذشته تیم قعرجدولی گل‌گهر سیرجان را با ۲ گل شکست داده و همچنان با استفاده از تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور، صدرنشین لیگ است. زردپوشان اصفهانی از ۷ دیدار قبلی خود ۵ برد و ۲ تساوی به دست آورده‌اند و با ۱۷ امتیاز در صدر جدول و بالاتر از تیم‌های تراکتور و شهرخودرو جای دارند. در آن سو، بازیکنان سایپا درحالی آماده میزبانی از سپاهان می‌شوند که در هفته‌های اخیر ۴ شکست پیاپی را تجربه کرده‌اند و وضعیت خوبی ندارند. آن‌ها طی ۷ هفته گذشته، ۲ برد، یک تساوی و ۴ شکست به دست آورده‌اند و با ۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند. سایپا با ترکیب کامل خود در این دیدار حاضر می‌شوند و بازیکن محروم یا مصدومی ندارد؛ اما در سپاهان، کیانی محروم بوده و کومان، مسلمان، ایران‌پوریان و نقی‌زاده نیز مصدوم هستند.

پرسپولیس - شاهین؛ تقابل چهارتایی‌ها!
پرسپولیس و شاهین تاکنون ۶ بار در لیگ بازی کرده‌اند و نکته جالب اینکه هر ۲، سابقه پیروزی چهارگله در این بازی را دارند. عصر فردا و از ساعت ۱۶:۴۵ تیم‌های پرسپولیس و شاهین در بوشهر به‌مصاف هم خواهند رفت. باتوجه به وضعیت ۲ تیم در جدول، این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای هر دو برخوردار است. پرسپولیس برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند و شاهین برای فرار از قعرنشینی به این ۳ امتیاز نیاز دارند و همین موضوع شاید سبب شود تا هر ۲ تیم با نگرش هجومی پای به میدان بگذارند. در تاریخ لیگ برتر، تقابل تیم‌های پرسپولیس و شاهین، همیشه دیدار‌های پرگل و جذابی بوده است. این ۲ تیم ۶ بار در چهارچوب لیگ حرفه‌ای به‌مصاف هم رفتند که حاصل آن ۲ برد برای شاهین، ۳ برد برای پرسپولیس و یک تساوی است. همچنین نکته جالب اینکه در ۶ دیدار لیگ‌برتری تیم‌های تهرانی و بوشهری ۲۳ گل رد‌وبدل شد تا میانگین نزدیک به ۴ گل در هر بازی به ثبت برسد! نکته درخورتوجه نیز اینکه پرسپولیس و شاهین هر کدام یک پیروزی چهارگله را در کارنامه دارند. شاهینی‌ها در لیگ نهم موفق شدند با درخشش شکرون، کیانی، احمد پوری و سلیمانی، پرسپولیس را در هم بکوبند و سرخ‌پوشان نیز با هدایت مصطفی دنیزلی در لیگ یازدهم شاهین را گلباران کردند. شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس هر کدام با یک غایب به‌مصاف هم می‌روند. مهدی عبدی، مهاجم جوان سرخ‌پوشان، به‌دلیل اخراج در بازی قبلی، این مسابقه را از دست داده است و محسن فیاض‌بخش هم برای شاهین نمی‌تواند به میدان برود.

استقلال بعد از سایپا به پارس رسید
شاگردان استراماچونی بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل سایپا این هفته در یک بازی حساس مقابل پارس جنوبی جم قرار خواهند گرفت. آبی‌پوشان تهرانی که چندهفته‌ای است روی دور برد افتاده‌اند، در این بازی با محدودیت‌هایی مواجه هستند. ۴ بازیکن استقلال این بازی را به دلایل مختلف از دست داده‌اند. داریوش شجاعیان و محسن کریمی به‌دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار برابر پارس جنوبی غایب هستند. سیاوش یزدانی هم که در تیم ملی مصدوم شد، نمی‌تواند آبی‌پوشان را در این دیدار همراهی کند. دشتی هم به‌دلیل بی‌انضباطی احتمالا به بازی با پارس در هفته هشتم لیگ برتر نرسد. البته دشتی روز گذشته مورد بخشش کادر فنی قرار گرفت؛ ولی بعید به نظر می‌رسد در این بازی به کار گرفته شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->